چشم گربه ای با بوتاکس امکان پذیر است؟1

چشم گربه ای با بوتاکس امکان پذیر است؟1

چشم گربه ای با بوتاکس امکان پذیر است؟

چشم ها یکی از اصلی ترین عوامل زیبایی چهره به شمار می‌روند طبق آمارهای ثبت شده افرادی که دارای چشم های بزرگ و کشیده هستند نسبت به افرادی که چشمانی کوچک و افتاده دارند جذابیت بیشتری دارند.

از این رو این افراد اقدام به انجام هر روشی می کنند که بتوانند حالت چشمان خود را تغییر دهند یکی از محبوب ترین حالت چشم ها چشم گربه ای می باشد که امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان با تزریق بوتاکس چشم های گربه ای حاصل کرد.

حالت چشم گربه ای به لبه بیرونی فوقانی چشم اشاره دارد که کمی آن را به طرف بالا متمایل و کشیده خواهد کرد و مانند چشم گربه می کند.

این نگاه گربه ای شکل بادامی بیشتر برای چشم ها ایجاد می کند و عموماً زیبایی بیشتری را برای افراد به دنبال دارد.

جالب ترین مورد این است که این نوع فرم چشم به زمان مصر باستان باز می گردد چرا که نگاه گربه ای می تواند سطح زیبایی بهتری را برای افراد داشته باشد.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای می تواند حالت چشم ها را به طور موقت کشیده کند و به شکل گربه ای متمایز کند.

اما اگر روش های دائمی برای گربه ای شدن چشم ها را می خواهید در نظر بگیرید باید به انجام جراحی چشم گربه ای بپردازید در خیلی از مراکز جراحی چشم گربه ای انجام می گیرد.

اما از آنجایی که این روش می‌تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد خیلی از افراد از انجام آن خودداری می‌کنند یکی از اصلی‌ترین خدماتی که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی انجام می گیرد بوتاکس چشم گربه ای می باشد این روش نسبت به جراحی عوارض و همچنین هزینه ی کمتری با خود به دنبال دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

‌ لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم با نام بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود روشی است که با استفاده از آن می توانید جوان تر و زیباتر شوید و با استفاده از آن آثار خستگی و افزایش سن را می توانید از چهره خود پاک کنید این روش با برداشتن پوست اضافه در پلک ها انجام می گیرد و می تواند افتادگی را از بین ببرد.

همچنین با استفاده از آن می توانید افتادگی کناره چشم ها را از بین ببرید و چین و چروک آن را برطرف کنید.

لیفت چشم می‌تواند شما را به ایام جوانی بازگرداند.

باید بدانید که این روش تنها برای زیبایی نیست و لیفت چشم می‌تواند برخی اهداف درمانی را نیز با خود به دنبال داشته باشد.

برای مثال افراد مسنی که دچار افتادگی در پلک ها شده اند دید آنها با استفاده از لیفت چشم بهتر خواهد شد به طور کلی لیفت چشم انواع گوناگون دارد مانند لیفت چشم دور چشم ، گوشه چشم ، گودی زیر چشم ، افتادگی چشم و اطراف چشم از انواع لیفت چشم هستند.

روش های زیادی نیز برای لیفت چشم وجود دارد که در ادامه در مورد آنها توضیحاتی را بیان خواهیم کرد.

منظور از چشم گربه ای با بوتاکس چیست؟

پیشنهاد می کنیم که همراه با روش های جراحی از بوتاکس و ژل ها برای ایجاد بهترین نتیجه برای چشم گربه ای استفاده کنید در بوتاکس چشم گربه ای ۲ ناحیه پیشانی و پلک مورد توجه قرار گرفته می شود تا بتوان به خوبی نتیجه را حاصل کرد.

لیفت چشم گربه ای در واقع از روش های زیبایی است که محبوبیت بسیار بالایی در بین افراد پیدا کرده است در این روش گوشه چشم به طرف بالا کشیده خواهد شد تا حالت گربه ای به چشم ها بخشیده شود.

در خیلی از موارد از بوتاکس برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود اما در برخی موارد مانند بوتاکس چشم گربه ای از مواد بوتاکس برای بالا کشیدن و زاویه دادن به چشم ها استفاده خواهد شد.

تزریق بوتاکس برای رسیدن به چشم گربه‌ای تاکید بر لیفت چشم و ابرو به طرف بالا و خارج صورت دارد همانطور که بیان کردیم بوتاکس یک اثر موقت با خود به دنبال دارد و برای لیفت دائمی باید جراحی صورت گیرد بوتاکس معمولاً بعد از ۲ تا ۳ هفته خود را نشان خواهد داد.

مزایا و کاربردهای چشم گربه ای با بوتاکس

همانطور که بیان کردیم یکی از روش های کشیدگی قسمت‌های صورت و همچنین جوانسازی تزریق بوتاکس می باشد.

تزریق بوتاکس برای فرم دهی به شکل چشم گربه ای برای اطراف مشکلات چشم نیز انجام می گیرد این روش نسبت به روش جراحی عوارض کمتری را با خود به دنبال دارد به طوری که زخم و خونریزی با خود به همراه ندارد و در نتیجه خبری از بخیه زدن نیز نخواهد بود.

در این روش مانند سایر تزریقات بوتاکس با استفاده از سوزن ماده بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد در طی تزریق بوتاکس چشم گربه ای از انقباض عضلات دور چشم جلوگیری خواهد شد و نتیجه آن چشمانی کشیده خواهد بود.

نکته مورد اهمیت در مورد بوتاکس چشم گربه ای این است که این روش ، روش موقت است که نیاز به تمدید در دوره های مشخصی خواهد داشت همچنین با انجام بوتاکس چشم گربه ای می توانید از موارد زیر جلوگیری کنید:

. برطرف کردن افتادگی در گوشه چشم ها

. برطرف کردن افتادگی در دم ابروها

. برطرف کردن چین و چروک در اطراف چشم

. از بین بردن افتادگی پلک ها

. جذابیت چهره

. افزایش اعتماد به نفس

. بدون نیاز داشتن به بیهوشی و جراحی

. بدون داشتن دوره نقاهت طولانی مدت

. نتیجه مطلوب

. برگشت پذیری و موقتی بودن آن.

شما هم می توانید از مزایای چشم گربه ای با بوتاکس در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز استفاده کنید.

چشم گربه ای با بوتاکس چگونه انجام میشود؟

افرادی که از چشمان افتاده و خسته برخوردار هستند و شرایط انجام جراحی را ندارند می توانند با استفاده از بوتاکس به نتیجه خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنند.

قبل از آنکه بخواهید به تزریق بوتاکس بپردازید باید مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسبی هستید به انجام این روش درمانی بپردازید ، پزشک با معاینه دقیق شما سلامت شما را مشخص خواهد کرد.

سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی منطقه مورد نظر را بی‌حس می‌کند و سپس تزریق بوتاکس را در منطقه مورد نظر توسط سوزن های مخصوص انجام می دهد.

مقدار تزریق بوتاکس بستگی به نظر پزشک متخصص خواهد داشت بعد از تزریق شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بازگردید فقط باید نکاتی را که توسط پزشک به شما ارائه شده توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

نکات توصیه ای

یکی از توصیه های مهم در خصوص تزریق ، به ویژه تزریق بوتاکس در اطراف چشم به عنوان چشم گربه ای با بوتاکس انتخاب بهترین مرکز با پزشکان متخصص می‌باشد.

چرا که تزریق توسط افراد بی‌تجربه ممکن است عوارض آن را افزایش دهد عوارضی مانند افتادگی در پلک ها ، لوچی چشم ، ایجاد عفونت ، سرگیجه و احساس سوزش بعد از تزریق بوتاکس نیز از عوارض جانبی به شمار می‌رود که طبیعی می باشد و میتوانید با استفاده از کمپرس سرد آن را کاهش دهید.

لازم است بدانید که هرگونه عوارض مانند ایجاد سوزش ، درد و تورم یا کبودی در محل تزریق به شرط آنکه خفیف باشد طبیعی به شمار می‌رود و به مرور زمان از بین خواهد رفت .

تزریق بوتاکس عموماً در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد که توصیه می شود تا ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس چشم گربه ای از دراز کشیدن خودداری کنید و به هیچ عنوان نیز ناحیه تحت درمان را ماساژ ندهید یا فشاری به آن وارد نکنید.

همچنین باید بدانید با وجود اینکه در انجام فعالیت‌های هیچگونه منعی وجود ندارد اما تا یک هفته فرد نباید فعالیت های شدید بدنی انجام دهد تا هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

عوارض چشم گربه ای با بوتاکس چیست؟

بوتاکس به علت اینکه استفاده های زیادی در دنیا دارد بسیار ایمن تر نسبت به گذشته می باشد و می توان گفت که دیگر عوارض خاص و ویژه با خود به دنبال ندارد اما برای بعضی از افراد که حساسیت های مشخصی دارند باید تست حساسیت و آزمایش های قبل از تزریق صورت گیرد.

در صورتی که نسبت به مواد بی‌حس‌کننده حساسیت خاصی دارید ممکن است عوارضی مانند قرمز شدن پوست ، تورم ، خون مردگی و همچنین خونریزی را شاهد شوید.

اما این عوامل یا عوارض احتمالی هستند و احتمال رخ دادن آن ها نیز بسیار پایین است در موارد بسیار نادر دیگری نیز مانند بی حسی در چشم ها ، مشکل داشتن برای بستن چشم ها و همچنین تورم پلک پایینی نیز ممکن است که اتفاق بیفتد.

البته توجه داشته باشید که اگر شما چشم گربه ای با بوتاکس یا هر روش دیگری را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید هرگز عوارض جبران ناپذیری برای شما رقم نمیخورد و عوارض معمولی نیز طی چند روز برطرف خواهند شد پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-چشم گربه ای

چشم گربه ای با بوتاکس چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری چشم گربه ای با استفاده از بوتاکس بستگی به عوامل زیادی خواهد داشت که در ادامه به طور کامل آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

شرایط بدنی یکی از اصلی‌ترین عواملی است که می‌تواند روی ماندگاری بوتاکس تاثیر گذار باشد و شما باید حتماً قبل از تزریق بوتاکس در خصوص آن با پزشک خود مشورت داشته باشید و مشاوره دریافت کنید.

در صورتی که احساس می‌کنید در این زمینه احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره تماس های انتهای همین مقاله در خصوص تزریق بوتاکس چشم گربه ای از متخصصین و کارشناسان حرفه ای ما مشاوره دریافت نمایید .

بوتاکس چشم گربه ای معمولاً می تواند حدود ۳ الی ۶ ماه با خود ماندگاری به دنبال داشته باشد و بعد از این مدت نیاز است که دوباره تزریق صورت گیرد پس این روش درمانی موقتی می باشد.

مراقبت های قبل از چشم گربه ای با بوتاکس

اگر که علاقه دارید چشم گربه ای با بوتاکس را انجام دهید حتما باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید ، مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و اگر کاندیدای مناسب برای انجام این روش به شما می روید پزشک توصیه ها و مراقبت های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد از جمله مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس:

. حداقل چند روز قبل از تزریق بوتاکس باید از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی استفاده میکنید یا به دارو یا موادی حساسیت دارید حتما باید پزشک را در جریان قرار دهید.

. قبل از انجام درمان صورت خود را کاملاً تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی در اطراف چشم ها استفاده نکنید.

. آب و مایعات فراوان ای بنوشید.

. قبل از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

مراقبت های بعد از  چشم گربه ای با بوتاکس

بعد از انجام چشم گربه ای با بوتاکس یکسری مراقبت ها نیاز است که بهتر است شما آنها را مد نظر قرار دهید و رعایت کنید از جمله این مراقبت ها:

. عدم لمس زیاد پوست و یا فشار آوردن به ناحیه تحت درمان.

. استفاده کردن از مسکن های تجویز شده توسط پزشک متخصص در صورت داشتن درد.

. انجام دادن ورزش هایی که توسط متخصص به شما توصیه می شود.

. دراز نکشیدن حداقل ۴ الی ۵ ساعت بعد از تزریق بوتاکس.

. حفاظت از پوست و چشم ها در مقابل نور خورشید.

. دوری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی.

. نوشیدن آب مقدار فراوان.

. نداشتن فعالیت های سنگین تا چند روز بعد از تزریق بوتاکس.

. تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق بوتاکس از حمام کردن خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت به پشت بخوابید و زیر سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

اثرات و نتایج چشم گربه ای با بوتاکس چگونه است؟

چشم گربه ای با بوتاکس روشی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و نتایج بسیار خوبی را می تواند برای افراد به دنبال داشته باشد.

این روش درمانی بدون داشتن دوره نقاهت ، ریکاوری ، عوارض جانبی خطرناک می تواند نتایج خوبی را برای افراد رقم بزند و معمولاً نتایج و اثرات تزریق بوتاکس به نوع آن بستگی دارد.

بعد از انجام اولین تجربه شما می توانید نتایج این روش درمانی را مشاهده کنید و با توجه به نوع برند انتخاب شده برای تزریق بوتاکس ماندگاری آن می‌تواند بین ۳ الی ۶ ماه  می باشد و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید مجدد دارید.

شما هم میتوانید از اثرات و نتایج تزریق بوتاکس در اطراف چشم و هر قسمت دیگری از صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت چشم گربه ای با بوتاکس چگونه است؟

تزریق بوتاکس یک روش ایمن و موثر است و آنچنان دوره نقاهت طولانی و خاصی را با خود به دنبال ندارد و شما می توانید بعد از تزریق بوتاکس به روال عادی زندگی خود بازگردید و بدون نیاز به استراحت های طولانی مدت کارهای روزمره خود را انجام دهید.

این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت با خود به دنبال ندارد و یکی از مزایای آن نیز نداشتن دوره نقاهت می باشد.

البته به شرط آنکه تزریق بوتاکس در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام گیرد که با توجه به شرایط فرد متقاضی بهترین نوع بوتاکس و میزان مورد نظر استفاده شود تا بتوان به بهترین نتیجه رسید و از داشتن عوارض و دوره نقاهت نیز جلوگیری کرد.

هزینه چشم گربه ای با بوتاکس چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس برای رسیدن به چشمانی شبیه گربه به طور کامل بستگی به برند بوتاکس استفاده شده و همچنین مقدار مصرف شده آن و در نهایت به تعرفه کلینیک و دستمزد پزشک متخصص خواهد داشت که پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه انجام بوتاکس با استفاده از راه های ارتباطی با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس با مشاورین و کارشناسان ما به صورت رایگان می باشد.

همچنین می توانید با مراجعه حضوری به کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه می توانید از آنها استفاده کنید.

چه افرادی می‌توانند چشم گربه ای را انجام دهند؟

در ابتدا باید با یک پزشک با تجربه و حرفه ای مشورت داشته باشید و در مورد لزوم و مراحل انجام لیفت چشم گربه ای صحبت داشته باشید.

سپس باید از سلامت جسمی خود مطمئن شوید زیرا مشکلات و بعضی بیماری های خاص باید حتماً به پزشک گفته شود ممکن است که مشکلاتی در انجام درمان برای شما حاصل شود.

اگر که شما بخواهید این عمل را با جراحی را انجام دهید باید تحت بیهوشی قرار گیرید و باید سلامت کامل در این زمینه داشته باشید.

علاوه بر این نکته مهم دیگر این است که پزشک باید اطلاعات کاملی به شما در مورد مراقبت های بعد از لیفت چشم گربه ای بدهد که شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام این روش درمانی نگرانی های زیادی را در این مورد برای شما از بین خواهد برد.

به این صورت که بهترین روش برای شما در نظر گرفته می‌شود و شما به نتیجه خوبی می رسید چرا که با توجه به میزان چین و چروک اطراف چشم ، سن و سال شما و نوع آناتومی چهره شما مشخص خواهد کرد که کدام روش برای شما گزینه مناسب تری خواهد بود.

اگر بخواهید که چشم گربه ای با بوتاکس را انجام دهید نباید به مواد تزریقی حساسیت داشته باشید یا در محل تزریق بیماری های پوستی داشته باشید اگر شما جزو افرادی هستید که کاندیدای مناسب برای این روش به شمار می روید.

می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید.

تعداد جلسات چشم گربه ای با بوتاکس

انجام چشم گربه ای با بوتاکس در یک جلسه صورت می گیرد که مدت زمان آن بستگی به مشکلات پیرامون چشم دارد اما به طور معمول بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش جراحی دست پیدا کند.

اگر شما هم جزو عزیزانی هستید که علاقه دارید چشم گربه ای با بوتاکس را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه به انجام این روش بپردازید و در زمان کوتاهی به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

البته باید گفت که نتایج این روش ماندگاری ندارد و در زمان مشخص شده که حدود ۳ الی ۶ ماه است دوباره باید برای تزریق به کلینیک مراجعه کنید.

نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای

همانطور که از نام بوتاکس مشخص است محل تزریق بوتاکس چشم گربه ای در گوشه چشم ها است که به سمت بالا کشیده شود تا چشم ها حالتی مانند چشمان گربه به خود بگیرد.

نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای باعث میشود تا علاوه بر اینکه چشم حالت کشیده به خود بگیرد چین و چروک اطراف چشم و همینطور گودی زیر چشم نیز از بین برود.

چشم گربه ای
کلینی بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی-چشم گربه ای

سوالات متداول

. چه زمانی میتوان برای انجام لیفت چشم به کلینیک مراجعه کرد؟

اگر در خانواده خود به طور ارثی افتادگی پلک یا پف در زیر چشمان خود را دارید بهتر است که در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا اشعه خورشید به چشم شما آسیب وارد نکند و از اقدامات مناسب نیز بهره مند شوید تا احتمال مشکلات چشمی شما کاهش پیدا کند.

یکی از روش های جلوگیری از عوارض احتمالی انجام جراحی پیشگیری می باشد جراحی لیفت چشم گربه ای معمولاً روی پلک پایین صورت می گیرد.

لیفت چشم گربه ای معمولاً برای درشت و کشیده کردن چشم ها امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین با وجود سابقه افتادگی در پلک ها بهتر است که هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

معمولاً در سنین ۲۸ تا ۴۰ سالگی بیشتر افراد تمایل به انجام عمل چشم گربه ای دارند البته به این معنا نیست که افراد مسن‌تر نمی‌توانند به عمل چشم گربه ای بپردازند.

البته افرادی هم هستند که نمی توانند عمل چشم گربه انجام دهند که می‌توانند از روش‌های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس یا استفاده از نخ به انجام این روش برای زیبا و درشت کردن چشمان خود بپردازند.

. روش های مختلف لیفت چشم گربه ای چیست؟

لیفت چشم با نخ ، لیفت چشم با دستگاه پلکسر ، لیفت چشم با بوتاکس و لیفت چشم با جراحی از روش‌هایی است که می‌توان به چشم گربه ای دست پیدا کرد.

. آیا چشم گربه ای یا لیفت چشم تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

بیمه تنها در صورتی هزینه لیفت چشم را پرداخت خواهد کرد که اهداف درمانی با خود به دنبال داشته باشد این چشم عمل زیبایی به شمار می‌رود و تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

. چگونه می توانند تشخیص دهند که از میان لیفت چشم و ابرو به کدام نیاز دارند؟

این موضوع معمولاً با معاینه توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد در جلسه معاینه پزشک پوست پیشانی شما را با دست خواهد کشید و با توجه به نتیجه آن بهترین روش را برای شما پیشنهاد خواهد داد.

اگر کشیده شدن پیشانی بر چشم های شما تاثیر گذار باشد پس شما باید لیفت ابرو را انجام دهید در غیر این صورت لیفت چشم می تواند گزینه مناسب تری باشد البته در بعضی موارد به تشخیص پزشک به طور همزمان هر دو روش برای شما توصیه خواهد شد.

. آیا امکان انجام چشم گربه ای در خانه وجود دارد؟

برخی روش های طبیعی برای لیفت چشم در خانه وجود دارد این روش ها بیشتر برای جلوگیری از افتادگی پلک یا پف زیر چشم انجام می گیرد و نمی توان به عنوان روش درمانی از آنها استفاده کرد.

. آیا انجام لیفت چشم و لیفت شقیقه با هم امکان پذیر خواهد بود؟

لیفت چشم برای بالا کشیدن پلک و برطرف کردن افتادگی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد در روش لیفت گوشه چشم تنها می‌تواند گوشه های چشم را کمی کشیده و حالت چشم ها را تغییر دهد و برای افرادی که علاقه دارند عمل چشم گربه ای انجام دهند گزینه‌ی مناسبی می باشد این روش برای برطرف کردن ایرادی که با استفاده از لیفت چشم صورت میگیرد استفاده میشود.

. برای چشم گربه ای با بوتاکس یا لیفت چشم به کجا مراجعه کنم؟

در سرتاسر کشور کلینیک های بسیار معتبری برای انجام لیفت چه با جراحی و بدون جراحی وجود دارد شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام لیفت چشم بپردازید و همچنین هزینه بسیار پایینی را پرداخت کنید و به نتیجه خوبی برسید.

. آیا عمل چشم گربه ای خطرناک است؟

یکی از روش های کشیدن چشم عمل چشم گربه ای می باشد اما این عمل با وجود هزینه بالا می‌تواند خطراتی را نیز با خود به دنبال داشته باشد این عمل می‌تواند باعث ایجاد اسکار در اطراف چشم شود که با هیچ روشی از بین نرود.

کشیدن چشم از زاویه افقی استاندارد نخواهد بود و ممکن است به چشم ها آسیب وارد کند به همین دلیل امروزه به ندرت از آن استفاده می شود و روش های دیگری مانند تزریق بوتاکس می تواند شما را به نتایج خوبی بدون آن که عوارضی برای شما رقم بخورد برساند.

. چرا لیفت چشم گربه ای کنیم ؟

اولین چیزی که در چهره یک فرد می‌تواند جلب توجه کند چشم ها می باشد عمل زیبایی چشم ها را می تواند جذاب تر کند و به همین دلیل وقتی چشم ها ریز و افتاده باشند همیشه خسته و خمار به نظر می رسند به همین دلیل امروزه از لیفت چشم گربه ای برای کشیده تر شدن و بزرگ تر شدن چشم ها استفاده می شود.

به علاوه تزریق بوتاکس تنها با یک سوزن بدون خونریزی و بخیه صورت می‌گیرد و عوارضی مانند ایجاد اسکار و آسیب به چشم ها در افراد را ایجاد نخواهد کرد.

. لیفت چشم گربه ای برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت چشم گربه ای بیشتر در نواحی اسیای شرقی استفاده می‌شود و برای افرادی که چشمانی کوچک و افتاده دارند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

نتیجه گیری

امروزه داشتن چشمانی زیبا یکی از دغدغه های افراد به خصوص خانم ها به شمار می‌رود اصلاح چشم گربه ای امروزه با عمل جراحی و تزریق بوتاکس صورت می‌گیرد.

اما عمل جراحی می‌تواند خطراتی را برای افراد ایجاد کند یا افرادی هستند که به دلایل مختلف نمی‌خواهند زیر تیغ جراحی بروند این افراد می‌توانند برای کشیدن چشم ها به شکل گربه ای از تزریق بوتاکس استفاده کنند که هیچ گونه عوارض جانبی با خود به دنبال ندارد و می‌تواند سبب درشت تر شدن و زیباتر شدن چشم ها شود.

همچنین نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نخواهید داشت و در زمان کوتاه می توانید نتایج حاصل از این روش درمانی را مشاهده کنید.

البته باید گفت که نتایج چشم گربه ای با بوتاکس ماندگاری طولانی با خود به دنبال ندارد و می‌تواند حدود ۳ الی ۶ ماه بسته به نوع برند ماندگاری داشته باشد و بعد از آن نیاز به تمدید مجدد دارد.

اگر شما عزیزان نیز علاقه به چشم گربه ای با بوتاکس را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید و به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز استفاده کنید.

درباره کلینیک

ما در این مقاله تمام نکات مربوط به تزریق بوتاکس به روش چشم گربه ای را برای شما بیان کردیم همچنین سوالات متداول شما را نیز پاسخ دادیم ، انجام این عمل تزریق با بالاترین کیفیت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاهگلی زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد.

همچنین شما در این کلینیک می توانید انواع دیگر خدمات و درمان های مرتبط با چشم را نیز انجام دهید این خدمات شامل خدمات درمان آب مروارید ، تزریق ژل ، بوتاکس ، چربی و ……. می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicshahgoli

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicshahgoli

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahgoli

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://t.me/clinicshahgoli

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir