تزریق چربی شکم به ران

تزریق چربی شکم به ران

تزریق چربی شکم به ران

افراد زیادی دوست دارند که فرم و شکل پایین تنه خود را تغییر دهند که جهت تغییر شکل این بخش از بدن روش های زیادی وجود دارد.
با توجه به تحقیقات ثابت شده انجام ورزش جهت ایجاد نتایج مطلوب در اکثر موارد نمی تواند باعث ایجاد تغییرات شکل اساسی در نواحی مورد نظر گردد و نتایج شگفت انگیزی را برای اکثر افراد به دنبال ندارد.

البته انجام ورزش می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در فرم و زیبایی اندام گردد، اما در درجه اول سرعت این تغییرات بسیار کند است و جهت رسیدن به اندام ایده آل باید سالیان سال صبر و تلاش کنید.
همچنین کنترل دقیق نتایج دلخواه با ورزش ممکن نخواهد بود.

انجام حرکات ورزشی نمی‌تواند به افراد کمک کند که چربی‌های نقاط مختلف بدن را کاهش دهند و یا از چربی‌های نقاط دیگر برای نقاط مختلف بدن استفاده کنند .
اما انجام فرآیند تزریق چربی این روش را برای افراد ممکن خواهد کرد.

امروزه افراد از تزریق چربی در نقاط مختلف و تنوع در بدن خود استفاده می کنند.
یکی از این بخش ها ران ها می باشد که با  تزریق چربی به آن می تواند باعث ایجاد تناسب اندام شد.
انجام این روش درمانی در بین افراد از طرفداران خاصی برخوردار می باشد.
انجام تزریق چربی شکم  به عنوان یک روش پرطرفدار برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از فرم ران های خود رضایت ندارند و به راحتی می توانند با انجام تزریق به ایجاد فرم متناسب در ران های خود کمک نمایند.

انجام تکنیک های زیبایی روز به روز پیشرفت های زیادی می‌کند و افراد را به اهدافشان می‌رسانند.
انجام تزریق چربی به ران نیز به عنوان یکی از مهمترین تکنیک های پزشکی می تواند برای تغییرات لذت بخش در ران ها به شما کمک کند.

جهت انجام این فرایند زیبایی و اطلاع گرفتن در مورد خدمات مربوط به مزایا و کاربردهای انجام این درمان تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

همچنین می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه‌گلی تبریز مراجعه و در مورد انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

فرآیند تزریق چربی به ران:

بعضی از افراد هستند که از فرم ران های خود رضایت ندارند و به دنبال روشی هستند تا به کمک آن بتوانند ران های خود را زیباتر نشان دهند.
کاهش وزن شدید در افراد باعث می گردد تا فرم خوبی در ران ایجاد نشود ، در بعضی از موارد نیز ضربه های زیاد و تصادف می تواند بر شکل ظاهری ران ها تاثیر گذاشته و باعث تغییر در این ناحیه ها گردد.

اما جهت تغییر دادن این شرایط راه‌کارهای علمی زیادی وجود دارد.

انجام تزریق چربی به عنوان یک روش موثر می‌تواند با سایز و وزن بدن رابطه جدی داشته باشد .
بدن افراد با توجه به فاکتورهای مختلف با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و همین موضوع می‌تواند نتایج انجام تزریق چربی را برای هر فرد متفاوت تر رقم بزند.
قبل از انجام تزریق چربی متخصص همه چیز را مورد بررسی قرار خواهد داد تا مطمئن شود که بدن توانایی انتقال چربی را دارد و این  انتقال برای بدن امن باشد و برای رساندن رانها به فرم مطلوب مفید باشد.
متخصص جهت انجام این روش چربی نسبتاً زیادی نیاز دارد و مهم است که فرد در بدن چربی انباشته شده داشته باشد تا با استخراج آن به رفع مشکلات  و ایجاد سایز متناسب در ران ها کمک کند .

البته انجام این درمان برای افراد لاغر نیز امکان پذیر است، ولی در صورتی که لاغری بیش از حد نباشد و انتقال چربی به ران وجود داشته باشد.

انجام تزریق چربی در ران می‌تواند باعث تغییرات ایده آل در ران گردد و به افزایش حجم چربی در این ناحیه کمک کند و باعث شود تا پا های سفت و خوش فرم تری ایجاد گردد .
برجسته سازی در ران برای افرادی که به طور ژنتیکی یا به دلایل کاهش وزن ران های لاغری دارند به عنوان یک راه حل موثر می تواند مزایای بیشماری را به همراه داشته باشد.

تزریق چربی از شکم به ران:

انجام تزریق چربی از شکم به ران برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیردکه چربی شکمی آنها  چربی های موضعی باشد.
با انتقال چربی از شکم به ران سلول‌های چربی زنده برای ایجاد نتایج مورد استفاده قرار می گیرد و از هیچگونه مواد مصنوعی و خارجی جهت انتقال به ران استفاده نمی گردد.

جهت انجام تزریق در اولین مرحله چربی ها را به آرامی به کمک لوله های بسیار کوچک از شکم استخراج می‌کنند .

جهت انجام این روش متخصص از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند و نیازی به هیچ‌گونه بیهوشی وجود ندارد، به همین دلیل ریسک های بیهوشی و عوارض پس از انجام درمان برای فرد ایجاد نخواهد شد.

بیشتر افراد قبل از انجام تزریق چربی نگرانی های زیادی دارند از خطرات احتمالی بیهوشی.
باید گفت که جهت انجام این فرایند خبری از بیهوشی برای افراد وجود ندارد و متخصص تنها از بی حس کننده موضعی استفاده می نماید تا جلوی عوارض‌های احتمالی گرفته شود و فرد با خیال راحت تزریق چربی را انجام دهد .

در مرحله بعد، چربی های استخراج شده جهت خالص سازی آماده می گردند و در این مرحله سلول‌های چربی زنده از دیگر بافت های اضافه جدا می‌شوند .

پس از انجام این مراحل سلول‌های چربی خالص شده و زنده مانده به نواحی مورد نظر تزریق می گردند .

مرحله خالص سازی چربی توسط دستگاه سانتریفیوژ انجام می پذیرد.
در این دستگاه چربی ها با چرخش مستمر و مداومی که دارند باعث می‌شود تا لایه های مختلف مایع برداشته و از یکدیگر تفکیک شوند و چربی‌های کاملا خالص و آماده تزریق به بدن به دست آید.

میزان و مقدار چربی های برداشته شده با توجه به نیاز  فرد بستگی دارد .
معمولاً میزان دقیق جهت استخراج در آزمایش‌های اولیه در طی جلسات مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد .
انجام تزریق بیش از حد چربی به ران ممکن است که باعث مرگ سلول‌های چربی شود و از سوی دیگر نیز باعث ایجاد فرم ناخوشایند برای ران های فرد گردد.

تزریق چربی شامل چند تزریق کوچک می باشد که در نقاط مختلف از ران صورت می پذیرد.

انجام این تزریق های کوچک خراش های بزرگی را بر روی ران ایجاد نمی کند و موجب نمی‌شود تا نیاز به بخیه جهت بستن جای خراش ها وجود داشته باشد.

بسیاری از افراد دوست ندارند  پس از انجام روش های زیبایی اثرات آن بر روی بدنشان باقی بماند خوشبختانه انجام تزریق چربی به ران می تواند انتظارات این افراد را برآورده نماید.

مزایا و فواید تزریق چربی به ران:

جهت برجسته سازی طبیعی در ران ها می‌توان از تزریق چربی استفاده کرد که فواید زیادی به همراه دارد.
برخی از فواید استفاده از چربی جهت تغییر شکل در ران ها ها عبارتند از:

  • جهت انجام تزریق چربی به ران از چربی های بدن خود شخص استفاده می گردد که این چربی ها و سلول ها کاملاً شباهت زیادی با چربی های مربوطه در ران را دارند، استفاده از چربی های طبیعی برای ران از ایجاد عوارض جانبی در اثر ورود مواد خارجی به ران  جلوگیری می نماید. زیرا چربی هایی که جهت تزریق مورد استفاده قرار می گیرند متعلق به بدن خود فرد هستند و بعد از اتمام تزریق به هیچ عنوان چربی های تزریق شده توسط بدن  پس زده نمی شوند. علاوه بر این موارد به دلیل اینکه چربی ها از بدن خود شخص می باشد احتمال بروز عفونت و مشکلات خاص جهت انجام این تزریق بسیار پایین است.
  • در واقع انجام تزریق چربی به ران ریسک و خطرات بسیار پایینی را به همراه دارد و سلامت فرد را با خطرات زیادی روبه رو نمی کند.
  • تزریق چربی به ران جهت زیبایی با برداشتن چربی و کاهش چربی‌های موضعی از نواحی مختلف بدن مثل شکم ران و باسن صورت می‌پذیرد که می‌توان به رفع این چربی های اضافه نیز کمک کند. یعنی در حقیقت با انجام این فرآیند علاوه بر زیبایی ران ها می توان باعث ایجاد شکل و فرم دلخواه در سایر نقاط بدن نیز شد و وضعیت مطلوب تری را در نواحی مثل شکم و یا باسن ایجاد کرد.
  • انجام عمل تزریق چربی به صورت همزمان می توانند با روش‌هایی مثل لیپوماتیک صورت بپذیرد با این روش ابتدا تمام چربی های مازاد بدن از بین خواهد رفت و سپس چربی‌های مانده پس از پاکسازی و خالص سازی به نواحی ران تزریق و باعث ایجاد جاده نتایج مطلوب می گردد.
  • انجام تزریق چربی به عنوان یک تکنیک پیشرفته در نواحی ران  بدون ایجاد زخم و خونریزی صورت می پذیرد و تنها یک برش بسیار کوچک جهت استخراج چربی لازم است.
  • جهت استفاده از تکنیک لیپوماتیک معمولاً اسکارها و جای‌زخم کمتری در نواحی اهدا کننده چربی ایجاد می‌شود.

انجام تزریق چربی در جلو و دو طرف ران به منظور رفع مشکلات ناشی از لیپوساکشن:

اکثر مواقع بیمارانی که جهت رفع چربی های موضعی خود از درمان هایی مثل لیپوساکشن استفاده می کند از نتایج انجام این درمان رضایت ندارند، زیرا چربی‌های مفید بدن برداشته می‌شود و در نهایت بخش مورد نظر لاغرتر دیده می‌شود و با سایر اندام های بدن بیمار ممکن است که هیچ تناسبی نداشته باشند.
انجام لیپوساکشن ران در بعضی از موارد می تواند باعث گردد تا فرم نامناسبی در ران ها ایجاد گردد.

لیپوساکشن فقط استخراج چربی نیست و باید حتما توسط متخصصین با تجربه از این درمان استفاده گردد،زیرا انجام این روش علاوه بر استخراج چربی می تواند باعث شود تا به رگ‌های خونی آسیب وارد گردد و بافت‌ها و ساختارهای دیگر بدن را نیز دچار مشکل سازد.

اگر لیپوساکشن ناموفق باشد باعث ایجاد برآمدگی و فرورفتگی های زیادی در سطح خارجی پوست می گردد، ولی خوشبختانه این مشکل نیز قابل حل می‌باشد و میتوان با تزریق چربی در آن این مشکل را حل نمود.

جهت انجام تزریق چربی به ران محل هایی  انتخاب می شود که چربی‌های موضعی بیشتری داشته باشد.
چربی های گرفته شده به بخش های مختلف ران که دچار فرورفتگی شده انتقال داده می شود.

انجام تزریق چربی فواید زیادی را برای بیماران به دنبال دارد و باعث می گردد تا پوست  صاف و بدون هیچگونه فرورفتگی و برآمدگی شود.

انتخاب نوع تکنیک هدف از انجام تزریق چربی می تواند در موفقیت آمیز بودن این روش زیبایی تاثیر گذار باشد .
برداشته تزریق چربی شاید در نگاه اول به عنوان یک فرآیند بسیار ساده باشد، اما اگر متخصص از مهارت و تجربه بالایی برخوردار نباشد با انجام این روش  حتی می تواند باعث شود تا سلامتی فرد به خطر افتد.

تشخیص درست میزان استخراج چربی و تشخیص نقاط  مورد نظر جهت برداشت چربی و اینکه در چه نقاطی باید تزریق صورت بپذیرد همگی به عنوان مراحل انجام این فرآیند بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند .
پس در انتخاب کلینیک و مهارت پزشک تحقیقات کامل را انجام دهید.
پیشنهاد ما به شما جهت انجام تزریق چربی کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز می باشد .

شما می توانید با حضور در این کلینیک توسط بهترین متخصصین پوست و مو مورد معاینه قرار گرفته و سپس اقدام به انجام تزریق چربی نموده و زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-تزریق چربی

عوارض و اثرات جانبی تزریق چربی در ران:

انجام هر یک از روش زیبایی می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد .
انجام این تزریق نیز عوارضی مثل کبودی ، ایجاد تورم شدید در ران، درد های شدید در ناحیه ران و اطراف آن را به همراه دارد.

این عوارض به عنوان عوارض جانبی در کمترین زمان ممکن با رعایت مراقبت‌ها و توصیه‌هایی که توسط پزشک داده می شود قابل درمان هستند و جای هیچ گونه نگرانی ندارند.

ولی این را مد نظر قرار دهید که اگر تزریق چربی را در کلینیک ها و مراکز نامعتبر به دست افراد کم تجربه صورت دهید باعث ایجاد عوارض و پیامدهای ناخوشایندی خواهید شد که ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت شما نیز بشود
پس قبل از انجام تزریق چربی در مورد کلینیک و پزشک خود تحقیقات کامل را انجام دهید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تزریق چربی به دست بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد.
در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد عوارض پس از اتمام تزریق نشده است پس با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این تزریق نمایید.

هزینه های مربوط به انجام تزریق چربی شکم به ران:

هزینه های مختص به انجام تزریق چربی با توجه به مقدار استخراج چربی،  پاکسازی و تزریق چربی به ناحیه مورد نظر بستگی دارد.

همچنین انتخاب کلینیک وحق الزحمه متخصص می‌تواند در هزینه های انجام این درمان تاثیر گذار باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این تزریق می توانید با کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تماس حاصل بفرمایید و توسط مشاوران و کارشناسان حرفه‌اي مورد مشاوره قرار بگیرید .
همچنین می‌توانید با رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و پس از مشخص شدن مقدار تخلیه چربی و محل مورد نظر جهت استخراج چربی از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق چربی شکم به ران

قبل از انجام تزریق چربی به ران باید حتماً در مورد انتخاب کلینیک و مهارت پزشک تحقیقات کامل را انجام داده باشید،زیرا اگر متخصص از مهارت کافی جهت استخراج و تزریق چربی به نقاط موردنظر برخوردار نباشد ،ممکن است که باعث ایجاد نتایج نامطلوب و عوارض ناخوشایند شود.

پس حتماً قبل از انتخاب کلینیک در مورد پزشک تحقیقات کامل را انجام دهید.

قبل از انجام تزریق متخصص به شما توصیه ها و مراقبت هایی را گوشزد خواهد کرد که عبارتنداند از:

  • از مصرف انواع رقیق کننده های خون و استفاده از ویتامین هایی همچون ویتامین K و روغن هایی مثل روغن ماهی خودداری گردد.
  • از استعمال انواع دخانیات، کشیدن سیگار و قلیان به مدت یک هفته قبل از تزریق خودداری شود.
  • از نوشیدنی های حاوی الکل قبل از انجام تزریق خودداری شود .
  • آب و مایعات فراوان بنوشید تا بدن دچار کم‌آبی نگردد .

مراقبت ها و توصیه های بعد از انجام تزریق چربی به ران؛

  • از ماساژ دادن نواحی تزریق خودداری کنید.
  • به مدت مشخص شده از لباس‌ها مخصوص استفاده گردد.
  • از انجام دادن فعالیت ها و ورزش های شدید خودداری شود.
  • از رفتن به مکان های خیلی گرم خودداری شود.
  • از استعمال انواع دخانیات، کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید.
  • از مصرف انواع نوشیدنی های حاوی الکل بعد از اتمام تزریق خودداری شود..

دوره نقاهت و ریکاوری پس از تزریق چربی در ران :

انجام تزریق چربی به صورت سرپایی می‌باشد و بلافاصله پس از اتمام تزریق در ران می توانید کلینیک را ترک نمایید.
پس از اتمام تزریق ممکن است که در محل های تزریق کمی کبودی و تورم ایجاد گردد که این اثرات جانبی و در کوتاه مدت درمان می‌گردد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.
اگر پس از اتمام تزریق احساس درد داشتید متخصص برای شما داروهایی را تجویز می‌کند .
اکثر کسانی که انجام تزریق چربی در ران را داشته اند پس از ۵ الی 10 روز می توانند بدون هیچ مشکلی به محل کار خود باز گردند.

ولی بهتر است که بعد از ده روز از انجام دادن فعالیت های زیاد خودداری کنید و فعالیت هایی را انجام ندهید که باعث فشار زیاد به مناطق استخراج چربی گردد.
از بلند کردن اجسام سنگین و ورزش های شدید خودداری کنید و تا چند هفته به خود استراحت دهید تا روند بهبودی سرعت بخشیده شود و احتمال بروز مشکلات نیز در این دوره کاهش پیدا کند.

اثرات و نتایج:

انجام تزریق چربی باعث ایجاد نتایج فوق العاده پس از اتمام می گردد که میتوان به محض انجام تزریق پیشرفت های اولیه در شکل ران ها را مشاهده کرد و از آن لذت برد.
جهت دیدن نتایج نهایی باید کمی صبور باشید و اجازه دهید تا تورم ها و التهابات ایجاد شده رفع و دوره بهبودی بگذرد تا نتایج به طور کامل قابل مشاهده باشد.

جهت محکم نگه داشتن چربی های تزریق شده به نواحی ران در هفته های اول سعی کنید که از پوشش های مخصوص که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید.

در این هفته های اول استفاده از پوشش ها بسیار ضروری است و پس از چند ماه می توان نتایج نهایی کار را نمایان سازد.

خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو و انجام می پذیرد.

با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد مشاوره قرار گرفته و سپس اقدام به انجام تزریق چربی نموده و به زیبایی افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-تزریق چربی

برای تزریق چربی در ران، بیمار باید چه شرایطی داشته باشد ؟

انجام تزریق چربی برای افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند و پوست سفتی دارند و همچنین توقعات معقولانه نسبت به انجام این روش درمانی دارند می‌تواند موثر و مناسب باشد و این افراد به عنوان کاندیدای مناسب جهت انجام تزریق چربی در ران  می‌تواند اقدام به انجام این روش درمانی نمایند.

افرادی که به طور ژنتیکی چربی های زیادی در ران‌هایشان وجود ندارد و یا به خاطر کاهش وزن  حجم زیادی از چربی‌ها در این ناحیه را از دست داده‌اند می‌توانند به کمک تزریق چربی باعث افزایش سایز ران های خود شوند.

جهت انجام تزریق چربی باید چربی اضافه و موضعی در نقاط مختلف بدن وجود داشته باشد، تا متخصص بتواند برای بزرگتر کردن ران ها به کمک  استخراج چربی ها را به این نواحی انتقال دهد.
بسیاری از افراد تمام شرایط لازم جهت انجام تزریق چربی در بدن را ندارند.

در چنین شرایطی انجام عمل تزریق چربی توسط متخصص صورت نمی پذیرد.

پس اگر می خواهید بدانید که آیا کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر.!
پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز می‌باشد.

شما می‌توانید با مراجعه در این کلینیک با متخصصین مجرب به گفت‌وگو و در مورد انجام تزریق چربی در ران مشورت داشته باشید و پس از رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار  بگیرید و  مشخص کنید آیا کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر .!

خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک برای شما زیبا جویان عزیز به صورت کاملا رایگان می باشد.
همچنین شما می‌توانید جهت برقراری با این کلینیک از طریق سیستم آنلاین، وب سایت و مشاوره های آنلاین نیز بهره مند گردید.

تعداد جلسات مربوط به تزریق چربی شکم به ران:

جهت تزریق چربی به ران معمولاً از چربی های نواحی مختلف بدن از جمله شکم استفاده می گردد که متخصص جهت انجام این درمان با استخراج چربی از نواحی مورد نظر  پس از پاکسازی و خالص سازی، سلول های زنده را برای انجام تزریق آماده می‌کند.

تمام این مراحل تنها در یک جلسه صورت می پذیرد و مدت زمانی که مختص به انجام تزریق چربی است  حدود یک الی سه ساعت با توجه به حجم متناسب متفاوت می باشد.

نتیجه گیری:

انجام تزریق چربی به عنوان یک روش موثر می‌تواند باعث ایجاد سایز متناسب در ران ها گردد .
جهت انجام این روش درمانی باید چربی مورد نیاز برای استخراج و انتقال به محل های مورد نظر در بدن خود شخص وجود داشته باشد،زیرا جهت انجام این درمان هیج ماده خارجی استفاده نمی گردد و تنها از چربی‌های بدن خود شخص برای تزریق استفاده می شود.

پس از استخراج چربی از نواحی مورد نظر همچون شکم  و پهلو  چربی ها در دستگاه های خاصی خالص سازی و جداسازی می گردند و سلول‌های چربی زنده به نواحی مورد نظر تزریق و باعث ایجاد حجم متناسب برای ران ها می گردد.

انجام این روش درمانی باید حتماً در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد با تجربه و ماهر صورت بپذیرد،زیراعوارض و پیامدهای زیادی جهت انجام تزریق چربی به دست افراد کار نابلد و کم تجربه ایجاد می‌گردد.

پیشنهاد ما به شما جهت انجام تزریق چربی مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز می باشد .
شما می توانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این درمان نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

آپارات:https://aparat.com/v/zclPR

نماشا:https://www.namasha.com/v/tdkBSYgq

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir