لیفت بینی با نخ چگونه است؟

لیفت بینی با نخ چگونه است؟

لیفت بینی با نخ چگونه است؟

بیشتر افراد علاقه دارند که حالت بینی شان تغییر و زیبایی در چهره آنها بیشتر گردد.
اما مسئله اینجاست که جراحی راه حل استرس آور و گران قیمتی است و هرگز هرکسی از پس آن بر نخواهد آمد، که زیر تیغ جراحی برود. خوشبختانه با پیشرفته تکنولوژی روش های گوناگونی را برای زیبا کردن بینی شما به بدون نیاز به جراحی وجود دارد.

یکی از بهترین و موثرترین روش ها لیفت بینی است که بدون نیاز به جراحی و حتی بیهوشی با کمترین عوارض می باشد و شما را می تواند به نتیجه دلخواه تان برساند روش لیفت بینی یک روش موثر با اثرات ماندگار می باشد اما هنوز افراد زیادی هستند که نمی دانند این عمل چگونه انجام می‌شود و تا چه حد می‌تواند ماندگار باشد علاوه بر این‌ها سوالات متعدد دیگری در خصوص نحوه انجام عمل هزینه آن و عوارض بعد از انجام لیفت وجود دارد.

در این مقاله ما قصد داریم تمام سوالات موجود درباره لیفت بینی را پاسخ دهیم و شما را با یکی از سریعترین و همچنین بهترین روش های زیبایی بینی آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

لیفت بینی با نخ چیست ؟

شاید تا کنون چندین بار کلمه لیفت به گوش شما رسیده باشد و اما آشنایی نسبت به آن نداشته باشید.  امروزه با استفاده از روش های مختلف لیفت بینی که در تبلیغات می بینید و یا این که از زبان دوستان و آشنایان می شنوید می توان به جای عمل جراحی فرم بینی را تغییر داد . به دلیل تکنیک های آسان و هزینه مناسب  لیفت  گرایش افراد نسبت به این روش ها افزایش پیدا می کنند  و افراد زیادی برای انجام این تکنیک زیبایی به  کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند.

همان طور که می‌ دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و با وجود نقص و عیب های  کوچک در بینی همه اعضاء صورت را تحت تاثیر قرار می دهد و زیبایی افراد را کاهش خواهد داد .

با برطرف کردن این نواقص حتی اجزاء دیگر صورت نیز جذاب تر به نظر می رسد . لیفت با نخ یکی از روش‌ های غیر جراحی است که در این روش فرم بینی با استفاده از نخ  های مخصوص بخیه تغییر می کند.  این نخ ها در بدن به مرور زمان جذب می شوند و تجزیه پذیر می باشند.
بنابراین آسیبی به بافت ها و لایه های پوستی وارد نخواهند کرد.  لیفت با نخ جزء روش های  موقتی هستند  پس از پایان دوره ماندگاری  آن باید برای تمدید مجدد اقدام کرد  تا نتایج آن حفظ شود.

متخصصین در این روش نخ ها را از نوک بینی به پل بینی  متصل می کنند معمولاً این تکنیک زیبایی برای  بینی های پهن و افتادگی نوک بینی بسیار مناسب می باشد.  عوارض ناشی از لیفت با نخ  بسیار خفیف است و به عنوان بی خطر ترین تکنیک زیبایی معرفی می شود.

مدت ماندگاری این تکنیک زیبایی بر اساس نوع نخی که استفاده می شود و همچنین سن متقاضیان متفاوت می باشد که در حدود یک تا سه سال نتایج آن ماندگار می باشد.  مراحل انجام لیفت با نخ به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود .

در این روش ساختار داخلی بینی دست نخورده باقی می ماند و فقط فرم ظاهری آن تغییر خواهد کرد.  بنابراین  متقاضیان می توانند پس از پایان انجام لیفت دوره نقاهت کوتاهی را در منزل سپری کنند و یا این که که حتی برخی افراد به محل کار خود باز می گردند.  برای آشنایی شما ما نسبت به این تکنیک زیبایی توضیحاتی در مورد نحوه جایگذاری نخ ها  در بخش بعدی ارائه خواهیم داد.

 

کاندیدای مناسب برای لیفت بینی:

معمولاً انجام لیفت بینی محدودیت خاصی ندارد و هر کس که فکر می‌کند نیاز به اصلاح دارد می تواند از نتایج لیفت بینی بهره‌مند شود. توجه کنید که عمل لیفت بینی بر روی نقاط مختلف بینی مانند: تیغه، نوک ،پرده و پوست آن صورت می گیرد. از روش‌های گوناگون لیفت بینی می‌توان برای ترمیم یا بهبود نتایج جراحی نیز استفاده کرد.

اما در خیلی موارد ممکن است پزشک شما جراحی بینی را توصیه کند این موضوع معمولاً در مواردی که انحراف یا مشکلات بینی بسیار زیاد است به شما توصیه خواهد شد. بر اساس توضیحات داده شده می توان گفت که تصمیم گیری در خصوص این که آیا شما کاندیدای خوب برای لیفت بینی به شمار می رود یا خیر بر عهده پزشک متخصص می باشد و با توجه به موارد مطرح شده در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد که کدام روش برای شما بهترین نتیجه را دارد و کدام روش برای شما مناسب تر است.
پس شرکت کردن در جلسات مشاوره قبل از انجام لیفت بینی را حتما جدی بگیرید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیری و بسته به شرایط خود بهترین روش ها برای لیفت بینی استفاده کنید.

 

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

قبل از این که شما بخواهید برای اصلاح فرم بینی خود لیفت با نخ را انجام دهید باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  تا متخصصین بر اساس نواقص و مشکلات ظاهری بینی شما تشخیص دهند که آیا این تکنیک برای شما مناسب است یا خیر ؟؟

همچنین شما می‌ توانید در این زمینه سوالاتی که در ذهن خود دارید از پزشک بپرسید و ابهامات ذهن خود را از بین ببرید.
اصلاح فرم بینی با نخ در طی یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد برای انجام این تکنیک ابتدا باید به صورت طاق باز بر روی تخت دراز بکشید.  پزشک ابتدا  محل دقیق ورود نخ ها تعیین می کند.  سپس پوست بینی ضد عفونی و بی حس می شود .

بی حسی این ناحیه در جهت  کنترل درد در هنگام جایگذاری نخ ها می باشد.  بنابراین در این تکنیک نیازی به ایجاد برش بر بینی نمی باشد.  این نخ ها  بسیار ظریف هستند و با استفاده از از سوزن های بسیار ظریفی از نوک  به پل بینی متصل می شوند . پس از نفوذ سوزن به زیر پوست متخصصین با ایجاد فشار بسیار نا چیزی به تغییر شکل بافت زیرین پوست می پردازند .

نخ هایی که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد دارای خار های بسیار ظریفی است که به عنوان داربستی محکم سبب فرم دهی بینی خواهد شد.  بر اساس مشکلات ظاهری بینی ممکن است ۶ تا ۱۰ نخ برای بلند کردن پل بینی و ۳ تا ۸ نخ برای بالا کشیدن نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد .

در این تکنیک زیبایی می توان از نخ های مختلف ای به نام نخ های  تک رشته ای ، نخ های کاگ،  نخ های  آپتوس  و  مارپیچی اشاره کرد.  که هر کدام از این نخ ها   بر اساس شرایط افراد انتخاب می شوند.  بهتر است که در مورد انواع نخ  های لیفت بینی اطلاعات بیشتری حاصل کنید.

 

مزایای لیفت بینی چیست؟

خیلی از افراد صرفاً به دلیل هزینه بالای جراحی برای این کار اقدام نمی‌کنند. لیفت بینی یک راه حل به صرفه همراه با نتایج طولانی مدت است.

بدون نیاز به جراحی و بیهوشی. اگر از جراحی و بیهوشی می ترسید توصیه می‌شود، روش های لیفت بینی بدون جراحی را استفاده کنید این روش‌ها درد بسیار کمی با خود به دنبال دارند و دوره نقاهت آن‌ها نیز بسیار کوتاه است.

بدون محدودیت سنی برای روش های مختلف لیفت بینی از نظر سنی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد بنابراین شما در هر سن و سالی می توانید از این روش‌ها استفاده کنید و از نتایج آن بهره ببرید البته قبل از انجام عمل حتماً باید با پزشک متخصص خود مشورت داشته باشید تا نتیجه مناسبی از انجام لیفت بینی به دست آورید.

عوارض جانبی کم معمولاً جراحی بینی و استفاده از بعضی داروهای خاص بیهوشی می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد در حالی که روش های بدون جراحی برای لیفت بینی مانند لیفت بینی با نخ عارضه ی به جز تورم یا التهاب چند روزه با خود به دنبال ندارد. در خیلی موارد ممکن است جای زخم کوچکی در بینی ایجاد شود. عوارض جانبی لیفت بینی با جراحی نیز بسیار کمتر است جراحی معمولی بینی از چرا که در این روش با بی حسی موضعی انجام می شود

اگر شما می خواهید از مزایای لیفت بینی با نخ بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی  شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش به پردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید .

همچنین در این کلینیک انواع روش های لیفت بینی در زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید و هموار زیبایی و جوانی خود را به دست آورید.

 

عوارض و معایب لیفت بینی با نخ چیست ؟

قطعاً عوارض ناشی از لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی بسیار خفیف و نا چیز می باشد.  زیرا در این روش نیازی به برش و بخیه و بی هوشی نیست و همه مراحل لیفت با نخ به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

از عوارض جانبی این تکنیک می توان به کمی تورم و کبودی اشاره کرد که میزان آن در همه افراد متفاوت می باشد البته،  این عارضه را و حتی می توان کنترل کرد . تورم ایجاد شده در ناحیه بینی ممکن است دو تا سه روز طول بکشد البته برای برخی افراد تا دو هفته  تورم نا محسوسی بر بینی حاصل می شود که زیاد قابل تشخیص نخواهد بود.

بنابراین کسانی که با تورم و کبودی شدید مواجه هستند بهتر است  تا مدتی است از فعالیت های اجتماعی خود فاصله بگیرند تا سرعت بهبودی را افزایش دهند.

در حین انجام لیفت بانه ممکن است که عوارض و خطرات ایجاد گردد که از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•  جا به جایی نخ ها و یا پارگی آن ها اشاره کرد.  در این شرایط سبب کشیدگی یا موج دار شدن پوست  خواهد شد . حتی در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و انتخاب پزشک غیر حرفه‌ای با عوارضی مانند

  • عفونت در ناحیه درمان
  • خونریزی در پوست صورت
  • حساس شدن پوست نسبت به لمس
  • نا متقارن شدن صورت اشاره کرد.

در صورت مواجه شدن با عوارض ذکر شده حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.  بدون شک هیچ فردی  ایجاد نقص در چهره و پیری پوست را دوست ندارد و با مشاهده علائم پیری در چهره احساس افسردگی و غمگینی خواهد داشت.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز لیفت با نخ برای اجزاء مختلف صورت و بدن  را به صورت کاملاً حرفه ای انجام دهید.

 

هزینه‌های مربوط  به لیفت بینی:

یکی از اصلی ترین فاکتورها در تعیین هزینه انجام لیفت بینی کلینیکی است که در آن به انجام این عمل برای زیبا کردن و رفع مشکلات بینی مراجعه می‌کنید.

کلینیک های معتبر معمولاً قیمت های مناسبی دارند و هزینه کمتری برای جلسات مشاوره از شما دریافت خواهند کرد. بررسی لیست قیمت لیفت بینی نشان خواهد داد که هزینه‌های این روش‌ها هزینه بسیار کمتر از جراحی دارند.

البته باید هزینه های قبل از انجام عمل شامل آزمایش عکسبرداری و غیره را نیز مد نظر بگیرید در بعضی موارد نیز پزشک ممکن است از چسب برای تثبیت شدن نتایج استفاده کند بنابراین شما باید قیمت چسب لیفت بینی را لیست خود اضافه کنید.
جراحی بینی یعنی رینوپلاستی می تواند گزینه ای مناسب برای افراد به شمار آید.

در روش‌های بدون جراحی عواملی نظیر نوع جریان نسخه مورد استفاده شده، تبحر و مهارت پزشک، شهر محل زندگی شما و غیره می‌تواند در تعیین هزینه های نهایی تاثیر گذار باشد.

برای مثال هزینه لیفت بینی در تهران با دیگر استان‌های کشور کمی متفاوت تر است  و هزینه های  بیشتری دارد .

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز با این کلینیک تماس گرفته با مشاوران و کارشناسان حرفه ای گفتوگوی داشته باشید.

از هزینه انجام درمان به هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید همچنین می توانید از تخفیفات ویژه این کلینیک اطلاع پیدا کنید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد نحوه انجام لیفت با نخ،  مراقبت ها و عوارض احتمالی گفت و گو کنید.  همچنین پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.

متخصصین در جلسه مشاوره نکات مهم قبل و بعد از لیفت با نخ را برای شما شرح می دهند  شما در جهت  آمادگی برای جای گذاری نخ ها  و همچنین کاهش عوارض باید مراقبت های توصیه شده را اعمال کنید که عبارتند از :

دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ  مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی و  غذا هایی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود را کنار بگذارید زیرا ممکن است در حین لیفت با نخ سبب خونریزی و یا افزایش عوارض  شود.

دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید . چون با افزایش غلظت خون عوارض پس از لیفت افزایش می یابد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهد گذاشت.

اگر  در چند ماه اخیر برای اصلاح فرم بینی روش های تزریقی مانند تزریق بوتاکس،  تزریق ژل یا چربی را انجام داده اید پزشک خود را مطلع کنید.

از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید چند روز قبل از انجام لیفت بپرهیزید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.

 

مراقبت های بعد از انجام لیفت بینی

. تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و شنا کردن باید خودداری کنید.

.  از انجام ورزش‌های سنگین مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت شما زیاد است و آسیب به ببینی شما وارد می کن  را کنار بگذارید.

. اگر لیفت بینی با جراحی را می‌خواهید انجام دهید باید حدود یک هفته اسپیلت روی بینی خود نگه دارید

. از کمپرس سرد باید روی بینی استفاده کنید این کار را می توانید هر ۶ تا ۸ ساعت یکبار در طول روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید. کمپرس سرد سبب می‌شود که تورم و کبودی کاهش پیدا کند و شما زودتر به توانید نتایج لیفت بینی را مشاهده کنید.

. تا چند روز بعد از انجام لیفت بینی هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

. از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین خودداری کنید البته در بعضی موارد ممکن است که پزشک خود این داروها را برای شما توصیه کند.

. با توجه به توصیه‌های پزشک متخصص رژیم غذایی متعادل را دنبال کنید تا روند بهبودی سرعت بیشتری پیدا کند

. تا چند روز زیر نور خورشید قرار نگیرید و از محیط های پر گرد و غبار نیز دوری کنید.

.مصرف دخانیات و قلیان را کنار بگذارید و از دود آن ها نیز دوری کنید

. حتما بعد از انجام عمل برای بررسی نتیجه و وضعیت خود به پزشک معالج مراجعه کنید.

 

اثرات و نتایج لیفت بینی:

اثرات و نتایج لیفت بینی بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد .

اگر شما از جراحی برای لیفت بینی استفاده کرده باشید باید گفت که نتایج آن طولانی مدت و دائمی است و شما می توانید تا آخر عمرم از نتایج این روش بهره مند شوید.

اما اگر از لیفت بینی با نخ استفاده کرده باشید باید گفت که لیفت بینی با نخ یک روش نیمه دائمی است و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد ماندگاری لیفت بینی با نخ حدود یک تا دو سال است و بعد از آن برای ترمیم مجدد باید به کلینیک مراجعه کنید.

اگر شما هم می‌خواهید از اثرات و نتایج لیفت بینی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه بسته به شرایط خود بهترین روش را در نظر بگیرید و از اثرات و نتایج آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای من نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

اکثر متقاضیانی که لیفت با نخ را انجام داده‌ اند می گویند که پس از بی حسی دردی در حین انجام این تکنیک زیبایی احساس نمی کنند و مراحل انجام این عمل سریع و بدون درد خواهد بود.

ممکن است پس از،  از بین رفتن بی حسی شما با کمی احساس درد مواجه شوید که می توانید از مسکن های تجویز شده استفاده کنید.  پس از انجام لیفت با نخ کمی تورم و کبودی بر ناحیه درمان مشاهده می شود بهتر است که یک تا دو روز پس از انجام لیفت در منزل استراحت کنید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.  در صورتی که از محل کار خود مرخصی ندارید ضرورتی بر پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نمی باشد.
میزان کبودی و تورم در همه افراد متفاوت است بنابراین روند بهبودی یکسان نمی باشد.‌ برخی افراد می توانند پس از انجام لیفت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما برخی دیگر بهتر است چند روزی در منزل استراحت کنند.

پس از انجام لیفت با نخ آرایش کردن به شرایط خود فرد بستگی دارد.  برخی افراد می توانند تا بهبودی کامل صبر کنند  و برخی دیگر در مواقع ضروری آرایش خواهند کرد.  در این دوران توصیه می شود که از فشار آوردن به بینی خودداری کنید.

پس از انجام لیفت با نخ اکثر افراد می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما توصیه می شود تا بهبودی کامل انجام فعالیت های شدید بدنی را متوقف کنید.

 

تعداد جلسات لیفت بینی:

اگر بخواهید لیفت بینی با جراحی را انجام دهید باید گفت که این روش در یک جلسه زمانی صورت می‌گیرد که حدود ۲ تا ۴ ساعت می‌تواند زمان ببرد و فرد بعد از آن می تواند به خانه برود ولی باید استراحت داشته باشد و مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند و دارو مصرف کند و به توصیه های پزشکی نیز توجه کامل داشته باشد.

لیفت بینی با نخ نیز در یک جلسه صورت می گیرد که در زمان بسیار کوتاهی فرد می تواند به نتایج دلخواه برسد بعد از آن نیاز به استراحت و دوره نقاهت ندارد و رعایت چند نکته و توصیه می تواند برای او کافی باشد. لیفت بینی با استفاده از ژل نیز مانند لیفت بینی با نخ است و نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و در یک جلسه انجام می‌گیرد و بعد از مدت مشخصی دوباره نیاز به ترمیم مجدد پیدا خواهد کرد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید لیفت بینی را برای تغییر در فرم شکل بینی خود انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز مورد نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهتر این روش را برای خود استفاده کنید و به نتیجه مورد نظر برسید و از آن لذت ببرید.

 

انواع نخ  های مورد استفاده برای لیفت بینی با نخ :

نخ های تک رشته ای به نام PDO که تاثیر چندانی بر لیفت ندارد.

نخ کاگ:

نیز  نوعی نخ تک رشته ای است که دارای خار های بسیار ظریفی می باشد برجستگی‌ هایی  که  بر سطح نخ وجود دارد  باعث می شود که میزان کلاژن سازی و التهاب پوست افزایش یابد و با قلاب شدن آن به پوست تاثیرات لیفت افزایش می یابد.  نخ کاگ موثر ترین و گران ترین نوع برای لیفت بینی می باشد.
استفاده از نخ کاگ مزایای زیادی دارد زیرا از چند رشته تشکیل شده است و التهاب بیشتری در پوست ایجاد می‌ کنند . همچنین به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید میزان کلاژن سازی را در پوست افزایش خواهد داد.  به طور کلی این نخ ها  تا ۱۰ درصد بیشتر می توانند التهاب پوست را افزایش دهند و نتایج بهتری به دنبال دارد.

نخ های مارپیچی:

با استفاده از نخ های  مارپیچی طول بیشتری از نخ در داخل بافت قرار می گیرد و سبب افزایش تولید کلاژن خواهد شد.  این نخ ها  نیز تاثیرات زیادی بر  لیفت پوست خواهد داشت و همراه نخ  کاک برای لیفت مورد استفاده قرار می گیرد.  بدون شک با افزایش التهاب در سطح پوست میزان تولید کلاژن و خونرسانی نیز افزایش می یابد .
نخ ها  و  سوزن هایی که در این تکنیک زیبایی استفاده می شود بر اساس ناحیه درمان انتخاب خواهد شد.  بنابراین ضخامت و طول آن ها متفاوت می باشد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – لیفت بینی

روش های مختلف برای لیفت بینی

به طور کلی روش های گوناگونی برای لیفت بینی وجود دارد این روش ها به دو دسته جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌شوند.
در روش های بدون جراحی فرد متقاضی بدون بیهوش شدن می تواند انجام دهد که در زمان کوتاهی نیز صورت می گیرد در این روش زخمی روی بینی مشاهده نخواهد شد و ماندگاری آن از روش هایی با جراحی کمتر است اما می‌توان آن‌ها را روش های مناسب برای افرادی به شمار آورد که از جراحی می ترسند در ادامه درباره روش های مختلف لیفت بینی توضیحات بیشتری را برای شما بیان خواهیم کرد.

. لیفت بینی با نخ:

این روش یکی از روش‌های بدون جراحی است. لیفت بینی معمولاً می تواند تا حدود دو سال ماندگاری داشته باشد و بعد از آن نیاز به ترمیم نخواهد داشت در این روش با استفاده کردن از نخ کوچک در داخل بینی آن‌ را به فرم و شکل دلخواه شما در خواهد آورد. در واقع پزشک با توجه به اشکالات موجود در بینی و محل درمان خود را در محل مناسب خود قرار خواهد داد و با کشیدن و ثابت کردن آن‌ها فرم بینی را اصلاح خواهد کرد. نخ های استفاده شده در این روش انواع مختلفی دارند و ضخامت های گوناگونی نیز دارند.
این نخ ها بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند و درست به همین دلیل نتایج این روش دائمی نخواهد بود متخصصان در این روش از نخ های پیداوار و گاگ ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می‌کنند. لیفت بینی با نخ پیدواو جدیدترین روش است و در بسیاری موارد نتایج آن با جراحی تفاوت زیادی ندارد.
توجه داشته باشید که لیفت بینی بدون درد می باشد چرا که پزشک با استفاده از بی حسی موضعی آن را انجام خواهد داد. زمان انجام عمل با استفاده از این روش به حدود ۱۵ دقیقه وقت دارد و نیاز به هیچ‌گونه بستری در بیمارستان یا خانه نخواهید داشت. شما می توانید بلا فاصله بعد از لیفت بینی با نخ فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید.
تنها باید توجه کنید که تا چند روز از فعالیت های سنگین خودداری کنید و همچنین از ماساژ دادن بینی و دستکاری آن خودداری کنید.

لیفت بینی با استفاده از نخ معمولاً برای برطرف کردن انواع مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاثیرگذاری بالایی نیز دارد. این  روش می‌تواند درصد موفقیت بالا ی داشته باشد‌. اگر در برخی موارد که آسیب ایجاد شده مربوط به شکستگی و انحراف استخوان بینی باشد نمی توان از این روش استفاده کرد بدون شک نتایج این روش خیلی زود تر از جراحی خود را نشان خواهد داد دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است ضمن ای نکه هزینه آن نیز نسبت به جراحی می‌تواند بسیار کمتر باشد.

اگر شما هم علاقه به استفاده از لیفت بینی با نخ را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان بپردازید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات بهرمند شوید و هموار زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

لیفت بینی با تزریق ژل:

معمولا این تکنیک زیبایی برای کسانی که بر سطح بینی خود با نا همواریی مواجه هستند انجام می شود. کسانی که از قوز های کوچک و متوسط بینی برخور دارند می‌ توانند با کمک فیلر های تزریق شده سطح بینی خود را صاف و یکدست کنند.  همچنین تکنیک زیبایی برای افتادگی نوک بینی کار ساز خواهد بود.  با تزریق ژل به بینی می توان نتایج پس از جراحی را بهبود بخشید و برای کسانی که پس از جراحی از نتایج آن راضی نیستند مناسب می باشد.

تزریق ژل به بینی نیز روشی موقتی است و تاثیرات آن پس از ۹ تا ۱۸ ماه از بین می  رود.  بنابراین متقاضیان می‌ توانند برای تمدید مجدد اقدام کنند.  ژل هایی که برای اصلاح و باز سازی فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرند حاوی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.  این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود که در جهت تامین رطوبت و آب رسانی پوست کاربرد دارد.

پس از تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید با جذب آب به سمت خود می تواند مشکلات ظاهری بینی را برطرف کنند . یکی از ویژگی‌ های خاص تزریق ژل به بینی این است که در صورت عدم رضایت متقاضیان نسبت به نتایج و یا بروز واکنش و آلرژی می توان با آنزیم های مخصوص ژل تزریق شده را استخراج کرد.  در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز لیفت بینی با تزریق ژل با استفاده از مارک ها و برند های معتبر و توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند به بهترین نتایج دست یابند .

لیفت بینی با تزریق چربی:

کاربرد های تزریق چربی به بینی دقیقا همانند تزریق ژل می باشد و تفاوت آن ها در نوع فیلر و همچنین مراحل تزریق می باشد . در این تکنیک فیلر ها از بدن خود شخص تهیه می شوند پس  نیاز به ژل های مصنوعی نمی باشد.

در این روش چربی ها با استفاده از دستگاه لیپوساکشن از نواحی مورد نظر استخراج می شوند و پس از پردازش به بینی تزریق خواهند شد . میزان تخلیه چربی از ناحیه مورد نظر بر اساس میزان نیاز خواهد بود.  معمولاً این تکنیک زیبایی را متخصصین برای جواندسازی پوست و حجم دهی به بخش های مختلف صورت پیشنهاد می کنند .

در مواقعی که افراد نسبت به ژل ها حساسیت داشته باشند تزریق چربی انجام می شود . یکی از مزایای تزریق چربی نتایج طبیعی و ماندگاری آن می باشد.  سلول های چربی  پس از تزریق به بافت های دیگر می جسبند  و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.  معمولاً به دلیل انجام تکنیک لیپوساکشن این فرآیند روشی نیمه تهاجمی معرفی می شود.  بنابراین پس از تزریق چربی نیاز به دوره نقاهت بیشتری نسبت به روش های دیگر خواهد داشت.  در این شرایط متخصصین روش های ساده را گزینه بهترین می دانند.

لیفت بینی با جراحی:

ممکن است تصور اشتباهی نسبت به این عمل جراحی بینی در ذهن شما ایجاد شود. اما باید گفت که جراحی لیفت بینی معمولاً نیازی به بستری و مراقبت های طولانی مدت بعد از انجام عمل نخواهد داشت و بعضی اوقات با بی حسی موضعی نیز صورت می‌گیرد در بعضی موارد ممکن است بسته به شرایط فرد متقاضی از بیهوشی عمومی استفاده شود. نکته ی اساسی اینجاست که هر دو صورت شما در حین عمل هیچ‌گونه دردی را احساس نخواهید کرد. مدت زمان انجام لیفت بینی با جراحی می تواند حدود ۲ تا ۴ ساعت باشد و بعد از یک تا دو ساعت ریکاوری می توانید کلینیک رو ترک کنید و به منزل بروید.

برای انجام عمل لیفت بینی برش کوچکی در ناحیه بین دو سوراخ بینی ایجاد خواهد شد تا پوست بینی به راحتی بلند شود بعد از آن پزشک با توجه به اشکالات بینی و صحبت هایی که در جلسه مشاوره با شما داشته است ایرادات و مشکلات بینی شما را برطرف کرده و بعد از انجام عمل برش های ایجاد شده بخیه خواهد شد در بعضی موارد که آسیب شدید است ممکن است نیاز به ایجاد برش در پایه بینی نیز وجود داشته باشد در همین حالت بعد از انجام عمل برای ثابت نگه داشتن بینی از اسپلینت استفاده می شود.   لیفت بینی با جراحی نیز دارای انواع گوناگونی است که هر کدام را برای شما توضیح میدهیم.

. لیفت بینی کاهشی:

اولین نوعی روش لیفت بینی کاهش ای است که برای کوچک کردن بینی انجام می گیرد در این روش بعد از انجام برش استخوان ها و یا غضروف های نوک یا کناره بینی برداشته خواهد شد.

. لیفت بینی افزایشی :

با استفاده از این نوع لیفت بینی می توانید بینی خود را بزرگتر کنید. این روش با برداشتن بافت و پیوند صورت می‌گیرد در بعضی موارد نیز می‌توان از این اسپلینت های مصنوعی یا طبیعی استفاده کرد.

. لیفت بینی آسیب دیده:

اگر بینی شما در هنگام ورزش یا هر  دلیل دیگری دچار آسیب شده باشد و بدشکل شده باشد می توانید با استفاده از لیفت بینی آسیب دیده آن را برطرف کنید در این روش می‌توان با برطرف کردن شکستگی و انحراف های ایجاد شده در بینی را اصلاح کرد و تنفس را برای شما راحت تر کرد.

. لیفت بینی ترمیمی:

در این روش با پیوند بافت قسمت های دیگر بافته از دست رفته. بینی ترمیمی اصلاح خواهد شد در مورد آسیب های شدید ممکن است نیاز به چند عمل جراحی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر نیاز باشد

.لیفت بینی اصلاحی:

به طور خاص اگر از فرم نوک بینی خود ناراضی هستید می توانید از این روش استفاده کنید. در این روش ممکن است با استفاده از ایمپلنت ها، برداشت چربی و بافت پیوندی نوک بینی انجام شود و به فرم حالت دلخواه شما در آید.

. لیفت بینی نژادی:

در این روش فرم طبیعی بینی شما کاملا حفظ خواهد شد و اصطلاحات بسته به مشخصات چهره شما ویژگی های ظاهری صورت می گیرد.

. لیفت بینی بازبینی:

با استفاده از نوع آخر لیفت بینی یا جراحی که به لیفت بینی بازبینی نیز معروف است می توان مشکلات به وجود آمده پس از جراحی بینی را برطرف کرد. این مشکلات شامل عدم تقارن در شکل ظاهری بینی، نارضایتی از شکل بینی بعد از انجام عمل و حتی بعضی مشکلات تنفسی باشد.

لیفت بینی با تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس یکی از روش های دیگر غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن نوک بینی می باشد . در این روش متخصصین با استفاده از سم بوتولونیوم عضلات این ناحیه را فلج می کنند و نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود.  این تکنیک زیبایی نیز نتایج موقتی دارد و پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات آن از بین می رود.
معمولاً تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در هنگام خندیدن نیز کاربرد دارد.
نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی پس از یک هفته قابل مشاهده است . در این روش متخصصین قبل از تزریق سم بوتولونیوم تست آن را بر بدن انجام می دهند چون برخی افراد ممکن است پس از تزریق دچار حساسیت شوند.  در این روش بدون نیاز به برش ،  بخیه و حتی خونریزی لیفت بینی انجام خواهد شد و نتایج موثری به همراه دارد.
به دلیل هزینه مناسب و مشاهده نتایج در زمان کوتاه تزریق بوتاکس راه کاری ساده موثر و سریع معرفی می شود اما به دلیل مدت ماندگاری کم آن کمتر از این تکنیک زیبایی در جهت لیفت بینی استفاده می شود. از عوارض لیفت بینی با تزریق بوتاکس می توان به تورم ، سوزش و کمی التهاب اشاره کرد که در زمان بسیار کوتاهی برطرف می شوند.

 

پرسش و پاسخ :

. چه زمانی بعد از انجام لیفت نتایج ظاهر خواهند شد؟

در روش لیفت با ژل بلافاصله بعد از انجام تزریق شما نتایج را می‌توانید مشاهده کنید اما در روش های دیگر شما نباید انتظار داشته باشید که نتایج لیفت بلافاصله بعد از خارج شدن از کلینیک مشاهده شود چرا که بعد از انجام عمل معمولاً کبودی و تورم روی صورت شما به وجود می‌آید و ممکن است  التهاب نیز مشاهده شود. بنابراین بهتر است کمی صبر داشته باشید و حدود ۳ تا ۷  روز تا از بین رفتن کامل اثرات کبودی منتظر باشید بعد از آن می‌توانید نتایج واقعی لیفت بینی را مشاهده کنید.

. در جلسات مشاوره چه مواردی مطرح می شود؟

جلسات مشاوره جایی برای خجالت کشیدن نخواهد بود شما باید تمام سوالات ترس و مشکلات خود را با پزشک خود در میان بگذارید، تا بتواند بهترین تصمیم را برای شما بگیرد. به علاوه در این جلسات پزشک مورد معاینه و بررسی قرار می‌دهد و در خصوص نتایج عمل و انتظاری که از لیفت بینی دارید صحبت کنید. ضمناً می توانید نتایج لیفت بینی دیگران  را مورد بررسی قرار دهید و تصمیم قطعی بگیرید.

. آیا نتایج لیفت بینی دائمی است؟

اگر قصد دارید از روش های بدون جراحی برای انجام لیفت بینی استفاده کنید پاسخ این سوال شما این است که  لیفت بینی با نخ بعد از مدتی جذب بافت بینی شده و اثرات آن از بین خواهد رفت و بعد از حدود دو سال باید لیفت بینی با نخ و مجدد انجام دهید. البته بعد از چند بار ترمیم ماندگاری نتایج افزایش پیدا خواهد کرد. در روش لیفت بینی با ژل نیز اثرات آن می تواند تا حدود یک و نیم سال بعد باقی بماند اما در روش های لیفت بینی با استفاده از جراحی نتایج آن طولانی است و نیازی به ترمیم دوره وجود نخواهد داشت.

. آیا جراحی بینی با لیفت بینی با استفاده از جراحی متفاوت است؟

بله در لیفت بینی با استفاده از جراحی نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و عوارض کمتری را نیز با خود به دنبال دارد همچنین دوره نقاهت بعد از انجام عمل بسیار کوتاه است و نتایج آن زودتر ظاهر خواهد شد. البته توجه کنید که تصمیم گیری برای انتخاب روش بهتر بر عهده پزشک متخصص می‌باشد و با بررسی کردن شرایط جسمی شما و انتظارات شما بهترین روش را برای شما پیشنهاد خواهد داد.

. بهترین مرکز برای انجام عمل لیفت بینی کجا است؟

منظور از بهترین محل ،کلینیک معتبری است که هم هزینه لیفت بینی در آن بسیار مناسب باشد و هم قابل اعتماد باشد ضمن این که پزشکان متخصصین کلینیک باید مهارت و تجربه کافی برای انجام این عمل چه با جراحی و بدون جراحی را داشته باشند یکی از مراکز مطمئن برای انجام عمل لیفت بینی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز است و شما می توانید از خدمات حرفه‌ای با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نتیجه گیری:

بیشتر افراد علاقه دارند که حالت بینی شان تغییر و زیبایی در چهره آنها بیشتر گردد.
اما مسئله اینجاست که جراحی راه حل استرس آور و گران قیمتی است و هرگز هرکسی از پس آن بر نخواهد آمد، که زیر تیغ جراحی برود. خوشبختانه با پیشرفته تکنولوژی روش های گوناگونی را برای زیبا کردن بینی شما به بدون نیاز به جراحی وجود دارد.

یکی از بهترین و موثرترین روش ها لیفت بینی است که بدون نیاز به جراحی و حتی بیهوشی با کمترین عوارض می باشد و شما را می تواند به نتیجه دلخواه تان برساند روش لیفت بینی یک روش موثر با اثرات ماندگار می باشد اما هنوز افراد زیادی هستند که نمی دانند این عمل چگونه انجام می‌شود و تا چه حد می‌تواند ماندگار باشد علاوه بر این‌ها سوالات متعدد دیگری در خصوص نحوه انجام عمل هزینه آن و عوارض بعد از انجام لیفت وجود دارد.

امروزه با استفاده از روش های مختلف لیفت بینی که در تبلیغات می بینید و یا این که از زبان دوستان و آشنایان می شنوید می توان به جای عمل جراحی فرم بینی را تغییر داد . به دلیل تکنیک های آسان و هزینه مناسب  لیفت  گرایش افراد نسبت به این روش ها افزایش پیدا می کنند  و افراد زیادی برای انجام این تکنیک زیبایی به  کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند.
همان طور که می‌ دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و با وجود نقص و عیب های  کوچک در بینی همه اعضاء صورت را تحت تاثیر قرار می دهد و زیبایی افراد را کاهش خواهد داد .
با برطرف کردن این نواقص حتی اجزاء دیگر صورت نیز جذاب تر به نظر می رسد . لیفت با نخ یکی از روش‌ های غیر جراحی است که در این روش فرم بینی با استفاده از نخ  های مخصوص بخیه تغییر می کند.  این نخ ها در بدن به مرور زمان جذب می شوند و تجزیه پذیر می باشند.

شما نیز اگر خواهان انجام این روش زیبایی جهت ایجاد فرم متناسب با چهره خود هستید می توانید این خدمات را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آن‌ها شود.

انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما از عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش ها جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را بدست آورید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی /ژل و نخ

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت / هزینه و مزایا

روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/wfck

لینک آپارات: https://aparat.com/v/wMyhA

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/b7qpiPH6

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtube.com/shorts/WZX8LyOtf24

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir