برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

یکی از مهم ترین ارگان های بدن صورت می باشد که  استفاده از جوانسازی پوست به عنوان مهمترین راه حل  به کمک روش های نوین می تواند باعث جوانی و شادابی این قسمت شود.
جوانی شادابی به کمک استفاده از روش های مختلف جهت جوانسازی قدمتی دیرینه دارد و با توجه به سنگ نوشته هایی که از مصر باستان باقیمانده نشان دهنده این است که  استفاده از وسایل آرایشی جهت حفظ جوانی  در تاریخ قدمت طولانی مدتی دارد.

جهت ایجاد جوانی کیمیاگران و پژوهشگران با استفاده از روش های مختلف همیشه در پی یافتن اکسی های جوانی برای شادابی پوست بوده که به عنوان مهمترین عنصر جوانی در تمام نقاط مختلف بدن به توان مورد استفاده قرار دارد ولی با توجه به پژوهش هایی که انجام شده هیچکس تابع امروز نتوانسته اکسیر جوانی را جهت جلوگیری از پیری کشف کنند. ولی به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از روش های پزشکی میتوان باعث شاداب تر و زیباتر شدن پوست گردد و باعث شود ظاهر شخص جوان تر شاداب تر و زیبا تر گردد .
یکی از مهمترین راه هایی که میتوان باعث جوانی پوست شد استفاده از خوردنی ها و ویتامین های مورد نیاز جهت حفظ شادابی پوست می باشد .
البته باید این را مدنظر قرار دهید که استفاده از هرگونه ویتامین باید تحت درمان متخصص تغذیه مورد استفاده قرار بگیرد زیرا استفاده بیش از اندازه ویتامین و حتی گرفتن رژیم های نادرست می تواند سلامتی و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

از جمله عواملی که می‌تواند باعث شود بیماری پوسته تحقیق قرار بگیرد افزایش سن و قرار گرفتن در شرایط نامطلوب برای پوست می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

برای جوانسازی صورت چه بخوریم:

وقتی فرد با افزایش سن روبرو می گردد این عامل می تواند باعث شود تا سلول های پوست تخریب و به دلیل کاهش کلاژن اجزای تشکیل دهنده پوست کاهش شدیدی پیدا کند و باعث شود تاثیرات زیادی در زیبایی پوست قرار بدهد.

از جمله علت هایی که می تواند باعث شود پیری پوست و کاهش تولید کلاژن در پوست بیشتر شود عواملی از جمله:  سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوای پیرامون، اشعه‌های مضر نورخورشید و تغذیه نامناسب و ناکافی، می باشد که علاوه بر بالا رفتن سن می تواند به عنوان مهمترین علت ها جهت کاهش سطح کلاژن در پوست و ایجاد چین و چروک گردد.

وقتی کلاژن در پوست کاهش پیدا کند به مرور زمان لایه هایی که بر سطح پوست قرار دارند نازک و بافت های پیوندی ضعیف می گردند که ایجاد چین و چروک در پوست می گردد.
فردی که با این علائم روبرو می شود می تواند به راحتی با استفاده از خوردنی های ساده باعث جوانسازی پوست صورت خود گردد که با کمک این مواد غذایی می‌تواند چین و چروک در پوست را کاهش و جوانی خود را بازگرداند

با توجه به مطالعاتی که صورت گرفته است استفاده از خوردنی های مناسب و داشتن رژیم غذایی می تواند باعث جوانسازی پوست صورت و رفع علائم پیری در پوست و به تعویق انداختن پیری گردد

مهمترین و شایع ترین محل هایی که می تواند بر اثر علائم مختلف دچار چین و چروک گردد شامل موارد زیر می باشد

ایجاد چین و چروک در خط افقی پیشانی و خط اخم که مربوط به بین ابروها می باشد.

 

رفع خطوط شعاعی دور چشم

خطوط خنده که معمولاً در کناره های بینی تا لبه بالایی ایجاد میگردد و خود شعاعی به دور لب معمولاً متخصصین درباره سوالی که بیشتر افراد در مورد اینکه چه نوع تغذیه بالینی در خصوص جوانسازی صورت باید مصرف کند راهکارهای تغذیه مناسبی را برای حفظ شادابی و جوانی ارائه  داده اند.

مهمترین عنصری که در بدن تولید می گردد کلاژن می باشد ‏ar در بدن توسط اسید آمینه ساخته می شود و با افزایش کلاژن در پوست پوست سفت در و تاثیرات جوانی در آن بیشتر دیده می شود هرچه کلاژن در بدن بیشتر تولید گردد طراوت پوست نیز بیشتر خواهد شد و پوست کمتر دچار چین و چروک می گردد و سفتی خود را حفظ می کند

جهت ید کلاژن از خوراکی هایی همچون ژلاتین مثل ژله و پاستیل میتوان استفاده کرد استفاده از این موارد می‌تواند باعث افزایش تولید کلاژن در بدن گردد و سطح کلاژن در بدن را افزایش دهد همچنین میتوان از آلوئه‌ورا تازه جهت افزایش تولید کلاژن در پوست بهره‌مند شد.

مواد غذایی دیگر که می‌تواند باعث جوانسازی پوست صورت شود و تاثیر زیادی می‌تواند جهت ایجاد کلاژن و رفع مشکلات پوست داشته باشد استفاده از قلم گاو و گوسفند و همچنین پای مرغ می باشد این سه مورد منابع مهم و عظیم کلاژن می باشد که با استفاده از اینها می توان باعث افزایش فوق‌العاده کلاژن در بدن شد.

انواع میوه ها و سبزیجات تازه استفاده از جوانه گندم انواع جوی دوسر و سبوس جو استفاده از برنج سبوس دار نیز می تواند به طور مداوم مصرف گردد و مصرف این موارد در رژیم غذایی می‌تواند باعث افزایش جوانسازی پوست گردد

افرادی که  سبزیجاتی همچون بامیه را دوست دارند می توانند از این موارد زیاد مصرف کنم زیرا این سبزیجات به دلیل مایع لزجی که دارد برای سلامتی پوست به شدت توصیه می گردد.

استفاده از ماهی در سبد غذایی به صورت هفتگی نیز می تواند به دلیل داشتن ویتامین هایی همچون ام گار با اجازه بازسازی و جوانی زیاد در پوست گرد و تاثیرات فوق العاده جهت افزایش تولید کلاژن در پوست داشته باشد.

مصرف بعضی از محصولات از جمله گوجه فرنگی ،سیب زمینی خیار، جوش شیرین ، عسل ، روغن نارگیل می تواند تاثیرات فوق العاده ای در جهت جوانسازی صورت داشته باشند همچنین از این موارد می‌توان به عنوان ماسک بر روی صورت استفاده کرد و با توجه به مداومت استفاده از این محصولات به صورت ماسک میتوان باعث شد پوست تان جوانتر  و شاداب تر بماند

اگر شما جزو افرادی هستید که رژیم غذایی متناسب ای را رعایت کرده اید و همچنین تحت درمان متخصص از موارد و ویتامین های مورد نیاز استفاده کرده و شاهده رفع چین و چروک در پوست شده اید می توانید از روش های درمانی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاهگلی همچون تزریق بوتاکس استفاده کنید و با انجام این روش درمانی تاثیرات چشمگیری در جوانسازی پوست تان ملاحظه کنید.

همچنین طرح مطالعاتی که انجام شده استفاده از روش هایی همچون تزریق ژل و مصرف آنتی اکسیدان ها به صورت مداوم می‌تواند از ایجاد رادیکال های آزاد که برای پوست ضرر دارد بسیار موثر باشد آنتی اکسیدان ها را می توانید در انواع غذاها سبزیجات رنگی مورد استفاده قرار دهید و با عث ایجاد ظاهری طبیعی و رفع مشکلات پوست و به تعویق انداختن پیری زودرس پوست شوید.

علاوه بر داشتن تغذیه راه های مختلفی در علم پزشکی و در کلینیک ها می توان جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار داد که استفاده از روش هایی همچون میکرودرم می تواند به عنوان یک روش موثر باعث پاکسازی و رفع مشکلات پوست در کمترین زمان ممکن گردد.

شما می توانید جهت ایجاد جوانسازی و رفع مشکلات پوست از روش میکرودرم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان  بهترین متخصصین پوست و مو استفاده و باعث ایجاد جوانی شادابی و بالا رفتن اعتماد به نفس خود جهت دو چندان برابر شدن زیبایی خود گردید.

ما جهت بالا بردن اطلاعات شما از انجام هر روش میکرودرم در این محتوا اطلاعات مربوط به انجام این روش زیبایی را در اختیار شما قرار می دهیم تا با انجام این روش کاربرد مزایا و عوارض و تعداد جلسات ای جهت انجام این روش برای زیبایی پوست نیاز دارید اطلاعات کافی به دست آورید.

 

استفاده از میکرودرم ابریژن جهت زیبایی و جوانسازی پوست:

ابریژن به عنوان یک روش نیمه تهاجمی جهت زیبایی و جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد انجام این روش می‌تواند باعث لایه برداری از پوست کرد که به کمک روش ها و تکنیک های خاص توسط افراد با تجربه باید صورت بپذیرد .
همراه با لایه برداری جهت انجام این روش می‌تواند باعث شد اثرات پیری در پوست کاهش پیدا کند و باعث شود زیبایی و جذابیت فرد بیشتر دیده گردد.

انجام این روش برای تمام افرادی که رنگ پوست آنها متفاوت و مختلف می باشد مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک روش های مهم و موثر شناخته شده است.

ما سعی داریم در ادامه این محتوا در مورد انجام این روش به شکل جامع اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم و این روش را مورد بررسی قرار دهیم و برای شما بازگو کنیم که استفاده از این روش چه خطراتی دارد و شما به چند جلسه جهت انجام ایجاد نتایج نیاز دارید و اقداماتی که لازم است جهت انجام این روش صورت دهید را برایتان بازگو کنیم.

پس و انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

میکرودرم ابریژن چیست ؟

استفاده از روش میکرودرم به عنوان یک روش کلینیکی غیرتهاجمی می باشد که جهت جوانسازی پوست طرفداران بیشماری دارد جهت استفاده از این روش متخصص از تکنیک‌های مختلف جهت لایه برداری از پوست برای شما استفاده می کند و پس از التیام کامل پوست و لایه برداری های سطحی باعث یک دست شدن پوست خود می‌گردید.

جهت انجام این روش برای رفع مشکلات پوست در صورت متخصص بی نظیر الی ۴۰ دقیقه برای شما زمان در نظر می گیرد که معمولاً جهت انجام در گردن برای فرد ۲۰ دقیقه زمان نیاز می باشد طول جلسات درمانی بسیار کوتاه می‌باشد و فرد متقاضی در حین انجام درمان هیچگونه دردی را احساس نمی کند
برای همین  متخصص از هیچ گونه داروی بی حسی برای پوست استفاده نمی‌کنند .

فقط ممکن است که بعد از انجام درمان فرد کمی احساس تورم و احساسی همچون سوختگی در برابر نور خورشید را داشته باشد که طی چند روز به طور کامل از بین میرود و جای هیچ گونه نگرانی برای فرد متقاضی نباید وجود داشته باشد.

مردی که از روش میکرودرم جهت جوانسازی پوست می خواهد استفاده کند باید جهت ایجاد نتایج جوانسازی جلساتی که برایش در نظر گرفته می شود را به اتمام برساند جلسات بین ۵ تا ۱۶ جلسه متفاوت می باشد و معمولاً هفتگی یا هر دو هفته یکبار و حتی ماهیانه برای فرد نظر گرفته می شود که فاصله بین جلسات درمانی می باشد با توجه به مشکلات پوست و نظر متخصص و نوع پوست شما متفاوت می باشد.

نتایجی که انجام روش میکرودرم برای افراد متقاضی این روش به دنبال دارد دائمی نیست و جهت تمدید نیاز به تکرار مجدد دارد.

استفاده از روش میکرودرم برای جوانسازی پوست اولین بار در سال ۱۹۹۶ مورد استفاده قرار گرفت که تاییدیه از سازمان fda آمریکا نیز گرفته است و جهت استفاده از این روش درمان های زیادی مورد استفاده قرار گرفته که در ادامه برخی از این درمان ها را بیان می کنیم.

 

دستی نوک الماسی:

در استفاده از این روش دستی نوک الماسی جهت لایه برداری و رفع مشکلات پوستی در میکرودرم ابریژن مورد استفاده قرار می گیرد که معمولاً به شکلی طراحی شده که باعث برداشت سلول‌های مرده و جداسازی از لایه های پوست میباشد همزمان با برداشت سلول ها به کمک یک دستگاه مکنده سلولهای مرده به داخل دستگاه مکیده می گردد.

جهت استفاده از این روش به کمک دستگاه عمق لایه برداری با توجه به فشاری که بر روی دستی گذاشته میشود و همچنین ساکشن همان دستگاه مکنده بر روی پوست متفاوت میباشد.

معمولاً نواحی که در این نوع درمان مورد استفاده قرار می گیرد مناطق پیرامون چشم می باشد که بسیار حساس تر از نواحی مورد نظر هستند.

جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – جوانسازی پوست صورت

کریستال میکرودرم ابریژن:

جهت انجام این روش از یک دستی ویژه استفاده می گردد که با توجه به حرکت و مالش پوست کریستال های ظریفی بر روی پوست پاشیده می گردد و همچون روش الماسی این کریستالها با یک ماساژ ملایم باعث جدا شدن سلول‌های مرده از روی پوست می گردند و به کمک یک دستگاه ساکشن سلول های مرده از روی پوست جمع آوری می گردد.

در این روش کریستال‌های که مورد استفاده قرار می گیرد مختلف هستند و معمولاً جنس کریستالها آلومینیوم اکسید یا سدیم بیکربنات می‌باشد .

 

هیدرودرم ابریژن:

یکی دیگر از روش های نوین و جدیدی که در آن جهت جوانسازی پوست استفاده می گردد انجام روش هیدرودرم می باشد که در این روش از هیچگونه کریستالی استفاده نمی شود و تنها از تکنیک افیوژن پوستی استفاده میگردد یعنی در آن سلول های مرده پوست چنده و توسط مواد درمانی ویژه به پوست وارد می‌شود.

انجام این روش درمانی علاوه بر تحریک پوست به ساخت این شرکت کلاژن باعث افزایش خون رسانی در پوست نیز می گردد یعنی پوست با سرعت بیشتری رو به روند بهبودی می رود و اثرات جوانسازی به حداکثر ممکن خود می رسد.

شما نیز اگر خواهان انجام میکرودرم در کلینیک ها و مراکز معتبر جهت جوانسازی پوست را دارید پیشنهاد ما به شما جهت انجام این روش زیبایی کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین پوست می باشد.

شما با شماره گیری های مربوط به این کلینیک می‌توانید در مورد انجام این روش درمانی توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید ‌

با حضور در این کلینیک توسط متخصصین مورد ارزیابی و معاینه قرار بگیرید و بهترین روش جهت انجام پاکسازی و جوانسازی پوست را مورد استفاده قرار داده و در کمترین زمان ممکن شاهد جوانی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

 

مراحل انجام میکرودرم ابریژن:

انجام روش میکرودرم ابریژن به عنوان یک روش غیر تهاجمی نیاز به مراقبت و اقدامات سخت ایران ندارد فقط قبل از انجام این درمان نباید هیچ گونه لوازم آرایشی بر پوست  خود داشته باشید.
همچنین ممکن است که متخصص به شما پیشنهاد بدهد که از یک هفته قبل از انجام این روش درمانی از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید و استفاده از سولاریوم یا یا استفاده از کرم های برنزه کردن پوست خودداری کنید.

جهت انجام این درمان تکنسین ابتدا پوست شما را از هرگونه آلودگی شستشو می دهند سپس به کمک کریستال های مخصوص که بر روی پوست پاشیده می‌شود با یک دستگاه مخصوص ماساژ ملایم  روی پوست ایجاد می گردد که این کریستالها  باعث جداسازی سلول‌های مرده از سطح پوست می گردد.

سپس پس از انجام این مراحل به کمک دستگاه ساکشن سلول‌های مرده و کریستال ها از سطح پوست برداشته می‌شود.

زمانی که مختص به انجام این روش زیبایی می باشد که حدود ۳۰ الی ۹۰ دقیقه می باشد .
بلافاصله پس از اتمام این رمان می تواند کلنی کانتر به محل زندگی خود بازگردد فقط باید مراقبت و توصیه های متخصص جهت ایجاد نتایج مطلوب می دهد را رعایت کند.

 

کاربردها و مزایای  میکرودرم ابریژن:

مهمترین هدفی که می توان از انجام این روش زیبایی به دست آورد رسیدن به ایجاد جوانی رفع مشکلات پوست درخشان تر شدن و یکدست شدن پوست می باشد که متقاضیان انجام این روش زیبایی معمولاً جهت رفع مشکلاتی که در زیر به آنها اشاره شده به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز مراجعه می نمایند.

  • رفع چین و چروک‌های سطحی و ظریف در پوست .
  • رفع شلی و افتادگی در پوست.
  • رفع ناهماهنگی در رنگ پوست و از بین بردن ناهماهنگی در بافت پوست.
  • از بین بردن خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای در پوست که علت ایجاد  آنها  افزایش سن بوده
  • رفع لکه‌های تیره‌ای که بعد از درمان آکنه بر روی پوست  بر جا مانده است ‌.
  • از بین بردن جای زخم و  اسکار های ایجاد شده بر پوست

 

توصیه و مراقبت های لازم پیش از درمان میکرودرم:

اولین اقدام قبل از انجام درمان به کمک این روش زیبایی مراجعه به کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصصان باتجربه میباشد که پیشنهاد ما به شما جهت انجام این اقدام کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاهگلی تبریز می باشد شما به راحتی می توانید از طریق تماس تلفنی یا ورود به سایت مجموعه با کارشناسان و مشاوران حرف‌های این کلینیک تماس حاصل فرمایید و جهت انجام مشاوره های تخصصی با پزشکان می توانید از مشاوران وقت قبلی بگیرید و با حضور در جلسه مشاوره اطلاعات کافی در مورد انجام این روش را به دست آورید.

قبل از انجام درمان می توانیم در مورد مراقبت های قبل مراقبت های بعد هزینه ها و نحوه انجام درمان در مورد این روش نیز اطلاعات کافی را بدست آورید علاوه بر این موارد می توانید با حضور در کلینیک پوست خود را مورد بررسی قرار بدهید تا پزشک با دقت کافی پس از معاینه مطمئن شود که انجام این روش می‌تواند به عنوان یک انتخاب خوب باعث جوانسازی پوست شما گردد.

همچنین می توانید در این کلینیک تصاویر قبل و بعد از انجام درمان توسط میکرودرم برای افرادی که قبلاً از این روش درمانی استفاده کرده مشخص کنید . جای استفاده از این روش نتایج ایده آل را به دنبال دارد یا خیر

از آن جایی که انجام این روش درمانی به عنوان یک روش کم تهاجمی ایمن و موثر شناخته شده است نیاز به مراقبت های سفت و سخت ایرانی ندارد ولی ممکن است که پزشک قبل از انجام درمان به شما توصیه کند که به مدت یک هفته پیش از انجام میکرودرم از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری و همچنین از انجام هر روش هایی مثل سولاریوم و استفاده از کرم های برنزه جهت برنزه کردن پوست خود استفاده نکنید.

از یک هفته قبل از انجام این درمان باید از کرم ها و ماسک های صورت جهت لایه برداری پوست استفاده کنید.

 

مراقبت و توصیه های پس از درمان:

بعد از انجام درمان به کمک میکرودرم ابریژن ریکاوری بسیار سریع برای افراد در نظر گرفته می‌شود و بلافاصله پس از انجام درمان می‌تواند به کارهای روزمره خود مشغول گردد.

مکانی که بعد از انجام این روش درمانی جهت مقاوم نگه داشتن پوست از کرم های مناسب و تجویز شده توسط متخصص به موقع استفاده کنید.

عکس کرم و سایر داروهای موضعی که جهت رفع جوش و آکنه استفاده می کرده اید نباید به مدت چند روز با توجه به نظر متخصص استفاده کنید.

جهت حفظ نتایج هنگام خروج از خانه حتماً از کرم های ضدآفتاب به صورت بی نهایت استفاده کنید و حداقل امکان در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید زیرا پوست نسبت به پرتوهای مضر خورشید بسیار هفته می باشد پس سعی کنید که تا چند هفته بعد از درمان حتماً از پوست خود در برابر نور مستقیم خورشید حفاظت کنید

 

کاندیدای مربوط به انجام میکرودرم:

کاندیدای مربوط جهت انجام این روش زیبایی تمام افراد چه خانم و آقا در هر رده سنی می باشد استفاده از این روش جهت ترمیم بافت و رفع مشکلات پوست بسیار موثر میباشد و میتواند باعث اضافه چین و چروک های ایجاد شده در پوست گردد و پیری پوست را به تعویق بیندازد.

افرادی که علاقه به رفع مشکلات ایجاد شده در پوست دارند به راحتی می توانند با انجام این روش زیبایی در کلینیک ها و مراکز معتبر زیبایی خود را دو چندان برابر کنند  بهترین کاندیدا برای این روش درمانی هستند.

همچنین افرادی که علاقه مند به حذف رنگدانه های ناخواسته و تجدید حیات پوست هستند این روش درمانی می‌تواند برای آنها کارایی فراوانی داشته باشد این روش ، روش مکمل برای درمان دیگر مشکلات پوستی مانند درمان آکنه و جوش‌های سرسیاه است .

افرادی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند می‌توانند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند اگر شما هم کاندیدای مناسب میکرودرم هستید و می خواهید از این روش برای پاکسازی پوست استفاده کنید .
ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز را پیشنهاد می‌دهیم .

شما به راحتی می توانید با حضور در این کلینیک و انجام میکرودرم توسط بهترین متخصصین باتجربه به رفع مشکلات پوستی خود کمک کنید و باعث ایجاد شفافیت و زیبایی و طراوت از دست رفته پوست خود شوید.

جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – جوانسازی پوست صورت

اثرات و نتایج درمان:

جهت ایجاد نتایج مطلوب و رسیدن به نتایج که فرد به دنبال آن می باشد نیاز است که چندین جلسه درمانی با توجه به نظر متخصص برای فرد متقاضی صورت بپذیرد که به طور کامل می توان گفت جهت جوانسازی بود معمولا جلسات بین ۱۵ تا ۱۶ جلسه برای درمان جهت ایجاد نتایج مطلوب نیاز می باشد.
هر جلسه می‌تواند برای فرد تغییرات خوبی را به دنبال داشته باشد و فرد پس از اتمام جلسات میتواند از دیدن خود در آینه لذت کافی را ببرد.

پس از اتمام درمان و گذراندن جلساتی که برای رفع مشکلات پوستی توسط متخصص برای فرد متقاضی در نظرگرفته شده پوست درخشان تر و جوان تر می گردد و زبری خشنی پوست دیگر وجود ندارد و پست شاهد نرمی و لطافت بی اندازه می گردد.

با توجه به اینکه استفاده از روش های جوانسازی پوست به دلیل نیمه تهاجمی بودن آنها دائمی نیستند و نمی توان گفت که فرایند پیری در پوست به طور کامل متوقف می گردد بلکه با استفاده از روش های زیبایی میتوان باعث شد تا ظاهر پوست بهبود پیدا کند برای همین نتایج برخی از روش‌های جوان‌سازی همچون میکرودرم می تواند برای فرد معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه دوام داشته باشد و با توجه به مراقبت هایی که از پوست صورت می پذیرد این نتایج می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد.
ولی باید این را مد نظر قرار دهید که جلسات ترمیمی برای ایجاد نتایج مطلوب تر نیاز می باشد که بین زد الی ۶ ماه یکبار باید صورت بپذیرد با ماندگاری و افزایش نتایج میکرودرم را افزایش دهد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام میکرودرم جهت بازسازی و رفع مشکلات پوست و ایجاد جوانی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز استفاده و توسط بهترین متخصصین پوست شاهد ایجاد نتایج مطلوب به کمک این روش درمانی در کمترین زمان ممکن گردید .

انجام تمامی خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک برای شما زیبا جویان عزیز در نظر گرفته می‌شود که به‌راحتی می‌توانید با شماره گیری های مربوط به کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای که به صورت کامل رایگان برای شما در نظر گرفته شده اطلاعات کافی در مورد انجام تمام روش ها بدست آورید.

 

تعداد  جلسات مربوط به انجام میکرودرم:

همانطور که در این مقاله تعداد جلسات مورد بررسی قرار گرفت می تواند جلسات برای هر فرد متفاوت باشد و شاید با توجه به نظر متخصص هفتگی یا یک هفته در میان و یا حتی ماهیانه صورت بپذیرد که در این روش تنها لایه های سطحی پوست مورد درمان قرار می‌گیرد و سرعت التیام در این روش بسیار بالا می باشد.

ولی در بعضی از موارد برای عده‌ای از مراجعین این فرآیند می تواند به مدت یک هفته زمان ببرند که التیام پوست در این روش نیز بسیار بالا می باشند و ۲ تا ۳ هفته طول می کشد تا جلسات به طور کامل انجام پذیرد و یا با توجه به نظر متخصص نیز هر دو هفته یکبار یا ماهیانه جلسات در نظر گرفته شود.

شماره اگر خواهان انجام روش میکرودرم جهت رفع مشکلات پوست هستید و به دنبال اطلاعات کافی در مورد تعداد جلسات انجام این روش درمانی هستید می توانید با حضور در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاهگلی تبریز و معاینه شدن توسط متخصص و انتخاب نوع روش درمانی از تعداد جلسات مربوط به انجام این روش پزشکی اطلاعات کافی را به دست آورید.

 

هزینه های مربوط به درمان با میکرودرم ابریژن:

هزینه های مربوط به انجام این تکنیک زیبایی برای حرفت تفاوت دارد زیرا با توجه به تعداد جلسات دیگه برای فرد در نظر گرفته می شود متغیر می‌باشد که برای مشخص شدن هزینه ها باید به کلینیک و مراکز معتبر تحت درمان متخصصین با تجربه مراجعه کنید و با توجه به نوع مشکل پوستی پزشک برای شما تعداد جلسات در نظر گرفته را اعلام نماید و هزینه ها نیز مشخص گردد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این درمان و همچنین اطلاع از تخفیف ها و جشنواره هایی که برای کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز در نظر گرفته شده می توانید با شماره های مربوط به این کلینیک تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای نسبت به هزینه اطلاعات کافی را به دست آورید.

 

عوارض میکرودرم ابریژن:

استفاده از روش میکرودرم به عنوان یک روش کم تهاجمی عوارض بسیار ناچیز را به دنبال دارد ولی اگر قبل از انجام درمان از داروهایی همچون ایزوترتونین استفاده می کنید باید حداقل به مدت ۶ الی ۱۲ ماه با توجه به نظر متخصص دارو را قطع کرده باشید در غیر این صورت عوارض جانبی همچون ایجاد زخم در پوست ایجاد می گردد که ممکن است تا حد زیادی نیز افزایش پیدا کند.

استفاده از روش میکرودرم برای افرادی که جوش ها و آکنه های شدید و عمیق دارند موثر نمی باشد

استفاده از روش میکرودرم برای اولی گلجه و یا ضایعات پوستی دارند و یا در حال رشد می باشد ممکن است در حین انجام این درمان دچار خونریزی شوند پس قبل از انجام این درمان اگر مشکلات پوستی دارید متخصص را در اطلاع قرار دهید زیرا با وجود این نشانه ها می تواند علامت سرطان پوست و یا بیماری‌های دیگر باشد که در غیر این صورت میکرودرم نباید مورد استفاده برای این افراد قرار بگیرد.

استفاده از میکرودرم ابریژن همچون روش های جوانسازی برای پوست ممکن است که عوارضی را به دنبال داشته باشد که بعضی از این عوارض که ممکن است با چند روز بعد از انجام جلسات درمانی برای فرد وجود داشته باشد شامل موارد زیر می باشد:

ورم پوست
قرمزی پوست مشابه با آفتاب سوختگی
کبودی
احساس سوختگی یا سوزن سوزن شدن پوست
افزایش حساسیت به آفتاب

تمام عوارضی که در بالا برای شما آورده شد کاملا شخصی می باشند و طی چند روز بعد از انجام درمان به طور کامل از روی بود ناپدید می گردد و اگر چند روز ناپدید نشد و یا حتی وخیم‌تر هم شدند باید این عوارض را ناشی از خطای پزشکی یا اینکه شما کاندیدای مناسب جهت انجام این نماینده کرمانی نبوده‌اید بدانید.

پس اگر قصد انجام میکرودرم ابریژن را دارید و در پوست خود زخم های گوشتی  و یا  التیام زخم های پوستی را دارید از این روش درمانی استفاده نکنید همچنین اگر سابقه وجود تبخال را دارید و در جلسه درمان حتما از داروی عامل بیماری فعال شونده تبخال استفاده کنید.

 

استفاده از میکرودرم ابریژن در خانه و آرایشگاه:

استفاده از این روش زیبای هم می‌تواند توسط متخصصین پوست صورت بپذیرد و هم می‌تواند توسط افرادی همچون کارشناسان زیبایی و آرایشگران صورت بپذیرد حتی خودتان نیز می توانید با توجه به نوع نیاز از وسایل خانگی جهت درمان استفاده کنید منتها باید این را مد نظر قرار دهید که استفاده از روش های کلینیکی می‌تواند اثرگذاری فوق‌العاده‌ای برای رفع مشکلات پوستی را در برابر استفاده از روش‌های غیر کلینیکی ایجاد کند.

ممکن است استفاده از روش میکرودرم ابریژن برای جوانسازی شما به عنوان یک روش مطلوب نباشد.
پس بهتر است قبل از استفاده از این روش درمانی مشکلات پوست خود را با توجه به انتخاب یک کلینیک  تحت درمان متخصص مورد ارزیابی قرار بدهید  تا مطمئن شوید که استفاده از این روش زیبایی تا حد امکان می‌تواند باعث ایجاد جوانی شادابی و رفع مشکلات ایجاد شده در پوست گردد.

پس به متقاضیان انجام این روش توصیه می‌شود  اگر میخواهید از این روش در منزل ی آرایشگاه ها استفاده کنید حتماً قبل از اقدام به انجام این درمان توسط متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار بگیرید.

همچنین از ایجاد عوارض جانبی به کمک روش های خانگی و آرایشگاهی و استفاده از راه‌های درمان جهت رفع ایجاد عوارض توسط متخصص اطلاعات کافی را به دست آورید سپس اقدام به انجام این درمان نماید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نتیجه گیری :

یکی از مهم ترین ارگان های بدن صورت می باشد که  استفاده از جوانسازی پوست به عنوان مهمترین راه حل  به کمک روش های نوین می تواند باعث جوانی و شادابی این قسمت شود.
جوانی شادابی به کمک استفاده از روش های مختلف جهت جوانسازی قدمتی دیرینه دارد و با توجه به سنگ نوشته هایی که از مصر باستان باقیمانده نشان دهنده این است که  استفاده از وسایل آرایشی جهت حفظ جوانی  در تاریخ قدمت طولانی مدتی دارد.

جهت ایجاد جوانی کیمیاگران و پژوهشگران با استفاده از روش های مختلف همیشه در پی یافتن اکسی های جوانی برای شادابی پوست بوده که به عنوان مهمترین عنصر جوانی در تمام نقاط مختلف بدن به توان مورد استفاده قرار دارد ولی با توجه به پژوهش هایی که انجام شده هیچکس تابع امروز نتوانسته اکسیر جوانی را جهت جلوگیری از پیری کشف کنند. ولی به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از روش های پزشکی میتوان باعث شاداب تر و زیباتر شدن پوست گردد و باعث شود ظاهر شخص جوان تر شاداب تر و زیبا تر گردد .
یکی از مهمترین راه هایی که میتوان باعث جوانی پوست شد استفاده از خوردنی ها و ویتامین های مورد نیاز جهت حفظ شادابی پوست می باشد .
البته باید این را مدنظر قرار دهید که استفاده از هرگونه ویتامین باید تحت درمان متخصص تغذیه مورد استفاده قرار بگیرد زیرا استفاده بیش از اندازه ویتامین و حتی گرفتن رژیم های نادرست می تواند سلامتی و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

افرادی که در کنار استفاده از رژیم ها و حتی استفاده از مولتی ویتامین های مورد نیاز نتوانسته‌اند زیبایی و جوانی پوست خود را بازگردانند می‌توانند به کمک روش های کلینیکی همچون میکرودرم ابریژن به جوانسازی و رفع مشکلات ایجاد شده در پوست خود خاتمه دهند.

جهت انجام هر روش میکرودرم ابریژن هما کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز را به شما پیشنهاد می دهیم .

شما میتوانید با حضور در این کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصصین با تجربه ابتدا مشخص کنید که انجام این روش زیبایی آیا برای شما باعث رفع مشکلات ایجاد شده و جوانسازی پوست می شود سپس اقدام به انجام این درمان نموده و باعث ایجاد شده زیبایی جوانی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

درباره  کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی معالی آباد شیراز با بهترین و تجهیزات و بهترین متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دور دیده می توانید از روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوستی و مو استفاده کنید.
انواع خدمات به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد و قابل اطمینانه تمام متقاضیان و زیبا جویان عزیز می باشد.

در این کلینیک دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روشهای درمانی و صحیح ترین درمان ها را برای رفع مشکلات پوست و موی شما در نظر می گیرد تا به راحتی بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ایی  به صورت کاملاً رایگان برای شما مشاوره در نظر گرفته می شود تا  به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/fol6

لینک آپارات: https://aparat.com/v/WzAhK

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/CUSja3kN

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/Um9DxZfMMHU

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir