هزینه و مزایای شگفت انگیزه کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیزه کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیزه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش های زیبایی و درمانی است که مهم ترین عنصر مورد استفاده آن دی اکسید کربن است و جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی با هدف جوانسازی پوست در دنیا می باشد.
این فرایند زیبایی و درمانی روش جدیدی نیست و از گذشته های دور تاکنون توسعه یافته است.
این عمل اولین بار در دهه ۱۹۳۰ ابداع شده است و روز به روز شاهد پیشرفت و ارتقاء عملکرد آن بوده‌ ایم . طبق تحقیقات و آزمایش های انجام شده این عمل جزء تاثیر گذار ترین روش ها بر جوانسازی پوست با عوارض نا چیز می باشد و باعث افزایش انعطاف پذیری و بهبود گردش خون در پوست خواهد شد . بنابراین می‌ تواند چین و چروک و خطوط سطح پوست را از بین ببرد.  با افزایش خون رسانی پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می شود و همچنین در جهت برطرف کردن چربی های موضعی قسمت های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.  اگر شما سوالاتی در ذهن خود در مورد این فرآیند زیبایی و درمانی دارید می توانید با مطالعه این نوشتار اطلاعات مورد نیاز خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کربوکسی تراپی چیست؟

بهتر است قبل از این که در مورد عملکرد،  مزایا و عوارض و روش های مراقبتی این فرایند زیبایی صحبت کنیم باید  به کاربرد های بی‌نظیر این فرایند توجه داشته باشید.  این روند درمانی و زیبایی در جهت درمان انواع ترک های پوستی،  برطرف کردن سیاهی و تیرگی پوست اجزاء مختلف صورت،  جوانسازی و درمان سلولیت کارایی دارد.
اولین بار این فرآیند و زیبایی  درمانی در کشور فرانسه و در سال ۱۹۳۰ ابداع شد و می توان برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار داد.  عنصر اصلی  در این روش دی اکسید کربن است و نتایج بی نظیری حاصل خواهد کرد. دی اکسید کربن گازی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و نقطه مقابل اکسیژن می باشد. کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی پوست است و به صورت تزریقی انجام می شود.
امروزه این فرایند در سر تا سر جهان به عنوان روشی موثر شناخته می شود و به دلیل عوارض خفیف و مدت زمان کوتاه برای انجام آن طرفداران زیادی دارد.  این فرایند جزء سریع ترین و ساده ترین روش های زیبایی پوست شناخته می‌ شود و هر جلسه درمانی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد . پس از پایان جلسه تزریق گاز دی اکسید کربن می توان،  فعالیت های روزانه را بدون محدودیت ادامه داد.
یکی از کاربرد های قابل اهمیت کربوکسی تراپی درمان سلولیت است که البته پس از آن  تا ۲۴ ساعت رفتن به استخر و قرار گرفتن در وان حمام ممنوع می باشد.  این عمل زیبایی بر اساس کاربرد آن تعداد جلسات متفاوتی دارد که می توان ۶ تا ۸ جلسه در نظر گرفته  شود.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز از تخفیفات ویژه این کلینیک بهره مند شوید.

تاریخچه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یا همان گاز دی اکسید کربن روش جدیدی است که در علم پزشکی به عنوان روش جدید محسوب می‌شود و می‌تواند به جوانسازی و زیبایی پوست بپردازد .
این روش درمانی در دهه ۱۹۳۰ در کشور فرانسه  و به دشت  فرانسوی ها ابداع شد .
فرانسوی ها  متوجه شدند که هنگامی که به حمام میروند یا شنا در آب که درصد بالای گاز دی اکسید کربن دارد انجام می دهند موجب می شود که مشکلات آنها سریعتر بهبود پیدا  کند و آسیب های پوستی آنها برطرف شود .
در دهه ۱۹۵۰ میلادی نیز جراحان قلب است کربوکسی تراپی برای درمان بیماری‌های عروقی که ناشی از مشکلاتی از جمله خونرسانی به بافت و یا تجمع چربی در اروپا بودند استفاده می‌کردند و نهایتاً در سال ۱۹۹۵ کربوکسی تراپی جای خود را به زیبایی و جوانسازی پوست داد و به سرعت به روش فراگیری تبدیل شد.
عمده ترین کاربردهای این روش در گذشته شامل از بین بردن چربی های موضعی و همچنین جوانسازی پوست بود به مرور زمان کربوکسی تراپی برای بهبود انعطاف پذیری و بهبود خونرسانی به بافت پوست و همچنین رفع چین و چروک و افزایش کلاژن سازی مورد استفاده قرار گرفت.

کربوکسی تراپی چگونه کار می‌کند؟

در این روش گاز کربن دی اکسید به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شود. این گاز  وارد بافت ها شده و به صورت موضعی محل را تحت درمان قرار می‌دهد و  در واکنش به افزایش این گاز شروع به فعال سازی می کند باید بدانید که گاز دی اکسید کربن در فرآیند تولید انرژی سلول ها در بدن ما نیز تولید می شود .
سلول ها با استفاده از مواد غذایی مثل قند و گاز اکسیژن این فرآیند را به سلول ها می رسانند انرژی و دی اکسید کربن را تولید می کنند برای همین بدن به طور مداوم به اکسیژن نیاز دارد و دی اکسید کربن را دفع می‌کند.

جوانسازی با استفاده از واکنش طبیعی بدن

هنگامی که در حالت طبیعی در بین بافت ها میزان دی اکسید کربن زیاد می شود یعنی میزان ورود اکسیژن کم است و خونرسانی به بافت کاهش پیدا می‌کند. چون دی اکسید کربن به کمک خون از بافت بدن به سوریه منتقل می‌شود تا دفع شود برای جبران این مشکل احتمالی خونرسانی به بافت‌ها افزایش پیدا می‌کند.
سپس در واقع کربوکسی تراپی فرآیند طبیعی بدن را تحریک می کند تا به نتیجه ای که می خواهد برسد.
بعد از تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست حدود ۷۰ درصد از این گاز به آب تبدیل می‌شود که این آب در بافت و خون واکنش نشان می‌دهند و تبدیل به ماده اسیدی به نام بی کربنات می شوند.
بی کربنات باعث اسیدی شدن محیط بافت می‌شود و بدن برای جبران این مشکل خونرسانی را به بافت افزایش می‌دهد و نکته مهم دیگر این است که هر چه محیط بافت اسیدی تر شود پس از اکسیژن بیشتری نیز به آن وارد می شود.

افزایش خونرسانی منجر به جوانسازی میشود

برای افزایش خون رسانی بافتی بدن چه راه کارهایی میتواند انجام داد.  یکی از آنها گشاد شدن عروق کوچک بافتی است عروق بلافاصله بعد از قرار گرفتن در معرض گاز دی اکسید کربن گشاد می‌شوند و خونرسانی را افزایش می‌دهد در مرحله بعدی بدن شروع می‌کند به ترشح فاکتورهای رشد در آن محل عروق جدیدی را تشکیل بدهد و شبکه خونرسانی گسترده‌ای حاصل می‌شود این عوامل رشد ۳ تاثیر مهم می‌توانند روی بافت به جا بگذارند

  • خون رسانی را افزایش می دهند
  • تشویق به سوزاندن چربی ها می کنند
  • فرایند ترمیمی پوست یا همان کلاژن سازی را تحریک میکند.

 کربوکسی تراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز

کربوکسی تراپی یکی از روش های جوانسازی پوست است که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز ارائه می‌شود.
پزشکان و تیم درمانی ما به خوبی با انواع روش های استفاده از کربوکسی تراپی و آشنایی دارند و از به روزترین روش های اجرای درمان استفاده می کنند.
همچنین تمام دستگاه ها و لوازم مصرفی دراین  کلینیک  از بهترین و معتبرترین برندها تهیه شده و به همین جهت به جرات می توانیم بگوییم که  این کلینیک یکی از بهترین مراکز جهت کربوکسی تراپی در ایران است . همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با کارشناسان تماس بگیرید تا برای مراحل بعدی از جمله مشاور مشاوره با پزشک متخصص شما را راهنمایی کند.
اگر در پایان این مقاله سوالاتی برای شما وجود دارد می توانید از طریق راه های ارتباطی و یا گذاشتن کامنت در بخش نظرات همین مقاله پاسخ  سوالات خود را دریافت کنید.

کربوکسی تراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – کربوکسی تراپی

کاربرد های کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش های پرکاربرد است و با دو هدف  زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های ابن درمان شامل موارد زیر است:

  • از بین بردن حالت شلی و افتادگی پوست
    •  از بین بردن نشانه های پیری
    •  زیبایی و جوانسازی پوست
    •  حذف خطوط و چین و چروک در سطح پوست
    • درمان سیاهی و تیرگی دور چشم
    •  درمان سلولیت
    •  از بین بردن چربی های تجمع یافته و اضافه
    •  درمان انواع ترک های پوستی که به دلیل افزایش وزن و یا گذراندن دوران بارداری حاصل شده است.
    •  جوانسازی پوست گردن ، دست ها و دکلته
    •  حذف چین و چروک های اجزاء مختلف صورت
    •  درمان ریزش مو و تقویت مو ها
    •  از بین بردن جای جوش ،  بخیه،  جای زخم و اسکار
    تزریق co۲ مشکلاتی که در اجزاء مختلف بدن از قبیل گردن،  دست ها،  باسن،  شکم و پا ها را رفع می کند.

چه کسانی کاندیدای مناسب جهت انجام کربوکسی‌تراپی نیستند؟

اگر شما از مواردی که در زیر نام برده شده رنج می برید نمی توانید از این فرآیند زیبایی بهره مند شوید.

  • بیماری های قلبی و عروقی کنترل نشده یا حاد
    •  بیماری های تنفسی
    •  بیماری های مربوط به سیستم گردش خون و انعقادی
    •  آمبولی ریه
    •  عفونت های پوستی
    • دیابت کنترل نشده و بافت پیوندی
    •  بارداری و شیردهی
    اگر  شما هیچ کدام از این بیماری‌ ها را ندارید می‌ توانید از از ویژگی های بی نظیر این فرایند استفاده کنید.  البته در صورتی که از نظر جسمانی در وضعیت مساعدی باشید مجاز به انجام این درمان هستید.

خطرات و عوارض کربوکسی تراپی چیست؟

هر روش درمانی و زیبایی ممکن است عارضه هایی را متحمل شود مانند کبود شدن محل تزریق  این عارضه هیچگاه برای زیر چشم رخ نمی‌دهد .
کبودی زمانی شایع می‌شود که دست و پاها تحت کربوکسی تراپی قرار می گیرد سایر عوارض کربوکسی تراپی بسیار خفیف هستند و احتمال رخداد آنها بسیار کم است. حداکثر تا چند ساعت بعد از جلسه درمانی برطرف می‌شود عوارض موقت کربوکسی تراپی عبارتند از:
. درد بسیار خفیف در محل تزریق
. احساس عجیب در زیر پوست
البته باید به این نکته نیز توجه کنید که کربوکسی تراپی برای جوانسازی و زیبایی پوست به کار می رود پس در انتخاب کلینیک و پزشک مورد نظر به قدر کافی را به عمل آورید تا از هرگونه عوارض و مشکل این روش درمانی جلوگیری کنید. و بتوانید نتایج خوب و فوق العاده از این روش درمانی برای شما حاصل شود.

شما می توانید کربوکسی تراپی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

آیا گاز کربن دی اکسید سمی است؟

این سوال برای بسیاری از متقاضیان پیش می آید کربن دی اکسید باز است که به طور طبیعی نیز در بدن تولید می شود در واقع این محصول طبیعی سوخت و ساز بدن به شمار می‌رود و در خانه ما نیز وجود دارد توسط ریه ها دفع می‌شود پس جواب سوال خیر است کربن دی اکسید سمی نیست و باعث مرگ سلولها و یا آسیب رسیدن به آنها نمی شود.

هزینه ها ی مربوط به کربوکسی تراپی

همانطور که گفته شدکربوکسی تراپی روش ایمن و آسانی است که تمام افرادی که دچار مشکلات پوستی شدن می توانند از آن استفاده کنیم کربوکسی تراپی به جوانی و شادابی پوست می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بپردازد و نتایج فوق العاده برای خود به جا بگذارد.
هزینه انجام کربوکسی تراپی به محل تحت درمان و همچنین استفاده درمان و شدت مشکلات پوستی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد .
جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید.
همچنین شما می توانید با مراجعه به کلینیک و مشاوره رایگان با پزشک متخصص از هزینه و تمام سوالاتی که در ذهن خود از اطلاع پیدا کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و من نیز انجام می گیرد.

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی

  • برای انجام هر فرایند زیبایی به کلینیک های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید .
  • در جلسه مشاوره با پزشک در مورد آسیب های پوستی خود گفت و گو کنید و اهداف و نظرات خود را در این زمینه بازگو کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو استفاده می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • از مصرف دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود همچنین دارو های ضد التهابی ویتامین ها و مکمل ها اجتناب کنید.
  • از آرایش کردن بپرهیزید و با رعایت نکات بهداشتی در کلینیک حضور داشته باشید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

یکی از خاصیت های بی نظیر این فرایند زیبایی و درمانی نیاز نداشتن به مراقبت خاص پس از تزریق گاز دی اکسید کربن می باشد. این فرایند جزء روش های بی خطر و ایمن محسوب می شود.
کسانی که از این فرآیند به زیبایی بهره مند می شوند باید تا ۲۴ ساعت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هوای سرد و گرم خودداری کنند.  چون تاثیرات درمان کاهش می یابد.
از رفتن به حمام،  سونای داغ و زیر دوش پر فشار  بپرهیزید .

اگر تزریق co۲ در جهت درمان سلولیت صورت گیرد باید مراقبت های بیشتری انجام شود.

ماندگاری نتایج کربوکسی تراپی چقدر است؟

در مورد استفاده از کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست نتایج آن بین ۴ تا ۶ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد در سایر کاربردهای درمانی گرم و بی مانند درمان سلولیت در صورتی که رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و ورزش کنید. نتایج می‌تواند تا چند سال ماندگاری داشته باشد.
شما باید توجه داشته باشید که برای ماندگاری طولانی ترین روش درمانی و نداشتن عوارض و حساسیت است و باید در انتخاب پزشک کلینیک دقت کافی را داشته باشید.  زیرا انتخاب که پزشک با تجربه و حرفه ای می تواند ماندگاری این روش درمانی را افزایش دهد و از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید.
اثرات و نتایج انجام کربوکسی تراپی در کلینیک  بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز ماندگاری بالایی دارد زیرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می‌گیرد.

احساسی که در طول درمان خواهید داشت

این روش کاملاً بدون درد انجام می‌گیرد و حتی نیاز به داروی بی حس کننده نیز احتیاج نیست در صورتی که استانی درد شما بسیار پایین باشد.  پزشک می‌تواند از کرم‌های بی حس کننده موضعی برای برطرف کردن مشکل درد استفاده کند البته ممکن است شرایط عجیبی را نیز تجربه کنید . مثلاً در هنگامی که کربوکسی تراپی زیر چشم استفاده می شود احساس می کنید که چشم شما پر کرده است درست مثل وقتی که گریه کرده اید.
این احساس عجیبی بین ۱۵ تا ۱۰ دقیقه بعد به طور کامل برطرف می‌شود درمان ترک های پوستی بدون درد است چون پوستت قابلیت هستی خود را از دست داده است. و ممکن است کمی فشرده خارج به وجود آید که بین ۵ تا ۱۰ دقیقه بعد از درمان کاملاً برطرف می‌شود پس از درمان اسکار وجود ندارد و بافت زخم فاقد اعصاب درد هستند کربوکسی تراپی برای درمان بیماری های مانند سلولیت و چربیهای موضعی شکم و پا نیز روش خاصی به شمار می‌رود در این موارد جاذبه بیشتری به بافت پوست تزریق می‌شود و آنها را باور می‌کند و همین خاطر ممکن است کمی احساس فشار در این ناحیه برای شما به وجود می آید.
در مورد دزست احساس شما مشابه هنگامی است که فشار خون را اندازه می‌گیریم چون خون رسانی به این بخش افزایش یافته است ناحیه ۱۰ در ماده ۲۴ ساعت میتواند گرم باقی بماند و احتمالاً احساس سوزن سوزن شدن خفیفی نیز در پوست خواهید داشت.

اثرات و نتایج

با افزایش میزان دی اکسید کربن در بافت و جریان خون  میزان نیاز بدن به اکسیژن و خون رسانی نیز افزایش می یابد.  پس با حرکت دی اکسید کربن در جریان خون به سمت ریه ها از طریق بازدم از بدن خارج خواهد شد.  بنابراین میزان اکسیژن مورد نیاز بدن تامین می شود.  پس فرایند کربوکسی تراپی جزء واکنش های طبیعی بدن شناخته می شود و بر اساس سرعت واکنش طبیعی عمل می کند.
اگر تزریق گاز دی اکسید کربن با هدف زیبایی و جوان سازی پوست انجام شود شما ۴ تا ۶ ماه می توانید از نتایج آن بهره مند شوید.
البته کاربرد های دیگر از قبیل درمان سلولیت با ورزش کردن،  پیگیری از رژیم غذایی سالم و سبک صحیح زندگی نتایج طولانی مدتی به همراه دارد.
با افزایش  خونرسانی عروق خونی گشاد شده و همچنین با افزایش میزان اکسیژن زخم ها و آسیب های پوستی سریعاً درمان می شود و در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج آن خواهید بود.  کبودی های حاصل از تزریق پس از چند ساعت برطرف می شود و شما شاهد نتایج درمان خواهید بود.

دوره نقاهت کربوکسی تراپی

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم کبوتر آبی روش بسیار ساده است که نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و فرد بعد از انجام درمان می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد . و فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط متخصص توجه کند  تا هیچ گونه عوارض احتمالی برای انجام این درمان برای او در پی نداشته باشد.
کربوکسی تراپی مناسب تمام افرادی است که دچار مشکلات پوستی شده‌اند و به دنبال راه درمان مناسبی برای حل مشکلات است و همچنین برای افرادی که دوست دارند همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشد و عاری از هرگونه چین و چروک باشد کربوکسی تراپی می‌تواند کمک کننده به آنها باشد.
شما می توانید از انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی  شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

تعداد جلسات درمانی

تعداد جلسات درمانی کربوکسی ترابی به محل استفاده نوع مشکلی که شما دارید و اهداف شما بستگی دارد .
برای از بین بردن چربی های موضعی شما به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان برای رسیدن به نتایج موثر و مفیدی نیاز دارید.جلسات هر هفته و یا یک هفته در میان انجام می‌گیرد و ممکن است چند جلسه درمانی سالانه نیز نیاز داشته باشید.
برای درمان سلولیت و همچنین پوست پرتقالی معمولاً ۶ تا ۱۰ جلسه درمان لازم است این جلسات با فاصله دو هفته ای انجام می‌شود.
برای درمان ترک های پوستی بین ۴ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز است که ماهی یک بار برگزار می‌شود .
جهت برطرف کردن سیاهی زیر چشم ۴ تا ۸ جلسه درمانی و زرد که به صورت دو هفته تا ۴ هفته در میان انجام می‌گیرد.
جوانسازی پوست نیز بین ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز است که ۳ الی ۴ هفته یکبار انجام می گیرد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید وکسی تراپی انجام دهید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز را به عنوان یک کلینیک معتبر معرفی می‌کنیم.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام می‌گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال (RF Fractional)

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

جدیدترین ماسک های صورت

نتیجه گیری

با افزایش سن و بروز بعضی مشکلات در پوست   فرد احساس می‌کنند که پوستش دچار مشکل شده و به دنبال روش درمانی برای درمانی مشکلات پوستی و جوانسازی پوست استفاده کنند.
اکثرا درمان با استفاده از گاز کربن دی اکسید از روش های پرطرفدار و فراگیری است که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و روز به روز نیز طرفداران بسیاری پیدا می‌کند .
پژوهش‌های زیادی در حوزه کربوکسی تراپی انجام شده که نشانه تاثیر بالا و عوارض کم این روش درمانی را نشان می‌دهد از از این درمان  می‌تواند به افزایش خونرسانی،  محدود کردن چین و چروک ها،  تحریک کلاژن سازی در پوست و از بین بردن چربی های موضعی و همچنین انعطاف پذیری بیشتر پوست را به همراه دارد .
پس برای تمام افرادی که دچار مشکلات پوستی شدند می تواند روش درمانی مناسبی باشد کربوکسی تراپی عوارض و خطرات ناچیزی دارد و می تواند به درمان اصلی ترک های پوستی،  سیاهی زیر چشم ، جوانسازی پوست، برطرف کردن مشکلاتی در پلک،  صورت، گردن دست ها ، شکم و پاها بپردازد.
تاکنون هم عوارض جانبی شدید یا دائمی در مورد این روش درمانی مشاهده نشده است که اکثرا به یکی از سریعترین و ساده ترین روش های جوانسازی پوست است که بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و بلافاصله بعد از درمان شما می توانید به کار روزمره خود مشغول شوید . فقط در مورد درمان‌سلولیت باید تا ۲۴ ساعت از رفتن به مهمانی و شنا کردن پرهیز کنید.

هزینه انجام کربوکسی تراپی نسبت به روش‌های دیگر جوانسازی پوست بسیار مقرون به صرفه است .
اگر شما هم تمایل به انجام این روش درمانی دارید ما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز را به عنوان یک کلینیک معتبر به شما معرفی می کنیم.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام می گیرد .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/2te2

لینک آپارات: https://aparat.com/v/yCLZ4

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/hrghhJFe

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahgoli

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/CShahgoli/status/1483311413464604674?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/4WtWnGsgyvo

تلگرام: https://t.me/clinicshahgoli

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی
مدت ماندگاری بوتاکس دور چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir