تزریق ژل رووفیل برای لب در تبریز

تزریق ژل رووفیل برای لب در تبریز

تزریق ژل رووفیل برای لب در تبریز

درگذشته تعداد برندهای ژل انگشت شمار بود. اما امروزه تعداد بسیار زیاد و مختلفی از ژل‌ها در بازار وجود دارند که نیاز است اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشید. ژل رووفیل هم یکی از فیلرهای باکیفیت می‌باشد  این ژل کاربردهای بسیار زیادی را دارد و می تواند  سبب تغییرات شگفت انگیز و جذابی در چهره شود.
هنگامی‌که به کلینیک‌های زیبایی مراجعه میکنید مرحله خرید ژل بر عهده شما نخواهد بود و پزشک شما از یک فیلر مناسب برای رسیدن به نتیجه مورد نظر شما استفاده خواهد کرد. اما این حق شماست که از پزشک خود در مورد برند ژل استفاده شده سوال کنید. حالا اگر اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید راحت تر می توانید در خصوص آن تصمیم گیری داشته باشید.
ژل رووفیل  برای زیبا کردن و برطرف کردن عیوب صورت مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از تزریق شما حتما متوجه تغییرات می‌شوید و رضایت در چهره خود را نشان می دهید.
تزریق ژل رووفیل برای لب در تبریز یکی از روش های موثری است که می‌توانید به حجم دهی و زیبا کردن لب های مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص این روش درمانی به دست آورید با ما در این مقاله همراه شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نکات کلیدی در رابطه با تزریق ژل رووفیل

ژل رووفیل فیلری است که  حاوی هیالورونیک اسید. البته بیشتر فیلرهایی که در بازار وجود دارند حاوی هیالورونیک اسید می‌باشند. زیرا این ماده ریسک کمتری دارد و نتیجه بهتر و تاثیرگذارتری را می‌تواند روی چهره و نقاط دیگر ایجاد کند. این همان چیزی است که از یک فیلر توقع داریم. ژل روفیل ظاهری جذاب طبیعی با ماندگاری بالا با خود به دنبال دارد. ریشه این ژل مربوط به آزمایشگاه‌های کره جنوبی می‌باشد. قطعاً استفاده از این ژل یک تجربه مطلوب و ماندگار خواهد بود. حدود ۱۰ سال طول کشیده تا محلول اصلی این ژل ساخته شود. این نشان می‌دهد که این فیلر با حساسیت بسیار بالا ساخته شده و اکنون در اختیار ما قرار گرفته است. همین تاریخچه درخشان می‌تواند خیال ما را بابت این ژل راحت کند.

مزایای تزریق ژل رووفیل

در حال حاضر ژل رووفیل یکی از ژل های محبوب و معروف در بین افراد است که طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. تعریف هایی که دهن به دهن می چرخد سبب ایجاد محبوبیت این ژل در بین مردم شده است. بهتر است بدانید که بهترین تبلیغ برای یک برند ژل رضایت افراد متقاضی می باشد در ادامه ما به مزایای تزریق ژل رووفیل می‌پردازیم:

. سبب جوانسازی پوست و افزایش کیفیت آن خواهد شد.
. هیالورونیک اسید ترکیب اصلی این ژل می‌باشد که ایمن و با کیفیت است‌.
.بهترین ژلی که می‌توانید برای زیبا کردن لب‌های خود استفاده کنید ژل روفیل می‌باشد. زیرا بسیار طبیعی است و می‌تواند حجم یکسانی را برای لب‌های شما ایجاد کند.
. از نظر ماندگاری هم قطعاً مورد تایید شما قرار خواهد گرفت زیرا نسبت به دیگر ژل‌ها ماندگاری بهتری با خود به دنبال دارد.
. ژل رووفیل به راحتی چین و چروک های عمیق پوست را میتواند از بین ببرد و سبب جوانسازی صورت و سرزنده شدن آن خواهد شد.
. استفاده از ژل رووفیل به دلیل داشتن هیالورونیک اسید می‌تواند بسیار مطمئن باشد. زیرا ایجاد حساسیت در این روش درمانی بسیار پایین است.
. ژل رووفیل از بهترین مواد و با استفاده از به روزترین تکنولوژی های جهان ساخته شده است و می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.
شما نیز می توانید از مزایای بیشمار ژل رووفیل در کلینیک  بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این  کلینیک بهره مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

در چه مواردی نباید از تزریق ژل رووفیل استفاده شود؟

خوشبختانه تا به حال عوارض خاصی در خصوص تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است. عوارضی مانند تورم، قرمزی، کبودی، سوزش و ورم خفیف از عوارض معمول این ژل ها  هستند که ممکن است بعد از تزریق ایجاد شوند و تا چند روز نیز ادامه داشته باشند و بعد از آن به طور کامل از بین خواهند رفت.
اما ژل هایی نیز وجود دارد که کیفیت پایینی دارند و می‌توانند عوارض و دردسرهایی را ایجاد کنند. تزریق ژل رووفیل برای شما می تواند سلامتی و زیبایی را به دنبال داشته باشد. کیفیت برای شما بهتر از هر چیز باید اهمیت داشته باشد. ژل رووفیل نباید در رگ‌های خونی تزریق شود و از تزریق در پلک چشم باید خودداری شود.

ژل رووفیل فاین پلاس و اولترا نباید در موارد زیر استفاده شود:
. از بین بردن چین و چروک های سطحی
. تزریق در مواردی به غیر از تزریقات درون پوست
. استفاده همراه با لیزر درمانی یا سونوگرافی
. در صورت ایجاد اختلالات پوستی التهابات یا عفونت در ناحیه درمان
. در صورت ایجاد حساسیت شدید به اسید هیالورونیک وجود سابقه آلرژی شدید یا شوک
. داشتن بیماری های خود ایمنی
. در اثر احتمال واکنش به فیلر های دیگر توصیه می شود که از تزریق ژل رووفیل فاین پلاس و اولترا در صورت وجود فیلر های دیگر در ناحیه مورد نظر خودداری شود.
. در زمان بارداری و یا در صورت داشتن دوره شیردهی نباید از این ژل استفاده شود.
. استفاده از این ژل برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

نقاط مورد استفاده از ژل رووفیل در بدن

صورت یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید تزریق ژل رووفیل را در آن انجام دهید در واقع ژل رووفیل یک حجم دهی مناسب در صورت ایجاد می‌کند. همچنین به خوبی باعث برطرف کردن چین و چروک‌های پوستی خواهد شد. همانطور که می‌دانید چین و چروک ها می توانند شادابی پوست را کاهش دهد. با کمک گرفتن از ژل تزریقی رووفیل می‌توانید جوانی و زیبایی را بار دیگر به چهره خود بازگردانید و باعث افزایش اعتماد به نفس خود شوید.

تاثیر ژل رووفیل در نقاط مختلف صورت

. تزریق ژل رووفیل در لب ها برای برجسته سازی و فرم دهی مورد استفاده قرار می گیرد.
. برای متقارن سازی و زاویه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
. در گونه‌ها برای برجسته سازی و ایجاد خط گونه بی‌نظیر عمل خواهد کرد.
. حتی در بینی نیز می‌توان برای برطرف کردن نقص‌ها استفاده کرد.
. برای ایجاد پوستی یک دست شاداب و صاف، برطرف کردن چین و چروک‌ها می‌توان از ژل رووفیل کمک گرفت.

میزان ماندگاری  ژل رووفیل

ماندگاری برای بسیاری از مردم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر ماندگاری کم باشد مجبور هستند که در کوتاه‌مدت تکرار درمان را انجام دهند و به ترمیم بپردازید. حتماً خود شما بهتر میدانید که معمولاً میزان ماندگاری ژل ها می تواند حدود شش ماه باشد. تزریق ژل رووفیل ماندگاری بیشتر نسبت به ژل های دیگر دارد و حدود ۱۲ ماه می تواند با خود ماندگاری داشته باشد.

پس اگر این موضوع برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد بهتر است که از ژل رووفیل استفاده کنید. البته باید توجه کنید که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اگر پزشک تجربه و مهارت کافی نداشته باشد و یا میزان دقیقی از ژل را تزریق نکند و در کل این کار به درستی انجام نگیرد ماندگاری آن می‌تواند کاهش پیدا کند.

همانطور که در انتخاب ژل باید حساسیت به خرج دهید همانقدر نیز باید در انتخاب پزشک و کلینیک نیز حساس باشید. این موضوع را دست کم نگیرید و با انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک با تجربه خیال خود را راحت کنید. کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی از همان انتخاب های درست و ناب می باشد که می تواند همیشه شما را به نتایج مورد نظر تان برساند.

هزینه تزریق ژل رووفیل

هزینه نیز یکی دیگر از بحث‌هایی است که برای مردم اهمیت زیادی دارد. اما توجه داشته باشید اگر یکبار هزینه انجام دهید خیلی بهتر از این است که مجبور شوید زود به زود هزینه برای ترمیم پرداخت کنید‌.
ژل رووفیل جزء ژل های تقریباً گران قیمت می باشد پس  آن را در لیست ژل‌های متوسط و ارزان نخواهید دید.
به هر حال به دلیل ماندگاری بسیار بالا و کیفیت بسیار مناسبی که دارد هزینه آن می‌تواند کاملاً مقرون به صرفه باشد. پس بهتر است یک بار هزینه کنید و به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید.
جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه تزریق ژل روفیل می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل رووفیل چه افرادی هستند؟

افرادی که بالای ۲۱ سال دارند و به دنبال اصلاح علائم مربوط به پیری پوست مانند چین و چروک های عمیق، افتادگی و فرورفتگی در صورت هستند یا لکه‌های پیری روی صورت دارند کاندیدای مناسب برای این روش درمانی به شمار می روند.
همچنین افرادی که به دنبال ترمیم نواحی خاصی از صورت مانند لب‌ها، استخوان، گونه و خط فک هستند یا به طور کلی می‌خواهند به جوانسازی پوست صورت خود بپردازند می‌توانند  از تزریق ژل روفیل نتایج خوبی را به دست آورند.
پر کننده‌های آرایشی رووفیل برای بانوان باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال توصیه نخواهد شد. زیرا می‌تواند حساسیت آلرژی برای آنها ایجاد کند.

ژل رووفیل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ژل رووفیل

کاربردهای ژل رووفیل

. پیشانی: برای صاف کردن چین و چروک های عمیق در پیشانی می توانید که از ژل رووفیل پلاس یا اولترا استفاده کنید.
. پلک پایین و فرورفتگی در زیر چشم: از ژل رووفیل فاین یا پلاس می توانید که برای جوانسازی ناحیه پلک پایین و بازگرداندن حجم به فرورفتگی های آن استفاده کنید.
. تیغه بینی: از ژل پروفیل پلاس یا اولترا می‌توانید برای اصلاح پل بینی صاف کردن برجستگی ها و تیز شدن بینی استفاده کنید.
. گونه: با تزریق ژل رووفیل اولترا می‌توانید به گونه‌های خود حجم مناسب و دلخواه را بدهید.
.لب: از ژل رووفیل پلاس یا اولترا  می‌توانید برای افزایش زیبایی و تقویت لب های خود استفاده کنید.
. فک و چانه:  با تزریق رووفیل پلاس یا اولترا در این قسمت می‌توان سبب افزایش خطوط صورت شد.
. ناحیه گردن: برای اصلاح افتادگی و چین و چروک‌های جزئی در ناحیه گردن می‌توانید که از ژل رووفیل استفاده کنید.
. پشت دستها: برای درمان با ژل رووفیل می‌توانید دست های خود را جوان کنید.
چین و چروک‌ها در بینی: خطوط مارونیت با درمان ژل روفیل پلاس و اولترا می‌تواند انجام شود. همچنین می‌توانید چین‌های عمیق ایجاد شده در پوست مانند خطوط خنده و خط بغض را نیز به حداقل خود برسانید.
. منطقه گیجگاهی: از ژل روفیل می‌توانید برای درمان خطوط ریز یا پنجه کلاغی در اطراف چشمان استفاده کنید.

رووفیل چگونه اثر می‌کند؟

معمولاً ژل روفیل با اسید هیالورونیک به عنوان یکی از اجزای اصلی آن است نگرانی مربوط به پیری پوست مانند چین و چروک درمان خواهد شد. در مرحله اول روفیل هنگام تزریق به پوست به ناحیه تحت درمان حجم می‌دهد و سبب لیفتینگ و پر شدن پوست خواهد شد. این عمل سبب صاف شدن چین و چروک‌های موجود در پوست می‌شود. همچنین این روش درمانی سبب تولید کلاژن خواهد شد که به بازیابی قابلیت ارتجاعی پوست و حجم دهی به آن کمک می کند.

روش تزریق:
فیلرهای رووفیل فقط باید توسط یک متخصص که آموزش‌های لازم را دیده تجویز شود. این روش ساده است و شامل تزریق پوست در نواحی مورد معالجه می‌باشد. بعضی اوقات برای راحتی بیمار قبل از تزریق از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود. کل روش بسته به محدوده تحت درمان و مقدار پرکننده های مورد استفاده حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان میبرد.
به منظور حفظ نتایج درمان های لمسی باید حداقل یک بار در طی ۱۰ تا ۱۲ ماه از این درمان استفاده گردد.
برای محصولات رووفیل دوره توصیه شده برای برطرف کردن خطوط ریز و چین و چروک و رنگدانه‌ها ۳ جلسه در هر چهار هفته با دو تا سه جلسه در سال برای حفظ اثرات است.

اثرات  ژل رووفیل چه مدت دوام دارد؟

ثابت شده که پرکننده‌های رووفیل به دلیل کیفیت ثابتی که دارند دوام بیشتر نسبت به دیگر گزینه ها دارند. مدت زمان تاثیر گذاری آن نیز به عوامل مختلفی مانند مقدار تزریق همچنین متابولیسم بدن هر فرد دارد. با این حال درمان با کمک ژل رووفیل بین ۱۰ ماه تا یک سال می تواند ادامه داشته باشد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل رووفیل

قبل از تزریق هر نوع ژل بهتر است که با آن آشنایی کامل پیدا کنید،  به طور کامل اطلاعاتی در خصوص آن داشته باشید، هدف خود را برای پزشک بیان کنید، حتماً از مشاوره پزشک متخصص خود استفاده کنید و یکباره تصمیم  به تزریق نگیرید.
این مشاوره به معنای معاینه و به دست آوردن اطلاعات کافی و کامل میباشد. کاری را انجام دهید که باعث زیبایی چهره شما شود. توصیه های پزشک را گوش کنید و خودسرانه به انجام درمان نپردازید.
. به هیچ عنوان هیچ گونه دارویی را خودسرانه مصرف نکنید.
. حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید. زیرا  می تواند سبب افزایش خونریزی و کبودی شود.
. قبل از تزریق غذای سبک میل کنید.
. اگر که سابقه تبخال زدن دارید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید به هرحال پیشگیری بهتر از درمان می باشد.
. در روز مراجعه به کلینیک برای تزریق ژل به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
. تا دو هفته قبل از تزریق کارهای دندانی مانند جرم‌گیری، پر کردن دندان و ….. را انجام ندهید.
اگر شما در انتخاب پزشک دقت کامل را داشته باشید همه این موارد به خوبی و با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهد شد و شما از بهترین ژل های موجود در بازار استفاده خواهید کرد.
کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی شاهگلی یکی از کلینیک های معتبری است که با خیالی آسوده و با اطمینان کامل می توانید زیر نظر متخصصین کلینیک اقدام به تزریق ژل لب کنید و نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل رووفیل

بعد از تزریق ژل رووفیل ناحیه تزریق شده ممکن است که کمی دچار قرمزی و التهاب شود این موضوع عجیب و غریب نمیباشد و جزء عوامل طبیعی میباشد. میزان التهاب و قرمزی پوست بستگی به نوع تزریق و ژنتیک فرد دارد.
مدت زمان ماندگاری التهاب نیز می‌تواند بین ده روز تا دو هفته باشد. البته می‌توان اقداماتی را انجام داد که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
توصیه می‌کنیم که بعد از تزریق ژل، هیچگونه فشاری را به ناحیه تزریق شده وارد نکنید که سبب حرکت ژل شود یا بتواند برای شما دردسر ایجاد کند.
نوشیدن آب و مایعات کمک بسیار زیادی می‌کند تا تورم و قرمزی با سرعت بیشتری از بین برود. دقت کنید که مایعات داغ نباید استفاده کنید. زیرا باعث آسیب به محل درمان می‌شود.

معمولاً تزریق ژل درد خاصی را به دنبال نخواهد داشت و با بی‌حسی انجام می‌گیرد. اگر احیاناً بعد از تزریق دچار درد شدید می توانید که از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس سرد درد را کاهش می‌دهد و هم می‌تواند التهاب و قرمزی را کمتر کند. یخ را می توانید به آرامی روی نقاط موردنظر قرار دهید، اما نباید هیچگونه فشار یا حرکتی روی آن انجام دهید.

در آخر باید توجه کنید که زیبایی نوعی حس آرامش می باشد برای به دست آوردن آن نیاز است که وقت زیادی را بگذارید و تحقیق کنید. انتخاب یک پزشک متخصص در این زمینه اولین اقدام برای رسیدن به نتایج مورد نظر می‌باشد. به هر حال امروزه فیلرهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد و تشخیص تقلبی و اصل بودن آنها کار هر کسی نخواهد بود. ممکن است با انتخاب یک کلینیک مینا معتبر ریسک های زیادی را قبول کنید و عوارض جبران ناپذیر را برای خود رقم بزنید از مراقب سلامت خود باشید. زیرا شما سزاوار بهترین ها هستید.

چرا باید ژل رووفیل را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید بدون دردسر و سختی های جراحی زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید. تزریق ژل رووفیل می تواند برای شما گزینه مناسب باشد ژل رووفیل یک ماده بدون خطر با ترکیبات طبیعی در بدن می باشد. اما در خارج از بدن ساخته شده است. تحقیقات نشان داده که افراد زیادی تمایل دارند که زیبایی خود را با روش‌های طبیعی و موقت به دست آورند. آنها همچنین نگران جای زخم یا اثرات دیگر هستند. تزریق ژل رووفیل این نگرانی را می‌تواند پاسخ دهد در نتیجه تزریق ژل بدون عارضه است و بعد از تزریق آن زمان بسیار کمی نیاز دارید که استراحت داشته باشید و فوراً می‌توانید فعالیت‌های عادی و روزانه خود را آغاز کنید.

آیا تزریق ژل روفیل بی‌خطر است؟

بی‌خطر بودن ژل رووفیل بر اساس استانداردها  وتجهیزات پزشکی کاملاً مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس از نظر بالینی نیز اثبات شده است.

آیا بعد از تزریق ژل رووفیل عوارض جانبی ایجاد می شود؟

همه افراد بعد از تزریق ژل رضایت داشتند چون هیچ گونه واکنش منفی ایجاد نشده است. هیچ عارضه جانبی در تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است. تنها مسئله ممکن است مربوط به روش تزریق با شرایط درمانی باشد ممکن است زمان تزریق دچار قرمزی یا تورم شوید. اما در طی یک روز از بین خواهد رفت این واکنش‌ها به میزان حساسیت و هر پوست بستگی دارد.

ژل رووفیل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ژل رووفیل

مزایای تزریق ژل رووفیل چیست؟

. ژل رووفیل به صورت سریع و با کمترین درد باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌گردد.
. اسید هالورونیک موجود در این ژل حجم دهی طولانی مدتی را می‌تواند ایجاد کند و اثرات لیفت را حفظ کند.
. ماندگاری غیر قابل مقایسه با دیگر روش ها، حداقل ۱۰ تا ۱۲ ماه ژل رووفیل می‌تواند ماندگاری با خود به دنبال داشته باشد و به آرامی تجزیه می شود.
. اثرات خارق العاده بر اثر کلاژن سازی و سفت شدن پوست را به دنبال دارد.
. ژل رووفیل محصول بی خطر با کیفیت بسیار بالا می باشد.

آیا می‌توان از لیزر یا هایپوتراپی قبل یا بعد از تزریق ژل رووفیل استفاده کرد؟

ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید سبب می‌شوند که تزریق در صورت بیشتر از سایر روش ها دوام داشته باشد این ماده کلاژن را در پوست تقویت می‌کند و اثرات ضد چروک و استحکام پوست را بر عهده می‌گیرد. انجام این روش مشکلی ندارد و برای تسکین بافت می‌تواند مفید باشد. اما بهتر است بعد از انجام این روش‌ها از ژل روفیل استفاده کنید.

چه مدت زمان می‌برد تا بعد از تزریق بتوانم به فعالیت‌های عادی خود برگردم؟

تقریباً بلافاصله بعد از تزریق ماساژ و استفاده از کمپرس سرد می‌توانید  به کاهش قرمزی و تورم کمک کنید و فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید.

تزریق ژل چه مدت طول می کشد؟

تزریق ژل رووفیل بسته به ناحیه تحت درمان و مقدار تزریق بستگی دارد. حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان میبرد تا نتایج بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده باشد.

ژل رووفیل تک فاز است یا دو فاز؟

ژل رووفیل در اصل یک ژل دو فازی می‌باشد که مقاومت بسیار زیادی نسبت به مونوفازیک در برابر فعالیت هیالورونیداز دارد. با این حال پپتید های بیومیمتیک در پروفیل با پیوند یونی به ژل جدید متصل می باشد که سبب خواهد شد بافت به نرمی مونوفازیک داشته باشید.

تفاوت بین ژل روفیل و روفیل AQUASHNE چیست؟

رووفیل و رووفیل AQUASHNE هر دو حاوی هیالورونیک اسید خالص هستند و اساسا صرف نظر از اینکه هیالورونیک اسید اتصالی عرضی باشد یا نه با همه متفاوت هستند. اساسا رووفیل نقش  تقویت کنندگی و حجم دهی بیشتر در پوست را ایجاد می‌کند در حالی که روفیل AQUASHNE عمدتاً برای جوانسازی و آبرسانی روشن سازی با برای پوست استفاده می‌شود. ترکیبات آن اسید آمینه، ویتامین‌ها مواد معدنی و …. می‌باشد.

نتیجه‌گیری

در گذشته تعداد برندهای ژل بسیار کم و انگشت شمار بود، اما امروزه تعداد بسیار زیادی از ژل‌های مختلف در بازار وجود دارند. ژل رووفیل یکی از فیلرهای خوب و با کیفیت است که کاربردهای بسیار زیادی دارد و می‌تواند باعث یک تغییر شگفت انگیز و جذاب در چهره شود.

ژل رووفیل فیلری از جنس هیلورونیک اسید می‌باشد. این ژل ریسک کمتری دارد و نتایج بهتری را می‌تواند برای چهره و نقاط دیگر نقاط بدن استفاده می‌شود. این ژل ظاهری جذاب و طبیعی با ماندگاری بالا را ایجاد خواهد کرد.

از مزایای تزریق ژل رووفیل می‌توان به جوانسازی پوست و افزایش کیفیت آن ماندگاری بسیار بالا و برطرف کردن چین چروک‌های پوستی و ظاهری جوان و سرزنده اشاره کرد. تزریق ژل روفیل برای لب می‌تواند یک گزینه مناسب باشد که باعث زیبا شدن و طبیعی شدن لب‌ها شود. اگر شما نیز علاقه دارید از مزایای بی‌شمار ژل رووفیل بهره‌مند شوید و نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید.

می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/DHpyL

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/JFHkQCZP

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir