بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزی افراد زیادی هستند که به زیبایی خود اهمیت می دهند برای همین بیشتر آنها موهای سالم را به عنوان یکی از نشانه‌های زیبایی می‌دانند . اگر دوست دارید که موهای زیبا و سالم و پرپشتی داشته باشید حتما باید مواد مغذی و کافی برای چه موها برسد. پس از من یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید و با مصرف ویتامین های مهم باعث شده تا مواد مغذی مورد نیاز موها که تاثیرات زیادی بر زیبایی و جذابیت موها می گذارد.

مصرف ویتامین های مناسب برای بدن بسیار موثر می باشد همچنین می تواند تاثیر زیادی بر سلامت موها بگذارد پس حتماً به مقدار کافی ویتامین و املاح مورد نیاز را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا بدن بتواند از این لیست ویتامین‌ها نیازهای مورد نیاز بدن و موها را تأمین کند و مقدار مناسبی از ویتامین ها را برای تقویت به فولیکول‌های مو برساند.

ولی حتما سعی کنید که از مصرف ویتامین ها تحت درمان متخصص استفاده کنید و بیش از اندازه از ویتامین ها استفاده نکنید. زیرا بیش از اندازه مصرف کردن هر چیز باعث آسیب زدن به بدن میگردد.

اگر شما دچار سفیدی مو شده این نکته را باید مد نظر قرار دهید که ویتامین ها نمی توانند برای سفیدی مورد استفاده قرار بگیرم و از مصرف کردن خودسرانه حجم زیاده ویتامین ها خودداری کنید‌ و این را مد نظر قرار دهید که استفاده از هر نوع مکمل یا ویتامین و غذاهایی که حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی می باشد باید تحت درمان متخصص و پزشک تغذیه صورت بگیرد تا هیچگونه صدمه‌ای به بافت‌های متفاوت بدن وارد نکند و در کناره مصرف آنها به توان باعث ایجاد زیبایی و افزایش تراکم موها و خوش حالت شدن آنها شد.

اگر شما به دنبال راه حلی جهت رفع مشکلات کم پشتی و افزایش تراکم مو های خود هستید و به دنبال راهی جهت تغذیه مناسب برای رشد بهتر موهای خود هستید با ما تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا در مورد آن گفتگو کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

چرا موهای ما شروع به ریزش میکند ؟

بدن انسان طوری طراحی شده است که اگر به دلیل کمبود مواد مغذی دچار مشکل گردد قسمت هایی که اهمیت زیادی ندارند به دلیل نرسیدن مواد مغذی و تامین حذف می گردند تا قسمت هایی که مهم تر و حیاتی تر هستند بتوانند با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهند.

موها به عنوان یکی از اعضا هستند که وقتی بدن با کمبود مواد مغذی مواجه می‌شود به عنوان لیست سیاه قرار داده می‌شوند و کم کم باعث می‌شود تا خونرسانی به این نواحی کاهش پیدا کند و این منطقه نیز دچار مشکل گردد که مهمترین علت ریزش مو همین کمبود مواد مغذی بدن و رسیدگی نکردن بدن به این ناحیه می باشد پس جهت جلوگیری از ریزش مو حتماً بدنه خود را از نظر کمبود ویتامین و املاح بررسی کنید

علاوه بر کمبود ویتامین درمدن که باعث ریزش مو می گردد مسائلی نظیر  مشکلات ژنتیک ،استرس، افزایش سن،تغییرات هورمونی و مصرف بعضی از داروها می تواند باعث ایجاد ریزش مو گردد.

نکته مهمی که باید در جهت قوی و مقاوم کردن موها مد نظر قرار دهید این است که تا زمانی که به موهای خود برسید و بدن خود را از کمبود مواد مغذی  رها کنید می‌تواند باعث شوید تا موها  قوی و زیبا و پر تراکم باشد. پس حتماً جهت تقویت موهای خود یک رژیم متناظر و مقوی تحت درمان متخصص را رعایت کنید‌.

کدام ویتامین‌ها برای مو مفید و مقوی هستند ؟

مهم ترین غذای موها برای رشد ویتامین ها می باشد که بخش زیادی از ساختار مو را این ویتامین ها تشکیل می دهد و با مصرف منظم ویتامین ها می توانید با از درخشندگی و استحکام موها گردید.

با مصرف منظم همه ویتامینها و شناخت آنها می توانید این ویتامین‌ها را در وعده غذایی خود قرار دهید و با توصیه های مهم و مصرف منظم آن ها باعث افزایش ضخامت تارهای مو و افزایش رشد موها گردید.

برای شناخت این ویتامین ها میتوانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا با با خرید غذا های مورد نیاز جهت تغذیه پلیکل های مو به رفع مشکلات مو کمک کنید.

مصرف ویتامین A برای داشتن موهایی درخشان‌تر

جهت جلوگیری از ریزش موها متخصصان توصیه می‌کنند که حتماً از ویتامین‌های آب در رژیم غذایی خود استفاده کنید اسید های ریتونیک که در این ویتامین وجود دارد می‌تواند باعث شود تا فولیکول های مو تقویت گردد .

همچنین با مصرف این ویتامین باعث افزایش استحکام ریشه‌های مو می گردید با مصرف این ویتامین کم‌کم باعث بهبود شرایط رشد موها میگردید و اگر به طور منظم از این ویتامین استفاده کنید علاوه از ریزش موها می توانید باعث بهتر شدن شرایط رشد موها گردید.

ویتامین ها معمولاً در سبزیجات د دارند که اگر دوست دارید از مزیت ویتامین‌ها بهره‌مند گردید منصفه سبزیجات را در رژیم غذایی خود قرار دهید یکی از معروف ترین ویتامین هایی که بیشتر افراد آن را می شناسند و وجود آن در هویج می باشد همچنین وجود ویتامین آ در اسفناج و سبزی هایی که با رنگ سبز گیرتر وجود دارد یافت می‌گردد.

کاهو فلفل قرمز سیب‌زمینی انبه نیز سرشار از این ویتامین هستند و به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد و غذاهای دریایی نیز سرشار از ویتامین A هستند بیشتر افراد به غذاهای دریایی علاقه دارند  این ویتامین ها نیز در غذاهای دریایی یافت می شود و به راحتی می‌توان با مصرف این غذاهای دریایی باعث دریافت ویتامین آن گردید.

همچنین می‌توان ویتامین A را در شیر ،تخم مرغ و ماست نیز یافت کرد. اما در مصرف این ویتامین ها باید دقت کنیم زیرا اگر بیش از اندازه ویتامین مصرف کنید باعث می‌شود تا به قسمت‌های دیگر بدن آسیب وارد کنید

استفاده از خانواده پر خاصیت ویتامین بی جهت داشتن موهای زیبا و پرپشت

ویتامین b۱۲ b۶ به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین ویتامینها می‌باشد که به دلیل وجود بیاتین در ساختار آن باعث شده تا از این ویتامین جهت جلوگیری از ریزش و رشد مجدد موها استفاده کرد. کمبود بیوتین موجود در ویتامینB روی موها تأثیرگذار است و می‌تواند باعث ریزش موها و طاسی سر گردد.

ولی خوشبختانه امروزه به دلیل وجود این ویتامین در انواع مواد غذایی می‌تواند باعث ایجاد شادابی و افزایش تراکم موها شد همچنین استفاده از این ویتامین می‌تواند باعث شود تا شما پرپشت و زیبا گردد پس حتماً تحت درمان متخصص قرار بگیرید تا اگر این ویتامین در بدن شما کم شده با مصرف داروهای تجویز شده توسط متخصص به توانید با تغییر سبک زندگی خود تغییر دهید .

انواع غلات سبوس دار و همچنین مغز ها و سبزیجات با برگ های تیره و گوشت قرمز و انواع غذاهای دریایی حاوی ویتامین هایی هستند که آنها را باید در برنامه غذایی خود قرار دهید.

خانواده ویتامین بی خانواده بزرگ می باشد که ویتامین B5به عنوان یکی از مهمترین ویتامین ها جهت غذا رسانی به فولیکول های مو می باشد. استفاده از این ویتامین می‌تواند بر روی کاهش سرعت رشد فولیکول های مو تاثیر بگذارد و باعث جلوگیری از ریزش گردد این ویتامین اغلب به نامه  پانتوتنیک اسید شناخته شده است که به طرز موثر می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

جهت استفاده از این ویتامین و ایجاد مزیت های آن توصیه می‌شود که در رژیم غذایی خود از انواع ماهی های چرب ، گوشت قرمز ،تخم مرغ ، سیب زمینی های شیرین ، قارچ ، پنیر ، تخمه آفتابگردان و آواکادو استفاده کنید.

ویتامین C برای رشد بهتر موها

اگر به انواع مرکبات و توت فرنگی علاقه دارید و آن‌ها را به طور مرتب مصرف می‌کنید دیگر نیازی نیست نگران کمبود ویتامین C در بدن خود باشید. رادیکال‌های آزاد، دشمن اصلی موهای شما هستند که می‌توانند باعث ریزش آن‌ها و تغییر رنگ‌دانه‌های مو شوند. مصرف مقدار کافی از ویتامین C باعث می‌شود که رادیکال‌های آزاد به طور کامل از بین بروند و سلول‌های تولید کننده کلاژن فعال‌تر شوند. علاوه بر این ویتامین C در کنار آهن و سایر مواد معدنی بر روی سرعت رشد مو نیز تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که موهایی بلندتر و البته پرپشت‌تر داشته باشید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو

املاح و ویتامین D جهت داشتن موهای محکم‌تر

مهمترین بخش مو فولیکول مو می باشد که اگر این بخش به خوبی تقویت گردد می‌تواند باعث کاهش سرعت ریزش و استحکام موها شود ولی با توجه به تحقیقات لازم هنوز مصرف ویتامین دی به طور کامل جهت استحکام فولیکول‌های مو مورد بررسی قرار نگرفته است و مشخص نیست که این ویتامین می‌تواند باعث رشد موها گردد اما تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود این ویتامین می‌تواند اثرات منفی در جهت رشد موها داشته باشد و در بسیاری از موارد که افراد دچار کمبود این ویتامین هستند دچار بیماری تاثیر شده اند که یکی از علت های ایجاد بیماری کمبود ویتامین D در بدن می باشد.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو

این ویتامین را به راحتی می‌توانید برای بدنه خود فراهم کنید

همانطور که همه شما میدانید نور خورشید به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین منابع ویتامین دی می باشد که می تواند به طور کلی روزانه باعث تامین نیاز بدن گردد .
علاوه بر این می توان با مصرف روغن کبد ماهی و استفاده از ماهی های چرب و همچنین قارچهایی که در وعده غذایی خود استفاده می کنید به رفع کمبود این ویتامین در بدن خود کمک کنید.

مصرف ویتامین E تقویت موها

به کمک مصرف این ویتامین می توانید باعث رفع مشکلات ریزش مو گردید افرادی که به صورت مادرزادی دچاره ضعیفی در فولیکول مو هستند و یا بر اثر فشارهای روانی شدید باعث شده تا موهای آنها سست و ضعیف می گردد بهتر است که در هر چند هفته یک بار از بادام درختی اسفناج دانه ی آفتابگردان و آواکادو استفاده کنند تا با مصرف این موارد باعث شوند تا سلول ها به تولید کلاژن تحریک کردن و با افزایش تولید کلاژن باعث خون رسانی در پوست کف سر گردید.

با مصرف منظم ویتامین D پس از مدتی شاهد افزایش ضخامت تار های  موی خود  خواهید شد . همچنین باعث می شوید تا رطوبت کافی جهت افزایش رشد موها فراهم گردد و از خشکی موها جلوگیری کنید . زیرا اگر موهای خشکی داشته باشید باعث می شود تا در کف سر شوره و پوسته پوسته شدن ایجاد گردد که با مصرف ویتامین و مواد غذایی که حاوی ویتامین E هستند از بروز چنین مشکلاتی می توانید خوداری کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو

آیا میتوان از مکمل ها و ویتامین ها بدون تجویز متخصص استفاده کرد؟

بیشتر افراد به جای اینکه از رژیم غذایی متناسب جهت رفع مشکلات خود استفاده کنند بدون در نظر گرفتن عوارض استفاده از مکمل ها به صورت خودسرانه با حجم زیاد از داروها و مکمل ها استفاده می کنند ولی باید این را مد نظر قرار دهید که قرص ها و مکمل ها اگرچه می‌توانند باعث و نیازها و کمبود ویتامین های بدن گردند اما به راحتی می توانند باعث شوند تا با مصرف بیش از اندازه و خودسرانه عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد گردد به همین دلیل توصیه می شود جهت استفاده از مکمل و ویتامین ها سعی کنید که تحت درمان متخصص باتجربه و حرفه ای قرار بگیرید

همیشه این را مد نظر قرار دهید که تا وقتی که عادت های بد خود را تغییر ندهید نمی توانید عادت های خوب را جایگزین آن و از مزیت های بیشمار آن برخوردار شویم اگر رژیم غذایی شما فاقد هرگونه مواد مغذی باشد و در آن به جای مواد مغذی از املاح و چربی و نمک استفاده شده باشد این مواد نمی گذارند هیچ گونه مکملی به بدن برسد و مواد معدنی نمی‌تواند جذب بدن به کمک مکمل ها تعمیر کند و حتی در مواقعی نیز تاثیرات نامطلوب و برعکس بر جای می گذارد.

به همین دلیل توصیه می شود که  قبل از اینکه از مکمل ها و ویتامین های مورد نظر جهت تامین بدن استفاده کنید به سراغ یک پزشک متخصص تغذیه بروید تا  با انجام آزمایشات مورد نیاز مشخص کنید که چه مکملی در بدن شما کمبود دارد  و با توجه به کمبود هر نوع از ویتامین‌ها و داروهایی که توسط متخصص تجویز می‌گردد به رفع نیازهای بدن خود کمک کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو

مراحل از بین بردن کمبود ویتامین ها و مواد مغذی به بدن

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید دچار کمبود مواد مغذی هستید بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا متخصص با انجام آزمایشات لازم و معاینات ، کمبود ویتامین را در بدن شما مشخص می‌کند و داروها و مکمل‌های مناسبی را برای شما در نظر می‌گیرد.

در برخی مواقع پزشک شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع می دهد تا با برنامه‌ریزی و برنامه غذایی سالم و مناسب به کمبود مواد مغذی در بدن بپردازید .

اگر میزان کمبود ویتامین در بدن زیاد باشد در مدت کوتاهی بدن شما به حالت طبیعی باز می گردد برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و جلوگیری از کمبود آن سعی کنید رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید ، استفاده از بعضی مولتی ویتامین ها نیز در برنامه غذایی می‌تواند کامل کننده باشد.

اگر قصد استفاده از مکمل ویتامین ها جهت تقویت بدن خود را دارید می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز مراجعه کنید و تحت درمان بهترین متخصصین با انجام آزمایشات مورد نیاز جهت کمبود ویتامین و املاح معدنی در بدن  و با توجه به کمبود ویتامین مورد نیاز توسط متخصص داروها تجویز و در زمان های معین شده مصرف کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو

مزایا و فواید استفاده از مکمل و مواد مغذی

  • شما می‌توانید با مصرف یک وعده غذای کامل ، کمبود مواد غذایی را در بدن برطرف کنید
    •  مصرف مکمل ها و ویتامین ها نقش مهمی در تامین مواد مغذی و سلامت شما ایفا می‌کند.
    •  مکمل حاوی مقدار کمی ریز مغذی است که ویتامین ها و مواد بدن را تأمین می‌کند و مصرف آنها کاملاً بی خطر است.
    •  مکمل هایی که برای کم خونی و فقر آهن برای شما تجویز می‌شود .
    •  اگر شما هم میخواهید از مزایای ویتامین ها و مواد معدنی بهره‌مند شوید حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای مورد معاینه قرار گیرید به درستی به رفع کمبودهای ویتامین و مواد مغذی در بدن بپردازید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک مورد معاینه و آزمایش قرار گیرید ، درمان مناسبی را دنبال کنید و سلامت خود را به دست آورید.

عوارض و معایب کمبود ویتامین ها و مواد مغذی

کمبود انواع ویتامین ها و مواد مغذی در بدن می تواند باعث بروز بعضی بیماری ها شود که اگر به آنها رسیدگی نشود می‌تواند مشکلات زیادی برای شما در پی داشته باشد . مثلاً اگر شما با کمبود کلسیم و ویتامین دی مواجه شدید و به آن رسیدگی نکردید منجر به پوکی استخوان و نرم شدن استخوان ها می شود که این امر باعث شکستگی راحتی استخوان‌ها می‌شود و وقتی که بیماری پیشرفت کند دچار مشکلات زیادی خواهید شد .

همچنین برای اینکه بدانید که چه مقدار ویتامین در بدن نیاز دارید حتماً باید به آزمایشات لازم که توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته می‌شود بپردازید و با جواب آزمایش به مصرف ویتامین ها و مواد معدنی بدن بپردازید و از مصرف خودسرانه ویتامین ها جداً خودداری کنید.  زیرا ممکن است عوارض و مشکلاتی را برای شما در پی داشته باشد.

اگر دچار خستگی ، بیحالی و مشکلاتی در بدن هستیید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و با انجام دادن آزمایشات لازم به برطرف کردن ویتامین و مواد مغذی بدن خود بپردازید.

هزینه کمبود ویتامین ها و مواد معدنی

هزینه اینکه بفهمید که چه کمبود ویتامینی در بدن وجود دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اینکه به کدام کلینیک و پزشک متخصص مراجعه می کنید تا با انجام آزمایشات متوجه شوید که چه نوع ویتامین و مواد معدنی در بدن نیاز دارید و بسته ویتامینی که نیاز دارید می تواند هزینه آن متغیر باشد.

اما این را در نظر بگیرید که اگر به سلامتی خود اهمیت ندهید می‌تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی را به وجود آورد چون بعضی کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما در پی داشته باشد و اگر به موقع به کمبود ویتامین ها در بدن خود اهمیت ندهید با مشکلات زیادی روبرو می شوید و آنها را باید درمان کنید و هزینه شما بالاتر نیز می رود . پس به سلامت خود اهمیت دهید و هزینه را هرگز ملاک قرار ندهید.

توصیه های مصرف صحیح انواع ویتامین ها و مواد مغذی

ویتامین ها و مکمل ها در جهت برطرف کردن کمبود مواد مغذی برای بدن شما در نظر گرفته می‌شود اما باید نحوه صحیح مصرف آنها را نیز یاد بگیرید تا اثربخشی این داروها را افزایش دهید و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید.
•  هنگام مصرف ویتامین ها باید به مقدار مصرفی آن دقت کنید.
•  همراه با ویتامین ها و مکمل ها آب فراوانی بنوشید.
•  از مصرف ویتامین ها همراه با  چربی، نمک زیاد  و قهوه ، چای و نوشیدنی هایی که باعث از بین رفتن اثرات مفید آن ها می شود خودداری کنید.
•  مولتی ویتامین های جویدنی را حتماً قبل از بلعیدن به‌خوبی بجوید در صورت زیر زبانی بودن آنها نیز آنها را زیر زبان قرار دهید و صبر کنید تا به خوبی با آب دهان حل شود.
•  میزان مصرف مولتی ویتامین ها را طبق نظر پزشک متخصص مصرف کنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا ممکن است عوارضی مانند سرگیجه ، تپش قلب ، افزایش ادرار و ایجاد لکه هایی بر روی سطح دندان شود.
• اگر زمان مصرف ویتامین ها را فراموش کردید به محض یادآوری آن را مصرف کنید و اگر در نزدیکی وعده بعدی بود از مصرف دوز قبلی پرهیز کنید.
•  از قرار دادن ویتامین ها و مکمل ها در دمای اتاق و مکان های مرطوب و نور خورشید خودداری کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مصرف انواع مولتی ویتامین ها و مکمل ها می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز مشورت داشته باشید.

مراقبت های بعد از استفاده از ویتامین ها و مواد مغذی

مصرف مکمل ها و ویتامین ها همانطور که گفتیم بستگی به جواب ازمایش هایی دارد که توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته است و شما باید از مصرف خودسرانه ویتامین ها پرهیز کنید. زیرا اگر بدن به آنها نیاز نداشته باشد می تواند اختلالات زیادی در بدن به وجود آورد و همچنین مصرف دوز آن باید توسط پزشک متخصص مشخص شود که طبق دستور ایشان باید آن را مصرف کنید و از مصرف خودسرانه آنها خودداری کنید .

همچنین از مکمل های دیگر در کنار آنها نیز استفاده نکنید.  زیرا ممکن است که باعث تداخل دارویی برای شما شود ، همچنین اگر داروی خاصی را مصرف می کنید و یا بیماری خاصی دارید قبل از تجویز پزشک برای برطرف کردن کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی بدن باید در مورد مصرف داروهای خود با ایشان مشورت داشته باشید تا تداخل دارویی در بدن شما به وجود نیاید .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی تبریز، معاینه و همچنین انجام آزمایشات لازم توسط پزشک با تجربه و حرفه‌‌ای کلینیک به‌ رفع کمبودهای ویتامین و مواد مغذی در بدن خود بپردازید و سلامتی و نشاط را دوباره به خود هدیه دهید.
همچنین در  کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

 اثرات و نتایج

اگر شما به سلامتی خود اهمیت می دهید و انجام آزمایشات لازم باید به رفع کمبود ویتامین و مواد مغذی بدن خود بپردازید . همیشه میتواند سلامت جسمی و سلامت روحانی را به دنبال داشته باشد و شما زندگی سالم و شادی را دنبال کنید که کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به همراه داشته باشد.
همچنین مصرف دوز بالای آن نیز می‌تواند عوارض و مشکلاتی را در پی داشته باشد پس از مصرف خودسرانه ویتامین‌ها و مواد مغذی پرهیز کنید و با مراجعه به پزشک و انجام دادن آزمایشات لازم به بررسی بدن خود بپردازید تا همیشه بدنی سالم و تندرست داشته باشید .
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی شاه گلی تبریز سلامت و زیبایی خود را تامین کنید.

دوره نقاهت ویتامین‌ها و مواد مغذی

ویتامین ها و مواد مغذی برای برطرف کردن کمبود آن در بدن مورد استفاده قرار می گیرد که دوره نقاهت و ریکاوری ندارد . شما می توانید بعد از مصرف هرگونه از آنها به کار روزمره خود ادامه دهید ، ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند در انواع سبزیجات و میوه‌جات نیز وجود داشته باشد که با مصرف میوه جات و سبزیجات سالم و تمیز می توانید به جبران کمبود ویتامین ها در بدن خود بپردازید .

البته باید این را در نظر داشته باشید که اگر فکر می کنید بدن شما دچار بعضی کمبودها و ویتامین ها است ، باید توسط پزشک متخصصی مورد معاینه و آزمایش قرار گیرید.
شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز زیر نظر متخصص با تجربه و حرفه‌‌ای کلینیک به انجام آزمایشات لازم بپردازید و با راهنمایی و مشورت پزشک در مورد تغذیه مناسب ، داشتن رژیم غذایی همچنین استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نظر ، سلامت و تندرستی خود را بازیابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

نتیجه گیری

کمبود بعضی ویتامین ها و مواد معدنی می‌تواند به‌طور‌کامل قابل مشاهده و آشکار باشد مثلاً خستگی و برخی درد ها نشانه بعضی کمبود ویتامین ها در بدن می باشد اگر در بدن خود علائم غیر معمولی را مشاهده کردید که قبلاً آنها وجود نداشتند حتماً در مورد آن با پزشک متخصص مشورت داشته باشید. تا با انجام آزمایشات لازم مکمل های مورد نیاز را برای تامین کمبود آنها در بدن شما در نظر بگیرد .

شاید فکر کنید که کمبود مواد غذایی در قدیم وجود داشته و امروزه با غذاها و موادی که وجود دارد کمبود مواد مغذی وجود ندارد اما ممکن است بدن بعضی از افراد به علت های گوناگون دچار کمبود ویتامین و مواد معدنی ‌شود که به سلامت بدن ضرر میرساند.

کمبود مواد مغذی می‌تواند عملکرد بدن را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بروز عوارض و مشکلاتی در بدن شود کمبود مواد غذایی می‌تواند باعث بعضی بیماری ها شود

اما باید توجه داشته باشید که اگر مشکلی در بدن وجود دارد باید توسط پزشک متخصص و باتجربه مورد معاینه قرار گیرید تا ایشان با انجام آزمایشات لازم تشخیص دهد که در بدن چه کمبودی وجود دارد و با دادن رژیم غذایی مناسب به شما و همچنین مصرف بعضی مکمل ها کمبود ویتامین را در بدن شما تأمین کند و سلامت و نشاط را دوباره به شما هدیه دهد.

اگر شما هم جزو افرادی از اینکه مشکلات کمبود ویتامین در بدن تان باعث ریزش مودر شما شده می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین با انجام آزمایشات مورد نیاز مشخص کنید که جنوب ویتامینی در بدن شما کم دارد تا با استفاده از مکمل ها و دادن رژیم غذایی مناسب به رفع مشکلات کمک کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/zgvd

لینک آپارات: https://aparat.com/v/oxgGs

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/LRyUrXtR

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahgoli

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/CShahgoli/status/1503686054729203724?s=20&t=GEeky9_vcufxnQXvkP9IMQ

لینک یوتیوب: https://youtu.be/p2oh_RSiWEg

تلگرام: https://t.me/clinicshahgoli

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir