برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها

برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها

برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها

چشم به عنوان مهمترین عضو در زیبایی چهره می باشند که امروز جهت رفع مشکلاتی که بر اثر افزایش سن مشکلات ژنتیکی و ارث باعث شده تا افتادگی و پف اطراف چشم ایجاد گردد به سادگی  به کمک روش های پزشکی همچون بلفاروپلاستی یا همان جراحی به عنوان یک عمل جراحی به رفع این مشکلات و برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها کمک کرد.
از عمل بلفاروپلاستی جهت بهبود دادن و فرم ظاهری در یک طرف یا هر دو پلک استفاده می گردد و این روش به عنوان یکی از عمل های زیبایی جهت رفع مشکلات اطراف چشم و برداشت پوست اضافه از نواحی چشم انجام می پذیرد همچنین استفاده از این روش زیبایی جهت برطرف کردن مشکلات عملکردی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد. مختلف مورد بررسی قرار دهیم و توضیحاتی در مورد چگونگی انجام عمل،  کاربرد ها،  هزینه ها و عوارض احتمالی پس از این عمل  برای شما ارائه دهیم.
همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز در مورد انجام های روش و مراقبت های آن اطلاعات کافی را جمع آوری و مورد مطالعه قرار دهیم تا بهتر بتوانید نسبت به انجام این روش و چگونگی برداشتن پوست اضافه و چربیهای اضافه  اطراف چشم اطلاعات کافی به دست آورید.

چربی ها به دلیل افزایش سن و ضعیف شدن پوست اطراف چشم در زیر پلک حبس می شوند .  با این جراحی می توانید افتادگی پلک یا چین و چروک های پلک ها را بر طرف کنید.  چشم ها یکی از عناصر مهم زیبایی هستند و عمل بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست اطراف چشم خواهد بود.  عمل بلفاروپلاستی نیاز بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارد و مراحل جراحی به صورت بی حسی سپری می شود.  عوارض پس از جراحی در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد و شما به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت . به طور کلی جراحی پلک باید توسط افراد متخصص و در مراکز معتبر انجام شود تا شما شاهد عوارض خطرناک و جبران‌ نا پذیر نشوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

جراحی پلک جهت برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها چگونه انجام می پذیرد؟

یکی از عمده ترین دلایلی که اب را جهت رفع مشکلات بیرونه از را به چشم خود جهت برداشتن چشم و زیبایی چشم ها از این روش زیبایی استفاده می کنند برداشت و رفع افتادگی های ایجاد شده اطراف پلک می باشد.  این جراحی در جهت لیفت و سفت کردن پوست اطراف چشم انجام می شود تا چهره حالتی جوان و زیبا پیدا کند و چشم های هوشیار و جذاب داشته باشید . در برخی مواقع عمل بلفاروپلاستی همچنین در جهت برطرف کردن مشکلات بینایی که به دلیل افتادگی که در  پلک ها ایجاد شده انجام می‌ شود.  در این تکنیک زیبایی پوست ،  عضلات و در برخی مواقع بافت چربی در زیر پلک بالا و پایین برداشته می شود و در برخی مواقع فقط پوست اضافه حذف خواهد شد.

عکس برای افرادی که از این روش زیبایی جهت رفع مشکلات چشم خود استفاده می کنند این عمل زیبایی را به عنوان لیفتر نیز می شناسند اما نباید این جراحی را با عمل درمان افتادگی چشم یا اشتباه بگیرید زیرا انجام این دو روش و درمان آنها با یکدیگر متفاوت می باشند .
در این جراحی عضلات  و تاندون های پلک،  که پلک ها را بالا نگه می دارند سفت خواهند شد اما در عمل بلفاروپلاستی افتادگی پلک و پوست اضافه که سنگینی چشم ها را سبب می شود از میان برداشته می شود . اما  به طور کلی هر دو جراحی می‌ تواند در درمان افتادگی پلک کمک کننده باشد.  در ادامه مطلب  عمل بلفاروپلاستی را در دو جهت زیبایی و درمانی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مراحل انجام جراحی بلفاروپلاستی جهت برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها :

اولین و مهمترین اقدام و جزء مراحل اولیه انجام جراحی بلفاروپلاستی انتخاب یک جراح همراه با یک کلینیک معتبر می باشد که پس از انتخاب کلینیک باید مراقبت ها و توصیه هایی که توسط متخصص به شما داده شده را به خوبی رعایت کنید قبل از انجام جراحی در روزی که آماده انجام روش بلفاروپلاستی جهت برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها هستید هیچ گونه آرایشی بر روی صورت خود نداشته باشید و قبل از انجام جراحی صورت خود را شستشو داده باشید . متخصصین در هنگام معاینه ناحیه برش ها را به طور دقیق مشخص می کنند . بی حسی پوست انجام می شود و در برخی مواقع با صلاحدید پزشک این عمل با بی هوشی انجام خواهد شد.  پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه برش های مناسبی هم جهت با چین های پلک بالا ایجاد می شود . در صورتی که عمل جراحی در پلک پایین باشد برش در زیر خط مژه ایجاد خواهد شد .

پس از ایجاد برش توسط متخصص پزشک چربی های اضافه را در مواقعی که در زیر پتو جمع شده به خوبی استخراج میکند و پوست اضافه در این مناطق دیده می‌شود را نیز حذف می نماید.

سپس برش ها توسط چسب های بخیه،  نخ های  غیر جذبی و یا فرایند لیزر بسته خواهد  شد.  پس از پایان جراحی متخصصین توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها برای شما خواهند داد. سپس می‌ توانید کلینیک را ترک کنید و دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . برای دست یافتن به سرعت بهبودی نکات مهم پس از جراحی را برای شما شرح خواهیم داد.

 

کاربرد ها و مزایای جراحی بلفاروپلاستی جهت پرداخت فوق چشم و زیبایی چشم ها:

انجام جراحی پلک جهت رفع مشکلات اطراف چشم باعث زیبایی و بهبود ظاهر می گردد که کاربرد و مزایای فراوان دیگری نیز دارد در زیر ما چند نمونه از مزایای انجام این درمان را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پف در بالا و پایین چشم
  • درمان خستگی و التهاب پوست اطراف چشم
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش میدان دید
  • ایجاد تقارن در هر دو پلک
  • خارج کردن چشم ها از حالت خستگی کسلی و خستگی
  • پیشگیری از فشار به عضلات گردن و پیشانی
  • تنظیم فاصله چشم تا ابرو ها

انجام جراحی بلفاروپلاستی جهت رفع مشکلات اطراف چشم پر و افتادگی چشم بر اثر افزایش سن دیگر مشکلات دیگر ایجاد می گردد به عنوان یک عمل سرپایی بدون هیچگونه نیاز به بیهوشی انجام پذیرد و فرد پس از اتمام درمان به‌راحتی می‌تواند کلینیک را ترک و بدونه که هیچ گونه نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد دوره نقاهت را در منزل سپری کند.

دوره بهبودی در این روش نسبت به عمل های دیگر طولانی مدت و طاقت فرسا نمی باشد.

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما شاهد عوارض خاصی را تجربه  نخواهید کرد  و عوارض رایج نیز در طی یک تا دو هفته برطرف می شود.

با توجه به مزایا و کاربرد های بی نظیر عمل بلفاروپلاستی شما می توانید از نتایج بی نظیر ی بهره مند شوید.  همچنین هزینه این عمل نسبت به مزایا و کاربرد های بی نظیر آن کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

 

کاندیدای مناسب جهت انجام بلفاروپلاستی برای برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها :

انجام این جراحی باید تحت درمان بهترین متخصصان زیبایی در کلینیک ها و مراکز معتبر برای فرد در نظر گرفته شود به شما نیز اگر قصد انجام این جراحی برای رفع مشکلات اطراف پیرامون چشم های خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین این کلینیک مورد معاینه قرار بگیرید و با توجه به افتادگی ها و شرایط جسمانی که داری متخصص بهترین راهکارهای درمانی جهت رفع مشکلات ایجاد شده را به شما پیشنهاد دهند.  اگر متقاضیان با مشکلاتی در پوست پیرامون چشم‌ های خود مواجه شوند و پوست این ناحیه حالت افتاده و شل داشته باشد می توانند با عمل بلفاروپلاستی مشکلاتی از قبیل پف در بالا و پایین چشم و افتادگی پلک های خود را مورد درمان قرار دهند تا بتوانند زیبایی و جوانی را به چهره خود هدیه دهند . البته ،  در برخی افراد تورم پلک ها به دلیل ایجاد حساسیت می باشد . در این شرایط متخصصین عمل بلفاروپلاستی را مناسب نمی دانند و با مصرف دارو های مناسب تورم و پف چشم ها را درمان خواهد کرد. پس اگر می خواهید عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید باید مطمئن شوید که عارضه های ایجاد شده به دلیل افزایش سن می باشد.  اگر قصد دارید زیبایی چشم های خود را با عمل بلفاروپلاستی حاصل کنیم باید در این زمینه تحقیقات کاملی داشته باشید .

همچنین به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز در مورد انواع روش ها و نمونه کارهایی که جهت رفع مشکلات ایجاد شده در اطراف چشم صورت می پذیرد اطلاعات کافی را بدست آورید و نمونه کارهای متخصصین در این کلینیک را نیز مشاهده نمایید و درک واقع بینانه از انجام این جراحی داشته باشید .

در این روش با حذف پوست اضافه و چربی ها و حتی در برخی مواقع عضلات اضافه،  فرم چشم ها تغییر می کند.  اما شما نباید از این جراحی انتظار بیش از اندازه داشته باشید زیرا همچنان روند پیری ادامه دار می باشد و ممکن است شما در طی چند سال آینده مجددآ به این جراحی نیاز داشته باشید.

یکی از عوامل مهم  برای انجام عمل بلفاروپلاستی سلامتی بدن متقاضیان خواهد بود . کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند بیماری های سیستم ایمنی بدن،  انعقاد خون ، بیماری های ویروسی عفونی و مشکلات دیگر هستند کاندیدای مناسبی برای جراحی نخواهند بود.  این افراد در صورت کنترل و درمان بیماری خود می‌ توانند برای جراحی اقدام کنند.

استفاده از روش بلفاروپلاستی برای افرادی که دائماً از انواع دخانیات به ویژه سیگار استفاده می نماید نمی تواند به عنوان یک روش ایده آل جهت رفع مشکلات پیرامون جدید مناسب باشند و نتایجی که این جراحی برای این افراد به دنبال دارد نتایج موثر و قابل تامل این می‌باشد. زیرا مصرف انواع دخانیات می‌تواند عوارض پس از جراحی را به طور چشمگیری افزایش دهد و روند بهبودی را برای فرد نیز کاهش دهد.

 

عوارض و خطرات جراحی زیبایی پلک چیست ؟

همانطور که می دانید انجام هر یک از روش های زیبایی می تواند عوارض و معایب خود را داشته باشد یکی از انجام روش بلفاروپلاستی جهت به رفع مشکلات و افتادگی پلک در چشم ها نیز می‌تواند عوارض و معایب خود را داشته باشد که با توجه به مزایا و کاربردهای این روش زیبایی به دنبال دارد عوارضی که همراه دارد بسیار کمتر میباشند.

جهت آشنایی بهتر شما در مورد عوارض انجام این روش زیبایی نیز گفت‌وگو خواهیم کرد  تا شما اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست آورید . مراقبت ها و آمادگی های قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی می‌ تواند میزان عوارض را به حداقل برساند. مثلاً با عدم مصرف دارو های رقیق کننده خون و ویتامین هایی مانند ویتامین E شدت خونریزی به حداقل می رسد و شما میزان عوارض را کاهش خواهد داد.  همچنین عوارض پس از جراحی باید به گونه‌ ای باشد که فرد در شرایط سخت قرار نگیرد و عوارض به صورت موقتی برطرف شود.  برای کاهش عوارض و دستیابی به نتایج مطلوب باید کلینیک های معتبر و متخصصین با تجربه را انتخاب کنید.  پس از جراحی با عوارضی مانند

  • خشکی چشم ها
  • آبریزش
  • ناتوانی در بستن چشم ها
  • ایجاد زخم مواجه خواهید شد. عارضه‌ های بیان شده کاملا موقتی است و پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی و مصرف دارو های مناسب برطرف می شود.  در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی شاهد عوارض خطرناکی از قبیل
  • آسیب به بینایی
  • نا متقارن شدن چشم ها
  • خونریزی شدید
  • ایجاد لخته های خون
  • درد شدید
  • عفونت
  • برجای ماندن زخم
  • کوتاهی پلک
  • باقی ماندن پوست اضافه و … مواجه خواهید شد . پس برای دست یافتن به نتایج مطلوب و عالی از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.  همچنین مراقبت های توصیه شده قبل و بعد از جراحی را جدی بگیرید. متخصصین برای بر طرف کردن خشکی چشم و آبریزش دارو هایی مانند قطره های چشمی و پماد ها را تجویز می‌ کنند . همچنین مصرف آنتی بیوتیک ها برای پیشگیری از عفونت توصیه می شود.  پس مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و عوارض پس از جراحی را به حداقل برسانید. کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز یکی از بهترین کلینیک های تخصصی در ایران و خاورمیانه معرفی می‌ شود.  در این کلینیک زیبایی،  انواع خدمات با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط کادر مجرب و آموزش دیده ارائه می شود. مهارت و تجربه متخصصین باعث شده روز به روز طرفداران این کلینیک افزایش یابد . در این کلینیک تیم تشریفاتی تیم فناوری و تحقیقات و مدیریت بالا باعث شده که رضایت همه زیبا جویان به بهترین نحو حاصل شود . از ویژگی های برتر این کلینیک می توان به نیروی انسانی کامل و متخصص،  تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و رضایت متقاضیان در داخل و خارج از کشور اشاره کرد .

اگر شما نیز کاندیدای مورد نظر جهت انجام ای را به زیبایی و ایجاد زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود هستید می توانید جراحی برف یا همان بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و با انجام این روش زیبایی باعث شوید تا زیبایی و افزایش اعتماد به نفس شما دو چندان برابر شود شما میتوانید جهت حضور در کلینیک با شماره های مربوط به این کلینیک تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما مورد مشاوره قرار بگیرید

زیبایی چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – زیبایی چشم

هزینه های مربوط به انجام جراحی پلک در جهت رفع و برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها:

یکی از عمده ترین سوالاتی که در خصوص این روش زیبایی اکثر زیباجویان می پرسند در مورد هزینه های انجام این جراحی می باشد که میزان هزینه های این جراحی چقدر است؟
در مورد پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه ها در مورد انجام این روش زیبایی با توجه به انتخاب کلینیک و تخصص پزشک کاملاً با یکدیگر متفاوت می باشد و هزینه ها بر حسب به استاندارد ها و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می گردد.  بنابراین عوامل مختلفی از بر روی هزینه های انجام این روش زیبایی تاثیرگذار است که شامل موارد زیر می باشد:

  • میزان افتادگی و شل شدگی پوست اطراف چشم
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • مدت زمان انجام جراحی
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده

هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر بخواهید زیبایی پلک را به طور همزمان در هر دو پلک انجام دهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  همچنین قبل از جراحی هزینه های دارو ها  و آزمایش هایی که انجام می دهید و به طور کلی هزینه های جانبی را نیز در نظر بگیرید .

اگر شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام روش بلفاروپلاستی برای رفع و زیبایی چشم ها هستید می توانید جهت اطلاع از هزینه ها و تحقیقات روزانه کلینیکی بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با این کلینیک تماس گرفته و در مورد انجام این روش زیبایی و هزینه هایی که مختص به انجام این جراحی هست توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای اطلاعات کافی و جامع به دست آورید .
همچنین می توانید با گرفتن نوبت مشاوره حضوری در این کلینیک از تمام هزینه ها بعد از معاینه شدن توسط متخصص مطلع گردید.

تمام خدمات مشاوره در این کلینیک برای شما زیبارویان عزیز به صورت کامل رایگان می باشد.

 

آمادگی و مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی  :

قبل از این که بخواهید عمل بلفاروپلاستی را با اهداف مختلف انجام دهید باید مراقبت های قبل از آن را به خوبی انجام دهید تا بتوانید نتایج جراحی را به شکل مطلوبی حاصل کنید . مراحل انجام این جراحی به صورت سر پایی سپری می شود.  متخصصین با تزریق داروی بی حسی به پوست اطراف چشم،  درد حین جراحی را کنترل خواهند کرد.  در صورت احساس استرس در افراد دارو های آرامب خش به طور خوراکی یا تزریقی استفاده می شود . متخصصین در برخی شرایط برای افراد به جای بی حسی از بی هوشی عمومی استفاده می کنند و توضیحات کاملی در این زمینه برای مراجعه کنند گان ارائه خواهند داد .

دو هفته قبل از جراحی از مصرف دارو های رقیق  کننده خون ، دارو های ضد انعقادی مانند آسپرین و دارو های ضد التهابی مانند ایبوپروفن خودداری کنید . زیرا،  مصرف این دارو ها خونریزی در حین جراحی را افزایش می دهد .

در روز جراحی دارو های ضروری مانند دارو های کنترل فشار خون را با کمی آب مصرف کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و حتماً صورت خود را به خوبی شست و شو دهید.

برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید یکی از اعضای خانواده را با خود به کلینیک بیاورید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.

پس از پایان جراحی شما بدون نیاز به استراحت و بستری شدن در بیمارستان می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . مگر این که بخواهید جراحی  دیگری بر روی صورت خود انجام دهید.  چند ساعت قبل از جراحی از مصرف غذا ها و نوشیدن مایعات خود داری کنید.

 

مراقبت های پس از جراحی بلفاروپلاستی :

برای این که شما دوره بهبودی طولانی مدت و خسته کننده را پشت سر نگذارید  باید در اعمال مراقبت ها دقت کنید.  زیرا با این نوع  جراحی پلک ها  مستقیماً دچار تغییر خواهد شد و نباید برای مشاهده نتایج عجولانه رفتار کنید.

شب بعد از جراحی برای کنترل درد مسکن های لازم را مصرف کنید .از مصرف خود سرانه دارو ها بپرهیزید.

یک هفته پس از عمل جراحی برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید . سه روز پس از جراحی می توانید برای شست و شوی پلک ها از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

اگر پس از جراحی با نا هماهنگی در چشم های خود مواجه شدید این موضوع برای شما نگران کننده است  ما این عارضه کاملاً طبیعی است . اگر نقص به  علت جراحی باشد پس از چند ماه مشخص می شود اما این عارضه به دلیل سرعت بهبودی در پلک  ها اتفاق می افتد .

تا چند روز پس از جراحی پلک های  شما سخت و منقبض می شود و باز و بستن که چشم ها برای شما راحت نخواهد بود . به طور روزانه پلک های خود را پاک سازی کنید تا از بروز عفونت جلوگیری کنید.

از خاراندن،  مالش دادن و فشار دادن چشم ها در دو هفته اول بپرهیزید.

دارو های تجویز شده از قبیل آنتی بیوتیک،  پماد ها و قطره های چشمی را به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید . تا دو هفته از قرار دادن لنز در چشم ها خود داری کنید و اگر مشکل بینایی دارید از عینک استفاده کنید.  هنگام گذاشتن و برداشتن عینک با ملایمت رفتار کنید.

پس از انجام عمل جراحی در  معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید .

سه روز اول  استفاده از کمپرس سرد  در کاهش تورم و کبودی به شما کمک می‌ کند و سه روز دوم استفاده از کمپرس گرم با افزایش گردش خون سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

تا یک ماه از جا به جایی اشيا سنگین،  ورزش کردن،  خم شدن به نگاه کردن به صفحه موبایل و تلویزیون بپرهیزید.

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشيد تا هنگام تعویض لباس فشاری به چشم‌ های شما وارد نشود.

 

اثرات و نتایج :

مهمترین موضوعی که جراحی بلفاروپلاستی به دنبال دارد دست یافتن به نتایج این روش می باشد که اگر پس از انجام جراحی تمام مراقبت های لازم را به صورت کامل رعایت کرده باشید می توانید نتایج مطلوبی از انجام این جراحی به دست آورید .

همچنین  باید در این زمینه با متخصصین با تجربه و حرفه ای گفت و گو کنید.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی نتایج عالی و دائمی پس از جراحی زیبایی  حاصل کنید.

متخصصین در این تکنیک زیبایی چربی ها و پوست اضافه را بر حسب تورم و افتادگی پلک حذف خواهند کرد.  مهارت و تخصص پزشک در این زمینه اهمیت بالایی دارد.  شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف و تحقیق در مورد انجام این جراحی انتخابی درست و عاقلانه داشته باشید.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که منتظر ایجاد نتایج آنی پس از انجام جراحی نباشید و باید حداقل به مدت ۳ الی ۶ ماه منتظر باشید تا نتایج به طور کامل پس از انجام جراحی قابل مشاهده باشد .
حتماً پس از انجام جراحی مراقبت ها و توصیه های لازم که توسط متخصص به شما داده می‌شود را به خوبی رعایت کنید تا پس از اتمام دوره نقاهت نتایج انجام این روش را ببینید و به نتایجی که قابل توجه می باشد دست یابید که شامل:

  • درمان افتادگی پلک،  درمان پف بالا و پایین چشم ، تغییر فرم چشم ها به شکل مطلوب،افزایش اعتماد  به نفس ، افزایش میدان دید  می باشد نتایج از انجام جراحی بلفاروپلاستی بدست می آید کاملاً دائمی می باشند و اگر مراقبت ها و توصیه های لازم را رعایت کنید حداقل به مدت ۱۵ سال برای شما باقی می‌ماند و این نتایج به طور موثر می‌تواند بر زیبایی شما بیاید و با عرضه افزایش اعتماد به نفس شما گردد.

 

دوره نقاهت پس از جراحی بلفاروپلاستی  چقدر است ؟

مسلمآ کسانی که از جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی استفاده می کنند نیاز به گذراندن دوره استراحت دارند که این دوره پس از یک هفته سپری می گردد و فرد می تواند پس از این مدت زمان مشخص شده و رعایت مراقبت ها و توصیه های پزشک میدهد به فعالیت های معمولی و روزانه خود ادامه دهند .

انجام فعالیت های بیرون از منزل پس از یک تا دو هفته مانعی نخواهد داشت اما همچنان باید تا هفته دوم تا چهارم از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.  سعی کنید در روز های اول پس از جراحی پیاده روی کنید اما از خم شدن،  گریه کردن و فعالیت هایی که تاثیرات منفی در روند بهبودی خواهد داشت جلوگیری کنید.

جهت افزایش سرعت بهبودی خود سعی کنید که میوه و سبزیجات فراوان میل نمایید تا تورم و کبودی هایی که در اطراف چشم ایجاد شده سریعتر درمان گردد و به مرور زمان با فاحشه تورم ها نتایج به طور چشمی قابل مشاهده باشد جهت رفع این تورم ها و جاده نتایج مطلوب در مدت زمان کوتاه تر می توانید از کمپرس سرد و گرم در این دوران استفاده کنید که استفاده از این دو مورد می تواند بسیار کمک‌کننده باشند . سعی کنید تا زمانی که از مسکن استفاده می‌ کنید و هنوز تمرکز خود را به طور کامل کسب نکرده اید از انجام فعالیت هایی مانند رانندگی خود داری کنید.  انجام برخی از فعالیت های ورزشی مانند جا به جایی اشیا سنگین،  دراز نشست و خم شدن را کنار بگذارید زیر، ا با افزایش فشار خون نتایج جراحی تحت تاثیر قرار می گیرد . تا مدتی از نگاه کردن به نمایشگر تلویزیون،  صفحه موبایل و مطالعه کردن بپرهیزید و دارو های تجویز شده را به موقع و سر وقت مصرف کنید.  اگر در دوره بهبودی متوجه شدید که عوارض شدت پیدا کرده است و با درد شدیدی مواجه هستید که با مصرف مسکن ، تسکین پیدا نمی کنید و نسبت به قطر ها و دارو های تجویز شده دچار حساسیت می شوید همچنین با بروز عوارضی مانند تب ، سر درد شدید و حالت تهوع و استفراغ حتماً به پزشک اطلاع دهید.  دست یافتن به نتایج پس از جراحی به زمان کافی نیاز دارد.  پس بهتر است که آرام و صبور باشید تا بتوانید با اعمال مراقبت های توصیه شده نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنید.  از پس در پیروی از نکات و دستورالعمل های پزشک پایبند باشید.

اگر شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام بلفاروپلاستی هستید پس از اقدام انجام این درمان در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز می توانید در مورد انجام این روش زیبایی و هر آنچه سوال و اطلاعاتی که لازم دارید با کارشناسان و مشاوران  ما در این کلینیک در جریان بگذارید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید تا با کمک راهنمایی های مشاوران این کلینیک بهترین نتایج از انجام این درمان را حاصل نمایید.

 

تعداد جلسات جراحی زیبایی پلک چقدر است؟

اگر میخواهید اقدام و انجام این عمل زیبایی جهت رفع و برداشت پف چشم و زیبایی چشم ها اقدام نمایید باید ابتدا در مورد انجام این روش زیبایی اطلاعات کافی به دست آورید و تحقیقات لازم در مورد کلینیک و متخصص مورد نظر دهد انجام این جراحی را انجام دهید.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی با پزشکتان مشورت کنید.  حضور در جلسه مشاوره در روند درمان اهمیت بالایی دارد زیرا،  در جلسه مشاوره نسبت به این عمل جراحی اطلاعات دقیقی حاصل می کنید و پزشک شرایط جسمانی شما را در جلسه درمانی مورد بررسی قرار خواهد داد. در صورت مساعد بودن شرایط عمل بلفاروپلاستی در یک جلسه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای انجام می شود.  البته مدت زمان جراحی به میزان آسیب های پوستی و انتظارات شما از جراحی بستگی دارد.

پس از پایان جراحی شما بدون نیاز به بستری شدن می توانید دوره بهبودی را در منزل سپری کنید.  ۵ تا ۷ روز پس از جراحی برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج مجدداً به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز مراجعه خواهید کرد تا متخصصین دارو های لازم را در این دوران برای شما تجویز کنند. متخصصین و کارشناسان ما تا بهبودی کامل شما عزیزان را همراهی خواهند کرد و قطعا می توانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نتیجه گیری:

چشم به عنوان مهمترین عضو در زیبایی چهره می باشند که امروز جهت رفع مشکلاتی که بر اثر افزایش سن مشکلات ژنتیکی و ارث باعث شده تا افتادگی و پف اطراف چشم ایجاد گردد به سادگی  به کمک روش های پزشکی همچون بلفاروپلاستی یا همان جراحی به عنوان یک عمل جراحی به رفع این مشکلات و برداشتن پف چشم و زیبایی چشم ها کمک کرد.
از عمل بلفاروپلاستی جهت بهبود دادن و فرم ظاهری در یک طرف یا هر دو پلک استفاده می گردد و این روش به عنوان یکی از عمل های زیبایی جهت رفع مشکلات اطراف چشم و برداشت پوست اضافه از نواحی چشم انجام می پذیرد همچنین استفاده از این روش زیبایی جهت برطرف کردن مشکلات عملکردی پلکانی مورد استفاده قرار می گیرد.

چربی ها به دلیل افزایش سن و ضعیف شدن پوست اطراف چشم در زیر پلک حبس می شوند .  با این جراحی می توانید افتادگی پلک یا چین و چروک های پلک ها را بر طرف کنید.  چشم ها یکی از عناصر مهم زیبایی هستند و عمل بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست اطراف چشم خواهد بود.  عمل بلفاروپلاستی نیاز بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارد و مراحل جراحی به صورت بی حسی سپری می شود.  عوارض پس از جراحی در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد و شما به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت . به طور کلی جراحی پلک باید توسط افراد متخصص و در مراکز معتبر انجام شود تا شما شاهد عوارض خطرناک و جبران‌ نا پذیر نشوید.

شماره اگر کاندیدای مورد نظر جهت انجام این روش زیبایی برای افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکلات ایجاد شده اطراف و پیرامون چشم های خود هستید پیشنهاد ما به شما جهت انجام این عمل زیبایی کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو می باشد ‌
شما به راحتی می توانید با حضور در این کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصص سینه حرفه‌ای مورد معاینه قرار بگیرید و پس از معین شدن اینکه شما کاندیدای مناسبی جهت انجام این جراحی هستید اقدام به انجام این جراحی نموده و زیبایی چشم های خود را بیشتر و باعث افزایش اعتماد به نفس خود گردید

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و با کمک گرفتن از بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو ، استفاده کردن از روش های گوناگون جهت برطرف کردن مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را برای خود به دست آورده است تمام خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید قرار گرفته است موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده از تجهیزات و تنوع در تکنولوژی های مدرن سبب شده خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد بتواند اطمینان افراد متقاضی را جلب کند و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت افراد متقاضی شود ، تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای و برجسته پوست کشور برای شما به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید بهترین روش را جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کانتوپلاستی (Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست ؟

برداشتن پف چشم

تزریق بوتاکس دور چشم ، هزینه،  عوارض ، مزایا و مراقبت ها

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/uuc7

لینک آپارات: https://aparat.com/v/n4S2p

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/E5t8m793

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/RvV-cOF69UE

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir