مراقبت های قبل  از بین بردن منافذ پوست

مراقبت های قبل  از بین بردن منافذ پوست

مراقبت های قبل  از بین بردن منافذ پوست

داشتن پوست سالم و شاداب همیشه از دغدغه‌های مردم به خصوص نسل جوان به شمار می‌رود.
این مسئله زمانی بیشتر به چشم می آید که در اثر عدم مراقبت از پوست کم کم صورت شما پر از جوش های کوچک و بزرگ می شود و می تواند زیبایی چهره شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.
در گذشته مردم بیشتر به دنبال محصولات آرایشی بودند که بتوانند جوش ها و منافذ پوست خود را بپوشانند، ولی امروزه اکثر افراد بر این باورند که صرف هزینه روی محصولات مراقبتی و سلامت پوست آنها مهم تر و موثرتر می باشد .
ما در این مقاله قصد داریم که با شما راجع به یکی از پر بحث ترین چالش های سلامت پوست یعنی منافذ پوستی  صحبت کنیم .
در ادامه با معرفی چند روش ساده به شما کمک میکنیم تو راه درمان منافذ پوست را پیدا کنید و در راستای داشتن پوستی شاداب و درخشان قدم بردارید .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

شناخت انواع منافذ برای درمان منافذ پوست صورت:

اگر به دقت به پوست خود در آینه توجه کنید می‌بینید منافذ متعددی در سراسر پوست وجود دارد که اصطلاحاً به آن ها منافذ پوستی گفته می‌شود با وجود اینکه منافع کوچک هستند و یا حتی می‌توانند در زیبایی پوست شما تاثیر منفی داشته باشند ولی اصلاً نباید نقش آنها را نادیده گرفت این منافذ به دو نوع تقسیم می شوند.

. منافذ روغنی:

این منافذ باعث آزاد شدن روغن طبیعی بدن ما می شوند معمولاً وقتی از  منافذ پوستی و بزرگ بودن آنها صحبت می شوند منظور همان منافذ  روغنی می باشند چون این منافذ می توانند به اندازه بزرگ شود که در معرض دید قرار بگیرند و زیبایی را تحت تاثیر خود قرار دهند.

. منافذ عرق:

این منافذ سبب خروج عرق از بدن خواهد بود و بسیار ریز هستند.
منافذ عرق بیشتر در پیشانی زیر بغل و دست و پا دیده می شود و با خروج عرق از این منابع آب موجود در بدن تخریب می‌شود و به تنظیم دمای بدن کمک خواهد کرد .
حالا سوالی که پیش می آید این است که ایا اندازه این منافذ اهمیت زیادی دارد و چه مراقبت هایی قبل از به کارگیری برای درمان منافذ پوست صورت نیاز است؟
برای یافتن جواب این سوال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید منافذ پوست را درمان کنیم؟

اگرچه داشتن منافذ بزرگ پوست از نظر پزشکی هیچ گونه نگرانی جدی به شمار نمی‌رود ولی می‌تواند زیبایی چهره را تحت تأثیر خود قرار دهد.
این منافذ بزرگ پوستی می تواند پوست شما را از حالت صاف و یکدست بودن خارج کند و حتی در موقعی که می‌خواهید آرایش صورت انجام دهید برای شما دردسر ایجاد کند و ظاهر بدی به پوست شما ببخشد.
از طرف دیگر منافذ بزرگ محل مناسبی  برای تجمع چربی و باکتری می باشد.
تجمع چربی باکتری و آلودگی ها در منافذ می تواند پوست شما را مستعد بروز جوش و آکنه های سرسیاه و سرسفید کند.
مورد بعدی که باید توجه شود تصور غلطی است که مردم نسبت به درمان منافذ پوستی دارند.
کافیست عبارت منافذ پوستی را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از سایت ها روبرو شوید که سعی دارند روش های موثری را برای بستن منافذ پوستی به شما معرفی کنند،در حالی که این تصور کاملا غلط است.

درست است که افزایش غیر طبیعی اندازه آنها می‌تواند مشکل‌ساز باشد ولی وجود منافذ در سطح پوست ضروری است و عملکردهای حیاتی برای حفظ سلامت پوست خوب  است.
حالا که منافذ را شناختید  و اهمیت آن را دانستید در ادامه ما قصد داریم به شما چندین راه موثر و کاربردی برای درمان منافذ صورت و کوچک کردن آنها را به شما معرفی کنیم که   به شما کمک می کند تا همواره پوستی سالم و شفاف داشته باشید.

بهترین روش های درمان منافذ باز پوست:

این ۲۰ روش در دو دسته تقسیم می شود دسته اول مواردی  است که شما پیوسته باید آنها را رعایت کنید.

دسته دوم شامل معرفی چند ماسک خانگی است که می توانید در طول هفته بر پوست خود قرار دهید تا به مرور شاهد کاهش اندازه منافذ پوستی خود باشید.

. ایجاد عادات پوستی مناسب:

شستن صورت با شوینده های مناسب دو بار در روز
شما در معرض آلودگی و مواد زائد زیادی قرار می‌گیرد که این مواد می‌توانند افزایش اندازه منافذ پوستی و بروز آکنه را به دنبال داشته باشد .
یکی از مهم‌ترین درمان منافذ پوست شستن روزانه پوست با کمک شوینده های مناسب می‌باشد .
شستشوی روزانه پوست  صورت منافذ را باز می‌کند و از تجمع چربی و آلودگی جلوگیری خواهد کرد.
البته توجه کنید که صورت را باید با آب ولرم یا خنک بشویید که سبب تحریک پوست نشود .
آب گرم  می تواند روی منافذ پوست تاثیرات منفی به جای بگذارد.

استفاده از مرطوب کننده:

استفاده کردن از مرطوب کننده ها مثل یک نیروی کمکی می‌تواند کاهش ایجاد  غدد چربی  و به لطافت پوست شما نیز کمک کند .
استفاده از مرطوب‌کننده‌ها میزان ترشح چربی را در پوست به حداقل خود خواهند رساند و از بزرگ شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند.
البته مهم است که از مرطوب‌کننده‌های مناسب با پوست خود استفاده کنید چون استفاده از یک مرطوب‌کننده نامناسب نه تنها نمی تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند بلکه می‌تواند باعث تحریک پوست و افزایش اندازه منافذ صورت  شود.

. لایه برداری پوست:

با گذشت زمان سلولها لابلای پوست ما از بین می‌روند و این سلول های مرده به همراه آلودگی و چربی باعث انسداد منافذ پوست می‌شود، در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که حداکثر هفته ای دوبار از لایه بردار ها استفاده کنید و از سلول‌های مرده را از روی پوست بردارید و به پوست خود اجازه نفس کشیدن دهید .

البته توجه کنید که از فشردن زیاده منافذ پوست خودداری کنید،چون این کار سبب باعث تحریک پوست شما می‌شود.
لایه برداری سبب پاکسازی آلودگی در صورت شما می شود  و این امر می‌تواند باعث سفتی پوست افزایش شفافیت آن شود.

کرم ضد آفتاب:

ضد آفتاب یک مسئله بسیار پر اهمیت می باشند روزهای بارانی هم کرم های ضدآفتاب را نباید فراموش کنید.

منافذ پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-منافذ پوست

دلیل این همه تاکید روی این موضوع چیست؟

نور آفتاب حاوی پرتوهای مضر فرابنفش می باشد و می تواند به بافت کلاژن پوست آسیب وارد کند در نتیجه سفتی و استحکام پوست کاهش پیدا می کند و باعث بزرگ شدن منافذ پوست می شود .
علاوه بر آن مواجه شدن طولانی‌مدت پوست با نور خورشید زمینه ساز بروز سرطان و مشکلات جدی در پوست می‌شود.

پس استفاده از کرم ضدآفتاب را جدی بگیرید.

پاک کردن آرایش قبل از خواب:

دیر وقت است شما از مهمانی برگشتید خسته اید و  به سختی چشمان خود را باز نگه داشته اید و در آن لحظه تنها چیزی که میخواهید این است که بالشت خود را بغل کنید و به آرامی به خواب بروید ولی نه اول باید از شر این لایه های مواد آرایشی که روی پوست شما چسبیده راحت شوید .
همانطور که می‌دانید تمیزی و پاکیزگی پوست و درمان منافذ پوستی صورت بسیار اهمیت دارد.

در صورت پاک کردن آرایش قبل از خواب این ناخالصی‌ها در طول شب جذب پوست شما خواهد شد و منافذ پوست شما را مسدود می‌کند و همین مسئله سبب بزرگ شدن منافذ و ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید میشود.

استفاده از قالب یخ:

شاید عجیب باشد ولی استفاده کردن مداوم از تکه های یخ و مالش روی پوست تاثیر بسیار زیادی در درمان منافذ پوست صورت دارد، چون یخ باعث سفت شدن پوست می شود و به قوام آن کمک می‌کند .
چند قطعه کوچک یخ را در یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را با کمک دستانتان به آرامی روی صورتتان حرکت دهید با انجام کار به صورت مداوم پوست شما روشن تر و اندازه منافذ نیز کاهش پیدا میکند.

طرز تهیه تن ماسک خانگی مناسب برای از بین بردن منافذ پوست:

ما در ادامه این مقاله تا چند مورد از موثرترین ماسک های خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

نگران تهیه مواد اولیه آنها نباشید چون قرار است از دسترس ترین مواد موجود در آشپزخانه استفاده کنید.

. سفیده تخم مرغ:

کلاژن موجود در تخم مرغ  به سفت شدن پوست کمک خواهد کرد و علاوه بر آن سفیده تخم مرغ در کوچک کردن منافذ پوستی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.
نحوه آماده کردن این ماسک اینگونه است که  سفیده تخم مرغ را به خوبی بر هم بزنید تا به صورت یکنواخت درآید آن را روی صورت خود پخش کنید، سپس به صورت روی آن یک دستمال قرار دهید و اجازه دهید تا اثر خود را به جای بگذارد بعد از خشک شدن دستمال را جدا کنید و صورت خود را تمیز کنیم این کار را می توانید دوبار در هفته انجام دهید.

. استفاده از اسکراب گوجه فرنگی:

این اسکراب چند کاره در عین حال که به کوچک کردن منافذ پوست صورت کمک می کند و چربی اضافه از آن را نیز خارج می‌کند .

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر به گوجه فرنگی حساسیت دارید از این ماسک استفاده نکنید.
برای آماده کردن این ماسک  کافیست یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی را با سه تا چهار قطره آبلیمو مخلوط کنید و آن را روی صورت خود بمالید ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس صورت را بشویید.

این ماکس را می توانید ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده کنید.

. ژل آلوئه ورا:

آلوئه ورا خاصیت ضد التهابی دارد و به تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از این ماده طبیعی است مقداری از ژل را روی صورت بمالید ، به خصوص در منافذ باز پوست صورت بگذارید ۱۰ دقیقه روی صورت بماند سپس آن را با آب خنک بشویید.

استفاده هر روزه از  این ماسک  به درمان منافذ پوست کمک می کند.

. ماسک سرکه سیب:

این محلول خاصیت ضدمیکروبی بسیار قوی دارد و مثل یک تونر برای پوست شما عمل خواهد کرد برای تهیه این ماسک ابتدا یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب مخلوط و مواد  را  با پنبه ای محلول آماده شده را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تا خشک شود شما می توانید هر روز این ترکیب را روی پوست خود استفاده کنید.

. پوست خیار برای از بین بردن و درمان منافذ پوست:

خیار خاصیت ضد التهابی و اثر تسکین کننده برای پوست دارد، این موضوع می‌تواند برای از بین بردن منافذ باز پوست و شادابی و جوانی آن بسیار موثر باشد.
برای تهیه آن ابتدا ۴ الی ۵ برش خیار را مخلوط کنید تا ریز شود دو قاشق آبلیمو به آن اضافه کنیم ماسک آماده شده را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید و سپس صورت را بشویید.
شما می توانید ۲ تا ۳ بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

. آبلیمو برای از بین بردن منافذ پوست:

آبلیمو به سفت شدن پوست می تواند کمک کند و ترکیبات شیمیایی موجود در ساختار آبلیمو سبب شکسته شدن پیوند آلودگی با سلول‌های پوست می‌شود و در آزادسازی ناخالصی ها نیز به خوبی عمل می‌کند .
مقداری آبلیمو را با آب رقیق کنید و با کمک پنبه آن را روی صورت خود بمالید  ۱۵ دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را بشویید اگر پوست های حساس تری دارید مقدار آب بیشتری به آن اضافه کنید .

شما می توانید هر یک تا سه روز بعد از این ماسک استفاده کنید.

درمان های خانگی بسیار متعددی برای از بین بردن منافذ پوست وجود دارد اما باز شدن منافذ پوست می‌تواند بر اثر افزایش سن و مراقبت های نادرست از پوست در سنین بالا ایجاد شود که این افراد می‌توانند از روش های مختلف برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنند، اما در این قسمت  یکی از بهترین روش های از بین بردن منافذ پوست را برای شما بیان میکنیم تا شما بتوانید بار دیگر پوستی سالم و زیبا داشته باشید و با مراقبت‌های درست همواره زیبایی و سلامت آن را حفظ کنید.

روش های کلینیکی برای درمان و از بین بردن منافذ باز پوست:

مطمئناً نسبت به این مسئله واقف هستید که برای مشاهده نتایج درمان های خانگی باید صبور باشید از طرف دیگر این روش ها فقط زمان نتیجه بخش خواهد بود که منافذ در مرحله اولیه باز شده باشند و به مرحله پیش رفتن رسیده باشد از همین‌رو متخصصان روش های مختلف کلینیکی را برای این درمان در نظر می‌گیرند موثرترین روش‌ها عبارتند از:

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است برای شادابی و زیبا کردن پوست این روش یک روش غیرتهاجمی است و افراد فارغ از هر سن و سالی می توانند از این روش برای رسیدن به پوستی شاداب و زیبا بهره‌مند شوند .

روشی کم خطر کم عارضه با دوره نقاهت بسیار کوتاه است که  اثرات بسیار خوبی را می تواند روی زیبایی چهره به جای بگذارد .
این روزها از این روش به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای جوانسازی پوست استفاده می شود..
در این روش پزشک با دستگاه های مخصوص که سوزن های بسیار ریز و ظریفی به آن متصل است   مواد تحریک کننده سلول های پوستی و تولید کلاژن را وارد خواهند کرد.
تکرار در این جلسه در این روش اثرات بسیار زیادی می تواند روی شادابی و جوانسازی پوست داشته باشد.

. لیزر درمانی:

در واقع لیزر درمانی کم ترین میزان تهاجم را دارد منافذ پوست را تامین می‌کند و روند درمان را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.
لیزر با توجه به میزان باز بودن منافذ پوست در طول موجهای مختلف استقبال استفاده خواهد شد و همین مسئله در اثرگذاری هایشان تفاوت می گذارد .
بهترین نوع لیزر درمانی که در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی شاه گلی استفاده می شود لیزر فرکشنال است که با قدرت به لایه برداری در پوست کمک می کند و زمینه ساز ایجاد بافت سالم در پوست می‌شود .
معمولاً چهار الی پنج جلسه درمان  باید انجام پذیرد  تا فرد بتواند به نتیجه مورد نظر برسد.

. لایه برداری:

یکی از ابتدایی ترین روش ها برای درمان باز شدن منافذ پوست استفاده کردن از مواد شیمیایی برای لایه برداری پوست می باشد.
در این روش مواد مورد نظر لایه های مرده و آسیب دیده را از روی پوست بر می دارند و بار دیگر شادابی و زیبایی را به پوست باز می گرداند.
معمولاً مواد تخصصی زیادی نیز در این روش استفاده می شود آن چیزی که اهمیت دارد شناخت نوع پوست و بهره‌گیری از مواد مناسب برای آن می باشد .زیرا در این روش مواد شیمیایی به منافذ عمیق پوست نفوذ می کنند و اقدامات لازم در راستای رفع کردن منافذ پوست را انجام میدهند.

. میکرودرم آبریژن:

میکرودرم آبریژن از طریق سایش سطحی پوست آسیب های به جا مانده ناشی از باز بودن منافذ پوست را بهبود میبخشد .
در این روش ابتدا پودری مخصوص به  سرعت بسیار زیاد روی پوست شما اسپری می شود و همزمان روی پوست شما لایه برداری انجام خواهد شد و در پایان نیز با دستگاه مکش لایه های باقی مانده از روی پوست جدا می شود ‌.
این روش حتی چروک های سطحی را برطرف می کند و سبب جوانسازی و شادابی پوست می‌شود.

روش میکرودرم آبریژن به صورت  سطحی نیمه عمیق و عمیق انجام میشود و تکرار چندین جلسه نیاز است تا فرد بتواند به نتیجه مورد نظر برسد.

مزایای درمان منافذ پوست:

اگر شما به موقع و با روش‌های مناسب به درمان منافذ پوست بپردازید همواره پوستی جوان و شاداب خواهید داشت .
داشتن یک پوست جوان و شاداب می تواند باعث زیبایی چهره شما و اعتماد به نفس شما شود.

البته توجه داشته باشید که مراقبت های قبل از بین بردن منافذ پوست اهمیت بسیار زیادی دارد،زیرا اگر شما از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست استفاده کنید و مراقبت های لازم را همواره از پوست خود نکنید روش های در نظر گرفته نیز خیلی زود تاثیرات شان را از دست خواهند داد و بار دیگر مشکلات پوستی برای شما ایجاد می شود .

پس توجه زیادی باید به پوست خود داشته باشید و همواره به مراقبت از آن بپردازید تا بتوانید از مزایای روشهای مختلف به خوبی بهره مند شوید.

منافذ پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-منافذ پوست

. عوارض:

اگر شما مراقبت های قبل از از بین بردن منافذ پوست را به خوبی انجام ندهید و از پوست خود به طور مداوم مراقبت نکنید می تواند زیبایی  شما را تحت تاثیر قرار دهد  و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.
انتخاب روش درمانی موثر می‌تواند شما را به نتیجه مورد نظر برساند و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان بدارد .

اگر شما علاقه به بازسازی و جوانسازی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین روش را برای از بین بردن منافذ پوست استفاده کنید و از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین حرفه ای انجام میشود.

دوره نقاهت درمان و از بین بردن منافذ پوست:

ما در این مطلب در خصوص مراقبت های قبل از بین بردن منافذ پوست روش های خانگی و روش های کلینیکی مطالبی را برای شما بیان کرد استفاده از روش های خانگی برای از بین بردن منافذ پوست هیچ گونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و شما بلافاصله بعد از شستن ماسک ها میتوانید به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهیم.
در بعضی موارد ممکن است که به موادی حساسیت داشته باشید که این امر می‌تواند سبب التهاب و قرمزی در پوست شود اما هیچگونه دوره نقاهت یا استراحتی نیاز ندارد.
استفاده از روش های کلینیکی و غیر تهاجمی نیز نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و از پایان درمان شما می توانید بلافاصله فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید، فقط باید تا چند روز بعد از انجام درمان به توصیه‌ها و مراقبت هایی که از طرف پزشک به شما گوشزد شده توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از روش درمانی برای خود رقم بزنید.

تعداد جلسات:

مراقبت های قبل از بین بردن منافذ پوست با روش های خانگی باید به طور مداوم در روتین روزانه شما قرار بگیرد.

شما همواره باید تلاش کنید که صورت خود را پاکیزه نگه دارید و آلودگی ها روی آن را برطرف کنید و با کمک ماسک های خانگی به جوانسازی و بستن منافذ پوست خود کمک کنید تا بتوانید پوستی همواره شاداب زیبا را داشته باشید .
در خصوص روش های کلینیکی نیز بسته به روش در نظر گرفته شده و میزان مشکلات پوستی ممکن است چندین جلسه درمان نیاز باشد تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید.
پزشک باید شما را مورد معاینه قرار دهد و با بررسی مشکلات پوستی روش مورد نظر و تعداد جلسات را برای شما مشخص کند.
شما میتوانید برای مشخص کردن روش مورد نظر برای درمان منافذ پوست و تعداد جلسات آن به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی مراجعه فرمایید.

اثرات و نتایج:

داشتن یک پوستی زیبا و بدون منافذ بزرگ می تواند در جوانسازی و زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار باشد و سبب افزایش اعتماد به نفس شود.
اگر شما از روش های خانگی به طور مداوم برای بستن منافذ پوست و جوانسازی آن استفاده کنید نتایج آن نیز تا زمانی که از پوست خود مراقبت میکنید برای شما باقی می‌ماند.

اما اگر روش های کلینیکی را برای رفع مشکلات پوست استفاده کنید نتایج آن بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد، اما می‌توان گفت که نتایج روش های کم تهاجمی نیز می تواند تا حد زیادی به جوانسازی و زیبایی پوست شما بپردازد و ماندگاری بالایی نیز با خود به دنبال داشته باشد.

مراقبت های قبل از، از بین بردن منافذ پوست :

.قبل از بین بردن منافذ پوست استفاده کردن از ماسکهای مختلف و روش های کلینیکی شما باید همواره از پوست خود مراقبت داشته باشید در این مدت شما باید با آب و مایعات فراوان بنوشید .

از پوست خود در مقابل اشعه خورشید محافظت کنید.

از ماسک‌های مخصوص برای پوست استفاده کنید.
قبل از استفاده از ماسک ها حتما آنها را تست کنید تا اگر دچار حساسیت شدید از آنها استفاده نکنید .

اگر به  روش های کلینیکی برای از بین بردن منافذ پوست علاقه دارید، استفاده کنید.

پزشک روش مناسب با توجه به شرایط پوست را به شما پیشنهاد خواهد داد و مراقبت های قبل از انجام آن را نیز به طور کامل برای شما بیان خواهد کرد.

مراقبت های بعد از بین بردن منافذ پوست:

بعد از اینکه شما از هر روشی برای از بین بردن منافذ پوست استفاده کردید همواره باید پوست خود را تمیز نگه دارید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

از مرطوب کننده های مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنید تا بتوانید نتایج به دست آمده را حفظ کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله دلایل مختلفی که می‌تواند منجر به باز شدن منافذ پوست شود را برای شما به شرح دادیم  و شما را با  عوامل تشدید کننده این مشکل آشنا ساختیم.
برای همین  به خوبی می داند که بروز این مشکل چه تاثیری می‌تواند روی زیبایی چهره شما داشته باشد و عدم پیگیری به موقع می‌تواند مشکلات و آسیب های پوستی را برای شما به دنبال داشته باشد.
از همین رو در صورت مشاهده چنین مشکلاتی حتماً با یک پزشک متخصص مشورت داشته باشید و از بهترین روش های درمانی استفاده کنید و همواره زیبایی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.
شما می توانید برای دریافت مشاوره و ارتباط با متخصصین با تجربه ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاهگلی از طریق راه های زیر اقدام فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:https://aparat.com/v/JKu3A

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/rvpieHNZ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir