لیفت صورت با نخ کاگ

لیفت صورت با نخ کاگ

لیفت صورت با نخ کاگ:

لیفت صورت با نخ کاگ در کشیدن سریع پوست و برطرف کردن چین و چروک در قسمتهای گونه، فک و خطوط پنجه کلاغی می تواند یک روش موثر و غیر تهاجمی باشد.

برای زاویه سازی صورت و برطرف کردن افتادگی در پوست روش لیفت با نخ کاگ یک روش موثر واقع شود.
لیفت صورت با نخ کاگ همچنین سبب جوانسازی پوست نیز خواهد شد روش لیفت ابرو با نخ کاگ نیز بسیار موثر و بدون نیاز به جراحی است.

نتیجه کشیدگی پوست با آن بسیار فوری خواهد بود و بسته به سبک زندگی می‌تواند بین ۲ تا ۳ سال اثرات ماندگار  با خود به همراه داشته باشد.
لیفت صورت با نخ کاگ روشی است که هیچگونه برش و جراحی نیاز نخواهد داشت‌.

در این روش پوست با کمک از سوزن استریل مخصوص نخ های قابل جذب را در نواحی که قرار است پوست آن قسمت کشیده شود قرار داده خواهد شد.

در نتیجه کشیدن پوست با نخ کاگ هیچگونه برش یا زخمی روی پوست به همراه نخواهد داشت و بسیار روش موثری میباشد.
روش لیفت با نخ کاگ بافت های عضلات را می‌کشد و خطوط ریز صورت و دور چشم را برطرف میکند.

چین و چروک و افتادگی بافت های صورت و گونه را از بین خواهد برد و زیبایی را بار دیگر به چهره باز می گرداند.

تعداد زیادی از قسمتهای مختلف توسط کشیدن پوست صورت با نخ می تواند برطرف شود که شامل خط فک، خطوط اطراف دهان یا همان خطوط خنده، خطوط پیشانی و خطوط میان بینی و دهان است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

لیفت صورت با نخ کاگ چگونه انجام میشود؟

در جلسه معاینه نواحی مورد نظر صورت و گردن که دچار چین و چروک هستند توسط پزشک مورد معاینه و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

همچنین با شرح حال و معاینه مشخص می‌شود که فرد مراجعه کننده  گزینه مناسبی برای انجام این روش جوانسازی و زیبایی هست یا خیر.

نخ ها باید در چه قسمت هایی کاشته شود؟

بعد از مشخص شدن نوع درمان اگر فقط نیاز  به کار روی موضع صورت و گردن باشد و از کرم های بی حس کننده در آن قسمت استفاده می شود.
نخ در لایه های زیرین پوست با کمک سوزن‌های نازک استریل، جایگذاری خواهد شد.
نخ کاگ به آرامی برای نگه داشتن پوست و عضلات در حالت و موقعیت جدید خود کشیده خواهد شد.

استفاده از روش زیبایی لیفت صورت با نخ کاگ چه تاثیری دارد؟

این روش در کشیدن پوست و برطرف کردن چین و چروک های عمیق در صورت و در قسمت‌های فک، گونه و پوست نواحی گردن می تواند یک روش موثر واقع شود.

این روش یک روش غیر تهاجمی برای همه افراد است، تا خانم ها و آقایان برای جلوگیری از پیری زودرس و جوانسازی، همیشگی پوست خود  از این روش درمانی بهره مند شوند.

نخ های مورد استفاده قابل جذب هستند و باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن می شود کمک به افزایش حجم صورت به صورت تدریجی تحریک خواهد شد.

استفاده از این روش و نتایج آن در یک جلسه قابل مشاهده است و حداقل ۳ تا ۴ هفته زمان میبرد و نتایج نهایی آن به طور کامل مشخص  میشود.
بسته به سبک زندگی تا حدود ۲۴ ماه اثرات زیبایی و درمانی می توان  باقی بماند.

البته تعداد نخ های  به کار برده شده و سبک قرار دادن نخ ها نیز در ماندگاری و زیبایی آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
با وجود آن که انجام درمان با هزینه مناسب صورت می‌گیرد می‌تواند یک روش موثر برای درمان افتادگی پوست باشد،ولی باید به این نکته نیز توجه کنید که استفاده از این روش برای درمان های ارزان و غیر استاندارد ممکن است که سلامت و ظاهر شما را به خطر بیندازد.

پس گول جذب فوری و ارزان بودن هزینه درمان را نخورید و برای درمان مناسب به یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.
شما می توانید لیفت صورت با نخ کاگ را در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی، پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد که با خیالی آسوده می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید، بدون اینکه آسیبی به شما وارد شود.

روش لیفت صورت با نخ کاگ و درمان چین و چروک پوست:

لیفت صورت با کمک نخ کاگ روش جوانسازی پوست صورت و گردن است که بدون نیاز به بیهوشی و از طریق  بی حسی موضعی  می توانید به بازیابی طولانی‌مدت پوست کمک کند و نتایج قطعی و کاربردی را در پوست شما ایجاد کند که تا مدت های زیادی می‌تواند پایدار باشد.
این روش می‌تواند در قسمتهای مختلف پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد و برای رفع مشکلات پوستی از آن استفاده کنید یا اینکه می توانید برای جوانسازی کل صورت از پیشانی تا گردن از این روش استفاده کنید.
استفاده از نخ کار می تواند جایگزینی برای روش‌های جراحی لیفت صورت باشد که در آن پوست اضافه جدا می شود.

همچنین می‌تواند گزینه  بسیار مناسب برای افرادی باشد که می خواهند به صورت طبیعی و بدون خطر و استرس به انجام عمل جراحی چهره خود را زیبا کنند.

 

انجام روش لیفت صورت با نخ کاگ چه تاثیری در زیبایی و رفع افتادگی پوست دارد؟

نخ کاگ روش بسیار عالی برای جوان سازی و بازیابی زیبایی در نقاط مختلف صورت از جمله پیشانی، گونه، فک و گردن است.
همچنین می توان از این روش برای جوانسازی و سفت کردن بافت های در محلی مانند سینه و بالای دست ها استفاده کرد.
قسمت هایی که در مرز افتادگی هستند وکم حجم شدن،  به دلیل کاهش وزن و  از بین رفتن کشسانی عضلات  و طی  فرایند پیری پوست اتفاق افتاده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
این نخ های نیمه دائم یا قابل جذب همان نخ هایی هستند که در جراحی‌های قلب و عروق و چشم مورد استفاده قرار می گیرند.

این نخ ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث جذب در پوست همزمان با نگه داشتن نخ در محل به تولید کلاژن کمک و آن را نیز افزایش می دهند.
از مزایای لیفت صورت با نخ کاگ می‌توان به شکل گیری و کشیدن پوست، برطرف کردن چین و چروک در صورت و گردن اشاره کرد.
ماندگاری اثرات آن از ۸ ماه تا دوسال بسته به نوع نخی که مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان متفاوت باشد.
لیفت با نخ گزینه مناسب برای افراد بین ۳۰ تا ۶۰ سال است.

در این افراد چین و چروک و افتادگی پوست به آرامی در چهره آنها مشخص می‌شود‌ ولی همچنان کلاژن کافی در بدن آنها تولید می‌شود.
افراد جوانتر که علاقه دارند خطوط صورت خود را بهبود ببخشد و یا افرادی که دچار عدم تقارن در قسمتهای مختلف صورت هستند میتوانند از این روش استفاده نمایند.

افزایش برای مراقبت و جوانسازی پوست با کمک کاگ:

اگر در مورد زیبایی پوست خود تحقیق کرده باشید قطعاً بارها با نام های کلاژن برخورد کرید.

همچنین خواهید فهمید که کمبود ماده کلاژن و الاستین در پوست می تواند  دلیل اصلی پیری زودرس و از بین رفتن سلامت و زیبایی پوست شود و این امر می‌تواند سبب افزایش چین و چروک چه باید کرد.
کاری که باید انجام داد این است که کلاژن از دست رفته در پوست را افزایش داد و بهترین کار برای این منظور تولید کلاژن از طریق تغذیه مغذی و آنتی اکسیدان و روش های جوانسازی و تحریک کلاژن مانند طب سوزنی، کاشت نخ، لیزر و موارد دیگر است.

کلاژن و الاستین دو پروتئین بسیار مهم و ضروری برای پوست می باشند.

این دو پروتئین هر دو مسئول سلامت زیبایی و قوام پوست هستند.
کلاژن ترکیبی است که در خیلی از قسمتهای بدن از جمله پوست به کار برده شده و رشته های بسیار محکمی را تولید می‌کند که می‌تواند بعداً به پوست را در کنار یکدیگر نگه دارد.

در نتیجه کلاژن و الاستین در کنار یکدیگر  می‌توانند جوانی و انعطاف پذیر پوست آن را لطیف و نرم کند.

هنگامی که انسان جوان است می تواند پوست خود را بکشد که در این صورت پوست صورت به حالت قبل خود باز می‌گردد.

ولی با افزایش سن ذخیره کلاژن و الاستین نیز در پوست کاهش پیدا می‌کند و این مسئله می‌تواند سبب کاهش تدریجی سلامت پوست انعطاف پذیری و نرمی آن گردد.
با کاهش سلامت و کشسانی پوست به تدریج پوست دچار افتادگی و شل شدگی می‌شود.
کشسانی پوست سبب عدم استقامت آن در مقابل جاذبه زمین شده و در نتیجه پوست دچار چین و چروک خواهدشد‌ خطوط ریز و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها و دهان می تواند ایجاد شود.

همچنین پوست و  دیگر نواحی بدن شفافیت و درخشندگی خود را از دست می دهند به علاوه با کشیدن پوست و رها کردن آن پوست مانند سابق به جای خود باز نخواهد گشت.

پوست بدن  بطور ویژه پوست صورت و گردد کشسانی که خود را از دست می دهند و برای بازگرداندن کشسانی و انعطاف‌پذیری  آن را به طور طبیعی بازگرداند‌.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه می توان به طور طبیعی کلاژن تولید کرد، باید بیان کنیم که استفاده از لیفت صورت با کمک نخ یکی از بهترین روش های جایگزین کلاژن از دست رفته در بدن است که به راحتی در زمان کوتاه و بدون درد و ناراحتی می توانید به جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازید.

لیفت صورت با نخ کاگ چگونه انجام میشود؟

به طورکلی لیفت صورت با نخ کاگ را کاشت سرپایی نخ در زیر پوست نیز میگویند قبل از اینکه نخ کاگ در زیر پوست شما قرار داده شود بر روی پوست شما نشانه هایی گذاشته خواهد شد تا نقاط دقیق ورود و جهت حرکت نخ ها به طور کامل مشخص شود.

بسته به نوع نخ مورد استفاده نقطه ورود و خروج میتواند متفاوت باشد.

برای محل هایی مانند گونه ممکن است که از چندین نخ کاگ برای حجیم کردن گونه ها و جوانسازی آن استفاده شود.
ناحیه گردن معمولاً توسط نخ های گره‌دار حمایت خواهد شد.
نتایج معمولا بعد از گذشت ۳۴ هفته به طور کامل قابل مشاهده می باشد.
بهترین جوانسازی بعد از گذشت حدود دو تا سه ماه واضح تر خواهد شد و همچنان می تواند ادامه داشته باشد تا هنگامی که نخ ها به طور کامل جذب شود.
لیفت صورت با نخ کاگ برای برخی از افراد باعث ایجاد کمی  ناراحتی می شود و هنگام خندیدن یا جویدن غذا کمی احساس درد ایجاد می‌شود ولی این مشکل در طی هفته اول به طور کامل برطرف خواهد شد.
ایجاد گودی، کبودی و تورم در چند روز اول بعد از انجام درمان طبیعی میباشد که همزمان با جذب شدن نخ شرایط پوست نیز بهبود پیدا می‌کند.
سوراخ های ایجاد شده برای قرار گرفتن نخ در زیر پوست بسیار کوچک هستند و آسیب یا جراحتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-لیفت صورت

چه قسمت هایی از صورت و گردن با لیفت با نخ کاگ  مورد درمان قرار می گیرد؟

. فاصله میان دو ابرو: برای برطرف کردن چروک های میان دو ابرو یا همان خط اخم
. گونه: بالا کشیدن عضلات گونه و شکل دهی طبیعی به آن
. لب : بهبود شکل و خطوط چین و چروک در اطراف لب
. فک:  کشیدن  فک پایین برای بهبود و برطرف کردن چین و چروک های عمیق و ریز خط خنده در صورت
. خط گردن: کاهش غبغب و بازگرداندن جوانی و برطرف کردن چین و چروک در ناحیه گردن
لیفت صورت با نخ کاگ جدیدترین روش غیر تهاجمی است که برای کشیدن و فرم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش نخ هایی از ترکیبات مشابه نخ مورد استفاده در جراحی زیبایی به هنگام بخیه کردن استفاده می شود.
لیفت صورت با کمک نخ کاگ می‌تواند سبب تحریک تولید کلاژن در پوست شود که این امر می‌تواند جوانسازی و زیبایی پوست را به دنبال داشته باشد.

هنگامی که لیفت صورت با نخ انجام می‌شود نخ ها مانند یک داربست در زیر پوست عمل می‌کند و به پوست کمک می‌کنند تا علیه ساختارهای چین و چروک مقاوم شوند.

این شبکه با کشیدن و حمایت از ساختارهای شروع شده در پوست به صورت طبیعی می توانند جوانسازی و زیبایی را برای پوست به دنبال داشته باشد و هیچ اثری به غیر از ساختار جدید که برای پوست ایجاد می‌شود از خود به جای نخواهند گذاشت.
لیفت صورت با نخ برای هر کسی که می‌خواهد اثرات افزایش سن و نشانه‌های پیری زودرس را از بین ببرد به عنوان یک روش مناسب می باشد.
فرایند پیری در بعضی از افراد از سن ۲۵ سالگی قابل مشاهده می باشد و بافت شل به دلیل کاهش کلاژن سازی ایجاد می شود.

این امر شروع به نازک شدن پوست می کند و در نتیجه باعث شل شدن پوست، ایجاد خطوط عمیق و چین و چروک خواهد شد.

نحوه عملکرد و انجام لیفت صورت با نخ کاگ جهت کشیدگی و رفع افتادگی صورت:

در این روش با کمک از نخ های نازک شبیه به آنچه در جراحی استفاده می شود پوست از داخل کشیده خواهد شد و چین و چروک  آن برطرف می شود و بدین ترتیب پوست از طرف زیر گوش بر گوشه دهان به طرف گیجگاه کشیده خواهد شد.
با کمک سوزن های نازک و ظریف نخ در محل مشخص در پوست برای تحریک کلاژن قرار داده می‌شود.

به این طریق تا زمانی که نخ ها به طور کامل جذب شوند تولید کلاژن نیز افزایش پیدا می‌کند.

این کار سبب بازسازی بافت های زیرین پوست می‌شود و این امر سفت کشیده شدن پوست می‌شود.
هنگامی که پوست کشیده شود صورت میتواند نرم تر و جذاب تر شود و از همه مهمتر آنکه این کار سبب جوانسازی طولانی مدت در پوست می شود و اثرات آن می تواند برای مدت ها باقی بماند.
کشیدن پوست با کمک نخ کاگ یکی از پرطرفدار ترین روش ها در سرتاسر جهان می باشد که میتواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت با جراحی باشد.
این روش برای هر قسمتی از بدن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این روش برای افراد بین ۲۰ تا ۷۰ سال که میخواهند ظاهری زیبا و جوان داشته باشند یک روش ایمن و موثر می باشد.
اگر شما نیز علاقه به استفاده از لیفت صورت با نخ را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

عوارض جانبی لیفت صورت با نخ کاگ:

با استفاده از تکنولوژی نوآورانه در روش کشیدن پوست با کمک نخ کاگ می توان انتظار داشت که احتمال بروز بعضی از عوارض جانبی ایجاد شود.
شما می توانید بلافاصله بعد از درمان از مواد آرایشی و ضدآفتاب استفاده کنید.

فقط ممکن است صورت و پوست شما را تا چند روز دچار تورم یا کبودی خفیف تا متوسط کند.

همچنین افرادی که ژل های تزریقی ماندگار یا طولانی مدت را در صورت دارند می توانند دچار عوارض شدید تر شوند.
لازم است بیان کنیم که قبل از انجام لیفت صورت با نخ کاگ باید با پزشک خود مشورت داشته باشید تا بهترین روش برای شما در نظر گرفته شود و شما از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی بعد از درمان در امان باشید.

لیفت صورت با نخ کاگ چه کاری برای پوست انجام می دهد و اثر چه مدت باقی خواهد ماند؟

استفاده از نخ های قابل جذب برای کشیده شدن پوست و جوانسازی آن روشی است که در حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت می‌تواند انجام شود.

این مدت زمان بستگی به محل انجام عمل و اندازه آن دارد.
قسمتی که قرار است مورد عمل قرار گیرد به صورت موضعی بی‌حس می‌شود و سپس نخ های قابل جذب با مهارت و دقت بالا در زیر پوست کار گذاشته میشوند.

بعد از انجام عمل صورت تا چند روز می تواند دچار تورم متوسط شود.

به طور معمول تنها انجام یک عمل برای رسیدن به شکل و تاثیرگذاری مورد نظر کافی است.
شما بلافاصله بعد از انجام درمان تاثیرات آن را میتوانید مشاهده کنید و اثرات این روش درمانی تا دو سال می تواند ماندگاری داشته باشد.
تنها لازم است برای داشتن حداکثر زیبا پوست خود را به طور سالانه مورد معاینه و بررسی پزشک قرار دهید.

مزایا و فواید لیفت صورت با نخ کاگ:

. نتایج طبیعی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای لیفت صورت با کمک نخ است.

نتایج طبیعی و زیبایی است که مانند تزریق ژل به لب می تواند بسیار طبیعی باشد.

مثلاً بعد از انجام جراحی لیفت پوست جوری کشیده می شود که کاملاً مشخص می باشد و حجم بعضی قسمتهای مختلف بدن از جمله لب‌ها و گونه‌ها می تواند کاهش پیدا کند.

در خصوص الگوی صورت این گونه نخواهد بود و ویژگی های اصلی صورت حفظ خواهد شد.
لیفت با نخ ظرافت مشکلات صورت را از بین می برد و به پوست جلوی زیبا و جوان می بخشد.

این کار می‌تواند بدون اینکه ویژگی های صورت تغییر کند انجام شود‌.
. ایمنی و اطمینان بالا همراه با لیفت صورت با نخ از جمله روش‌های لیفتینگ است که بسیار ایمن است و می‌توان برای نقاط حساس صورت مانند پلک ها و دیگر نقاط بدون هیچگونه استرس و نگرانی از آن استفاده شود.
تحقیقات و تجربه نشان داده که اگر لیفت صورت با نخ در یک کلینیک و توسط یک متخصص با تجربه و حرفه ای انجام شود عوارض خطرناکی ندارد و می تواند بهترین نتیجه را ایجاد کند.

. ریکاوری سریع: دوره نقاهت لیفت صورت با نخ ۵ روز است.

برخلاف لیفت پوست با جراحی که زمان استراحت و درمان طولانی دارد.

بعد از لیفت با نخ می توانید فعالیت های معمولی خود را آغاز کنید‌، اما پیشنهاد ما به شما این است که در ۵ روز اول از انجام ورزش و رفتن به سرکار خودداری کنید.

.بعد از درمان هیچ اثری باقی نخواهد ماند در مدت ۵ تا ۷ روز که دوره نقاهت پشت سر گذاشته می شود تقریباً تمام نشانه هایی انجام لیفت با نخ به طور کامل ناپدید خواهد شد.

نکته دیگری که باید بیان کنیم این است که نخ هایی که در زیر لایه های عمیق پوست قرار می گیرند به هیچ عنوان با چشم غیر مسلح قابل دیدن نخواهند بود.

سوراخ هایی که برای وارد شدن نخ ایجاد شده کوچک است و اصلاً دیده نخواهد شد.
. هزینه مناسب هزینه لیفت با نخ نسبت به روش های دیگر لیفتینگ پوست کمتر و به صرفه تر می باشد. زیرا نیاز به اتاق عمل بیهوشی، کادر درمانی و شرایط بستری ندارد.
از دیگر مزیت های لیفت صورت با نخ کاگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
. کاهش چین و چروک
. بستن منافذ پوست
. بهبود سفتی پوست
. بهبود رنگ پوست
. کاهش پیری پوست
. جوانسازی پوست
. هیدراته نگه داشتن پوست
. کاهش پیری پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید
. کشیدن پوست شل شده و افتاده

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ کاگ:

. شناسایی و انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص و با تجربه و دریافت مشاوره قبل از درمان
. عدم همکاری با پزشک فاقد تجربه صلاحدید و البته کلینیک های فعال در زاویه سازی صورت با خدمات ارزان قیمت.
. دوری از مصرف دخانیات و الکل حداقل یک هفته قبل از لیفت صورت با نخ
. تراشیدن ریش و سبیل در صورتی که آقایان می‌خواهند از لیفت نخ استفاده کنند.
. عدم استفاده از لوازم آرایشی قبل از درمان
. دوری از مصرف غذا ها و داروهای رقیق کننده خون حداقل دو هفته قبل از انجام درمان
.  پرهیز از مصرف یکسری داروهای خاص قبل از لیفت صورت با نخ برای مدت محدود.
. گفتگو از بروز حساسیت یا گزارش برنامه داروی مورد استفاده خود به پزشک

پس از انجام لیفت صورت با نخ کاگ چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

درس روز اول بعد از لیفت صورت با نخ کاگ در زمان خوابیدن باید سر خود را با زاویه ۳۰ درجه نسبت به زمین قرار دهید می‌توانید این کار را با کمک دو بالشت انجام دهید.
. می‌توانید برای کاهش تورم و کبودی از یک حوله سرد با کمپرس سرد استفاده کنید.

۲۰ دقیقه کمپرس سرد را روی پوست قرار دهید و سپس ۲۰ دقیقه استراحت داشته باشید و دوباره این عمل را تکرار کنید.
.حداقل حدود سه هفته بعد از انجام درمان از هرگونه فشار مستقیم بر روی پوست صورت خود داری کنید و به خصوص قسمت هایی که مورد درمان قرار گرفتند باید به خوبی مراقبت شود، هیچگونه فشار یا تحریکی روی آنها انجام نشود.

به طور مثال نباید روی صورت بخوابید یا صورت خود را روی بالش قرار دهید.
. می توانید صورت و موهای خود را شستشو کنید سعی کنید تا سه هفته بعد از انجام درمان حرکات صورت خود را به حداقل ممکن برسانید
. از جویدن زیاد، حرف زدن، خمیازه کشیدن، خندیدن و دیگر حرکات زیادی در این دوره  خودداری کنید.
. همچنین سعی کنید از نوشیدن مایعات از طریق نی خودداری کنید.

عوارض جانبی لیفت صورت با نخ:

. کبودی خفیف و تورم
. خونریزی طولانی مدت
. ایجاد عفونت
. زمان زیاد برای بهبودی کامل
. حساسیت پوست به لمس
. عدم تقارن در صورت به دلیل قرار نگرفتن خواب طور مناسب در جای مورد نظر
. حرکت نخ  که می تواند سبب عدم تقارن احتمالی، درد و ناراحتی در صورت شود.
‌. تشکیل زخم های غیر قابل ملاحظه
. بی حسی
. احتمال ایجادحساسیت به لیفت صورت با نخ
. آلرژی به مواد بی‌حس‌کننده
. عدم لیفت صورت
. آسیب های عصبی
. پس زدن صورت
البته اگر شما لیفت صورت را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام دهید هرگز عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد.
شما با خیالی آسوده می توانید لیفت صورت با نخ کاگ را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

تعداد جلسات لازم برای لیفت صورت با نخ کاگ:

گذراندن تنها یک جلسه لیفت صورت با کمک نخ کافی می باشد که شما بتوانید تاثیرات این روش درمانی را مشاهده کنید.
این اثرات می‌تواند بین ۱ تا ۲ سال ماندگاری داشته باشد و نیاز به ترمیم و لیف مجدد برای صورت را در این مدت نخواهید داشت.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای لیفت صورت با نخ کاگ هستند؟

لیفت صورت با نخ برای افرادی که  صورت استخوانی دارند گزینه مناسبی است.

زیرا پوست این اشخاص خاصیت ارتجاعی دارد.
. افراد با سن ۴۰ تا ۶۰ سال عموماً به دنبال لیفت صورت هستند علاوه بر آن افراد ۶۰ تا ۸۰ سال نیز می توانند از این روش برای جوانسازی پوست استفاده کنند.
‌. افرادی که در کنار بینی، گوش و دهان خود چین و چروک دارند.
. افرادی که در ناحیه میانی صورت و لب های استخوانی در فک پایین آنها به دلیل افزایش سن و کاهش وزن کشیدگی ایجاد شده است.
. افرادی که صورتشان حجم چربی ها به دلیل کاهش وزن جابجا شده است.
. افرادی که با افزایش سن یا کم کردن وزن پوست گردن آنها دچار چین و چروک شده است.
. افرادی که به دلیل زیاد شدن چربی در غبغب  رنج می برند.
. ضمناً فردی که تقاضای این روش درمانی را دارد باید از نظر جسمی کاملاً سالم باشد و سابقه هیچگونه بیماریها تضمینی را نداشته باشد.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-لیفت صورت

چه کسانی نباید لیفت صورت با نخ را انجام دهند؟

. افرادی که شرایط زیر در آنها وجود دارد کاندیدای مناسب برای انجام این روش جوانسازی و زیبایی نیستند:
. افرادی که دچار آکنه فعال یا عفونت در پوست هستند.
. زمینه برآمدگی بعد از التیام زخم را دارند.
. دچار بیماریهای خود ایمنی هستند.
. داروهای ضد انعقاد خون مصرف میکنند.
. دچار بدخیمی  هستند و شیمی درمانی انجام میدهند.
. هپاتیت دارند.
. بیماران هموفیلی
. زنانه باردار

هزینه لیفت صورت با نخ کاگ:
هزینه لیفت صورت با نخ موردی است که برای تمام افراد یکسان نیست و بستگی به موارد زیادی دارد. از جمله کلینیک مورد نظر، تجربه، مهارت پزشک، مواد مصرفی، نوع نخ استفاده شده، مقدار نخ مصرفی، میزان افتادگی و چین و چروک در پوست فرد متقاضی و تکنیک لیفت دارد.
برای مثال تکنیک لیفت به روش دوبل اثر ماندگار تر با خود به دنبال دارد. ولی هزینه بالاتری را نیز ایجاد خواهد کرد.
جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید. خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین روش لیفت صورت

لیفت صورت با نخ از چه سنی می توان انجام داد؟

لیفت صورت با فیلر

نتیجه گیری:

با افزایش سن  پوست دچار افتادگی و چین و چروک افزایش پیدا میکند‌ پوست حالت استحکام و مقاومت خود را به دلیل کاهش قدرت عضلانی و جمع شدن چربی زیر پوست از دست میدهد، و همین امر سبب افتادگی و شل شدگی در پوست می شود. در نتیجه چین و چروک روی پوست نمایان می شود.
لیفت صورت با نخ کاگ یک روش موثر  با ماندگاری بالا می باشد که می تواند ظاهری زیبا و جذاب را برای پوست ایجاد کند.
این عمل با بی حسی موضعی انجام می گیرد و برای افتادگی ظاهر در گونه، پوست اضافه در پایین فک و چین و چروک های عمیق مورد استفاده قرار می گیرد. و نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.
این روش درمانی بدون نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری می تواند سبب جوانسازی و زیبایی پوست شود و با تحریک تولید کلاژن بیشتر باعث شفافیت و استحکام پوست شود.
اگر شما نیز علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می گیرد که با توجه به شرایط می‌توانید از بهترین روش برای رفع مشکلات پوست و موی خود استفاده کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:https://aparat.com/v/QeRku

لینک نماشا:https://www.namasha.com/upload

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir