درمان ریزش مو در دوران شیردهی

درمان ریزش مو در دوران شیردهی

درمان ریزش مو در دوران شیردهی :

شیردهی دورانی است که نوزاد تازه متولد شده و از شیر مادر خود تغذیه می‌کند .
در این دوران نوزاد مستقیم از پستان مادر شیر را دریافت می‌کند با وجود اینکه شیر مادر می‌تواند در این دوران برای نوزاد مفید باشد اما می‌توان مشکلات زیادی را به وجود آورد .
ریزش موی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در دوران شیردهی برای مادر به وجود می‌آید.
البته  شیردادن بانوان باعث بروز مشکلات موجود نیست و ممکن از عواملی به غیر از شیردهی نیز در این دوران باعث ریزش مو در آنها شود .
کنترل و مقابله با ریزش مو در دوران شیردهی یکی از مشکلاتی است  که خانم‌های باردار بعد از زایمان و شروع دوران شیردهی با آن روبه‌رو می‌شوند .
مشکلاتی مانند ریزش مو برای خانم ها بسیار مهم تر  از آقایان است و  خانم‌ها  کمتر می‌توانند با مشکل ریزش مو کنار بیایند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

ریزش مو در دوران شیردهی:

معمولاً هنگام آغاز ریزش مو در دوران شیردهی در همه افراد  به طور یکسان نیست و  خانم‌هایی که وارد مرحله شیردهی می شوند باید این موضوع را بدانند که این امر سبب می شود تا بتوانند در صورت مشاهده ریزش مو در دوران شیردهی با آن مقابله کنند و از بروز مشکلات ناشی از ریزش مو جلوگیری کنند.
بیشترین میزان احتمال بروز ریزش مو در دوران شیردهی در بین سن ۲۴ ماهگی نوزاد است مادر شیرده در این دوران حساسیت بیشتری باید به خرج بدهد و کنترل بهتری روی ریزش موی خود داشته باشد.
در نتیجه می‌تواند به راحتی این مشکل را در دوران شیردهی حل کند در غیر این صورت ممکن است تعداد موهای ریخته شده بیش از اندازه باشد .
بررسی منظم موهای ریخته شده و شکل ظاهری موها در دوران شیردهی می‌تواند در حفظ کیفیت و سلامت موها اثرگذار باشد و این موضوع کمک می‌کند تا بتوان از ریزش مو در دوران شیردهی جلوگیری کرد.

 

علت ریزش مو در دوران شیردهی:

ریزش مو دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد اما معمولاً در دوران شیردهی یکی از عواملی که باعث می‌شود ریزش مو اتفاق بیفتد کاهش سطح برخی از هورمونها در بدن خانم هایی است که در دوران شیردهی به نوزاد خود هستند و این در حالی است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ریزش مو در دوران شیردهی به خاطر شیر دادن از پستان  باعث بروز این مشکل  می باشد.
در صورتی که این کاملاً اشتباه می باشد زیرا چنین مشکلاتی برای خانم هایی که به صورت مستقیم به نوزاد خود شیر نمی‌دهند نیز رخ می دهد و   بانوانی که از طریق شیردوش نیز به نوزادان شیر می‌دهند این مشکلات  نیز  مشاهده می شود .

اگر بخواهید کمی پا  را  فراتر بگذاریم ریزش مو در بانوانی که سقط جنین انجام داده و یا فرزند آنها زنده به دنیا نیامده نیز مشاهده  شد ه است.
بدین ترتیب فقط  شیردادن مشکلی  برای خانم‌ها به وجود نمی‌آورد  بلکه تغییرات هورمونی بعد از زایمان می تواند باعث ریزش مو در آنها شود.

 

برخی از روشهای مناسب برای مقابله با ریزش مو در دوران شیردهی:

استفاده کردن از شامپوهای مناسب:
یکی از روش‌هایی که می‌تواند در دوران شیردهی به کمک آن به رفع ریزش مو در  خانم‌ها کمک کرد و از ریزش مو در  آنها جلوگیری کرد ، استفاده از شامپوهای مناسب است.
شامپوهای گیاهی و طبیعی در این زمینه می‌تواند به این بانوان کمک کند ‌ زیرا شامپوهای طبیعی بسیار مناسبی در بازار وجود دارد که می‌تواند مو را ضخیم کند و به افزایش حجم آنها کمک کند.
شامپوهای طبیعی و گیاهی هیچ گونه حساسیتی را برای فرد به وجود نمی‌آورد .
و برای پوست و موی خانم های شیرده نیز مشکل و آلرژی خاصی را به وجود نخواهد آورد.  همچنین افرادی که موهای نازک دارند می‌توانند از شامپوهای استفاده کنند که موهای آنها را نرم و لطیف کند.

استفاده از نرم کننده های ملایم در مراحل آخر نیز می‌تواند باعث لطیف و نرم شدن موهای آنها شود و از ریزش آنها جلوگیری کند.

مراقبت از موها:
مراقبت از مو می تواند در مقابل ریزش مو در دوران شیردهی نیز کمک کننده باشد.  زیرا عدم مراقبت درست از موها میتواند خود عاملی برای ریزش مو باشد.
برای اینکه بتوان به خوبی از موهای خود مراقبت کنید بهتر است  هنگامی که موها یتان خیس هستند از شانه  کردن آنها خودداری کنید.
استفاده از شامپو در  حد و اندازه مناسب جهت   شستن مورد استفاده و  بیش از اندازه  از شامپو های مختلف استفاده نکنید چون خود این دلیل می تواند دلیلی بر ریزش موها باشد.
در شستن موها با شامپو نیز باید توجه کنید که به اندازه از شامپو استفاده کنید .

استفاده از دستگاه هایی که حرارت را به موها وارد می‌کند می‌تواند برای موها ضرر داشته باشد و باعث نازک شدن و ریزش آنها شود .

استفاده از محصولاتی مانند سشوار دستگاه های پرکننده مو و اتو مو را به حداقل برسانید.
ضخامت مو هرگز کمتر از حد مجاز نخواهد شد کم شدن ضخامت به راحتی باعث می‌شود که ریزش مو اتفاق بیفتد.

یکی دیگر از روش های مقابله با ریزش مو رنگ کردن موها در هنگامی که باردار هستید:
رنگ کردن باعث می‌شود ساقه مو نازک و سست  شود و این امر می‌تواند به موها  آسیب  ها  کند .
رنگ کردن موها یکی از روش های مقابله با ریزش مو در دوران شیردهی است.

تغذیه و تغییر رژیم غذایی:

تغییر شیوه زندگی از موارد دیگری است که می‌تواند از ریزش مو در دوران بارداری جلوگیری کند.
رژیم غذایی که انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در دوران شیردهی در آن استفاده شود برای بدن ضروری است و حتماً باید رژیم غذایی مناسبی دنبال شود‌. در غیر این صورت کمبود ویتامین های مختلف می تواند باعث ریزش مو در دوران شیردهی شود .

قرص های زیادی نیز به عنوان مکمل وجود دارند که می تواند تامین کننده ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بانوان در دوران شیردهی باشد‌
البته  جهت مکمل ها بهتر است دکتر تجویز کند و از مصرف خودسرانه آنها در دوران شیردهی و بارداری باید خودداری شود.

. اگر شما با ریزش مو در دوران شیردهی مواجه هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرد و بسته به شرایط و نوع ریزش درمان مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید تا از ریزش موی خود جلوگیری کنید.

استرس:

استرس نیز می‌تواند باعث ریزش مو شود.
استرس یکی از مواردی است که ریزش مو را در دوران شیردهی می‌تواند تشدید کند .
بدین ترتیب حتی امکان از استرس و اضطراب دور بمانید .
معمولاً با کاهش استرس تا حدود زیادی می توانید مشکل ریزش مو در دوران شیردهی کاهش دهید.

 

استفاده از روش های کلینیکی برای درمان ریزش مو در دوران شیردهی:

روش های زیادی وجود دارد که پزشک بسته به شرایط شما و نوع ریزش آنها را برای شما در نظر می‌گیرد تا هر چه سریعتر به تقویت موهای شما و همچنین تنظیم هورمون های بدن شما بپردازد تا از ریزش موی شما جلوگیری کند و همواره زیبایی و جوانی را برای شما به هدیه دهد .
روش‌های زیادی مانند مزوتراپی می تواند به شما در این دوران کمک کند و باعث تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها و همچنین باعث تعادل بین هورمون‌ها شود.

ریزش مو در دوران شیردهی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو در دوران شیردهی

مزوتراپی چیست و چگونه در درمان ریزش مو کمک می کند؟

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان های تزریقی گفته می‌شود که با حداقل تهاجم  کاربردهای زیادی دارد.

یکی از کاربردهای این روش درمانی باعث توقف ریزش مو تحریکه رشد موها می‌شود .
مزوتراپی ترکیبی از مواد گوناگون است که به درون پوست سر تزریق می‌شود این مواد شامل عصاره گیاهان، دارویی های گوناگون، ویتامین ها ،آنزیم ها، هورمون ها، فاکتورهای رشد و عواملی هستند که می‌توانند از ریزش مو جلوگیری کنند.
در مزوتراپی با استفاده از سرنگ دارو و ترکیبات خاص به لایه درم پوست  تزریق می‌شود ‌ چون پیاز در این لایه قرار دارد .
به شکل موثری ترکیبات می تواند به ترمیم آنها کمک کنند.  داروهای موضعی مانند ماینوکسیدیل معمولا نمی تواند به خوبی از اپیدرم عبور کند لذا تاثیر کمتری نسبت به مزوتراپی دارد.
مزوتراپی را می‌توان یک روش موثر برای جلوگیری و درمان ریزش مو در دوران شیردهی و هر دوران دیگر  نام برد.

 

مراحل انجام مزوتراپی مو:

. آماده شدن قبل از درمان شب قبل از درمان باید موها را بشویید همچنین چند روز قبل از آن باید از مصرف داروهایی که پزشک برای شما ممنوع کرده خودداری کنید.
برای مزوتراپی برخلاف  روش‌های دیگر نیازی به ضدعفونی نیست.
اگر روی پوست سر ضعف و مشکلی  وجود داشته باشد با استفاده از الکل یا بتادین ضد عفونی انجام می‌گیرد.

. تزریق مزوتراپی با استفاده از سوزن های مخصوص انسولین به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه های مخصوصی  انجام می‌گیرد.
که تزریق به صورت دستی یا با دستگاه به انتخاب پزشک متخصص بستگی دارد که هر دو می تواند روش های خوبی باشد.

. سوزن تا حدود یک میلیمتر درون پوست مو نفوذ می‌کند و محلول مورد نظر را به لایه میانی پوست وارد می‌کند.
این محلول حاوی  اسیدها ویتامین‌ها ماینوکسیدیل داروهای تقویت‌کننده هورمونهای اندروژنی و فاکتورهای رشد گوناگون هستند که باعث افزایش قدرت موها و جان گرفتن دوباره فولیکولها می‌شود.

.اتفاق دیگری که در حین مزوتراپی به وجود می‌آید و اثرات درمانی فوق العاده ای به جا می گذارد دردهای کوچک است که توسط سوزن به وجود می‌آید .
این ضربه های جزئی باعث می‌شود که فرایند ترمیم به کار افتد و طی فرآیند فاکتورهای رشد بسیاری در فضای بافتی آزاد شود.
رگهای خونی جدید شکل بگیرد کلاژن سازی تحریک شود و باعث بهبود کیفیت مو شود پس  آسیب جزئی سوزن مزوتراپی نیز بخشی از درمان به حساب می‌آید.

. بعد از پایان درمان شما بلافاصله می توانید فعالیت های روزمره را ادامه دهید نیاز به مراقبت خاص و ویژه ندارید و فقط رعایت بعضی نکات می تواند نتایج بهتری را از این روش درمانی برای شما رقم بزند.

 

مزایای مزوتراپی مو:

. روش درمانی موثر برای جلوگیری از ریزش مو بدون نیاز به جراحی

. بهبودی سریع بدون داشتن دوره نقاهت و ریکاوری

. نیاز نداشتن به هیچگونه مراقبت خاص و ویژه‌ای

. بدون درد و نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری

. عوارض جانبی بسیار محدود

. هزینه مناسب و مقرون به صرفه

. مناسب برای تمام مشکلات ریزش مو رفع مشکلات سر مانند چربی و شوره و ترمیم موهای آسیب دیده.

شما هم می‌توانید از مزایای مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید .

اگر در دوران شیردهی قرار دارید و دچار ریزش مو هستید می‌توانید برای درمان ریزش مو در دوران شیردهی از مزوتراپی به عنوان یک روش درمانی موثر و ایمن بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسبی به مزوتراپی مو:

تمام افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش مو شده اند می توانند کاندیدای مناسب برای انجام مزوتراپی باشند.

مزوتراپی هیچگونه محدودیت سنی و جنسی ندارد افرادی که به دلایل مختلفی مانند استرس دچار ریزش مو شده اند  می توانند با انجام  مزوتراپی به رفع مشکلات  کمک کنند.

پلوژن افیون یا ریزش موی ناشی از استرس و اختلالی هستند که بدن دچار استرس فیزیکی و روانی می‌شود که مزوتراپی می‌تواند کمک کنده جهت درمان باشد.

مثلاً ریزش مو بعد که  از بارداری که به دلیل تلوژن افیون به وجود می‌آید به شکل موثری مزوتراپی می‌تواند آن را درمان کند.
همچنین مشکلات ساقه مو اگر به هر دلیلی افراد دچار مشکلات ساقه مو شده‌اند می‌توانند برای حفظ سلامت فولیکول  های مو از این روش درمانی استفاده کنند .

 

کاهش سرعت رشد :

اگر به هر دلیلی رشد موهای شما کم شده  مزوتراپی می‌تواند درمان موثری برای شما باشد.

اگر شما هم جزء کاندیدای مناسب  مزوتراپی مو هستید و می خواهید برای درمان ریزش مو از آن استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز  تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به  انجام این درمان بپردازد و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

 

عوارض مزوتراپی مو:

در خصوص مزوتراپی مو تاکنون مشاهده عوارض عمومی خفیف یا کم بوده به طور کلی می‌توان گفت که مزوتراپی  یکی از موثرترین و ایمن ترین روش هاست که برای درمان و جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود.

مزوتراپی معمولاً باعث درد نمی شود اما اگر از سوزن می‌ترسید می توانید از دستگاه های بدون سوزن استفاده کنید ا.
لبته باید بدانید که دستگاه‌ها اثر کمتری دارد .
در درون محلول مزوتراپی از داروهای بی حسی استفاده می‌شود اما اگر آستانه درد شما پایین است می توانید از داروهای بی حسی نیز استفاده کنید .

در بعضی موارد ممکن است که پوست سر دچار التهاب در ناحیه تحت درمان شود و به محلول مزوتراپی واکنش نشان دهد این عوارض بسیار نادر هستند و خیلی زود نیز برطرف می‌شوند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

اما در صورت نیاز به پزشک ممکن است که محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر هرگز دچار این مشکل و عارضه نشوید.

 

هزینه مزوتراپی مو:

هزینه مزوتراپی مو بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد و برای هر فرد نسبت به فرد دیگر هزینه می تواند متغیر باشد.

قیمت تمام شده به تعداد جلسات درمانی دوز داروهای تزریقی تزریق محلول مزوتراپی و همچنین مواردی از این دست بستگی دارد .
جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز با  مشاوران و کارشناسان این کلینیک تماس بگیرید و از هزینه انجام درمان و تخفیفات روزانه اطلاعات کامل به دست آورید.
و یا می‌توانید با مشاوره حضوری با کارشناسان و مشاوران در خصوص هزینه انجام این درمان به سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید .
مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

ریزش مو در دوران شیردهی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – ریزش مو در دوران شیردهی

مراقبت های قبل از مزوتراپی:

اگر شما دچار ریزش مو هستید و برای درمان ریزش مو در دوران شیردهی هستید  می‌توانید از درمان با  مزوتراپی هم بهره مند شوید که  باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید تا پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد و اگر مزوتراپی بهترین روش برای شما است .
مراقبت های قبل از درمان را برای شما توضیح خواهد داد که شامل موارد زیر است :

. چند روز قبل از انجام مزوتراپی باید از دارو  های رقیق کننده خون مانند آسپرین یا ایبوپروفن خودداری کنید.
همچنین اگر داروی ضد انعقاد یا رقیق کننده استفاده می کنید حتما باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

. از مواد تقویت کننده و داروهای حالت دهنده مو و موارد اینچنینی حداقل باید ۲۴ ساعت قبل از درمان خودداری شود.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید موها را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی بهداشتی و حالت دهنده روی موها استفاده نکنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتماً پزشک را مطلع کنید..

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو:

. تا ۲۴ ساعت بعد از مزوتراپی مو از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و داروهای تقویت مو و همچنین مواد آرایشی و حالت دهنده استفاده نکنید.

. تا ۸ ساعت بعد از مزوتراپی نباید سر خود را بشویید از روز سوم می توانید به حمام بروید ولی از آب داغ و پرفشار استفاده نکنید زیرا می تواند باعث کبودی شود.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید زیرا  مصرف این گونه مواد می‌توانند در روند بهبودی و رساندن مواد مغذی به مو اختلال ایجاد کنند و خود عاملی هستند که می‌توانند باعث ریزش مو شوند.

.تا دو روز بعد از انجام مزوتراپی از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق بدن می شود خودداری کنید (تعرق باعث می شود که محلول مزوتراپی از پوست خارج شود.)

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو:

مزوتراپی  بر بخش های  گوناگون پوست مانند اپیدرم لایه میانی و بافت پیوندی همچنین سیستم گردش خون سیستم ایمنی و سیستم عصبی می تواند اثرگذاری داشته باشد.
برای درمان انواع آلودگی‌ها مزوتراپی می‌تواند درمان موثری باشد.
مزوتراپی می‌تواند باعث بهبود خونرسانی در عروق پوستی شود و خونرسانی را   افزایش و  مواد معدنی و مغذی را  به موها برساند و  غذا رسانی به بافت پوست و فولیکول ها را انجام دهد و   از فرایندهای تحلیل رفتن فولیکول ها جلوگیری کند و باعث تقویت و بهبود حالت موها شود
همچنین  باعث تنظیم ترشح چربی در پوست سر می‌شود . انجام این روش برای بهبود نتایج کاشت مو نیز موثر بوده و نتایج فوق‌العاده را برای فرد متقاضی به همراه دارد.

شما هم می توانید از نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک بهره مند شوید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو:

مزوتراپی مو یک روش آسان و موثر است که برای رفع مشکلات موجود درمان ریزش مو می تواند کمک کننده باشد.
این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.
شما بلافاصله بعد از اتمام درمان   می توانید فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید نیاز نیست که استراحت داشته باشید یا از فعالیت‌های روزمره خود دور بمانید و فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص باتجربه توجه کنید تا بهترین اثر بر نتیجه را به دست آورید.

شما می توانید مزوتراپی مو را برای درمان ریزش مو در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض و دوره نقاهت ای در امان باشید و بهترین اثر بر نتیجه را از این رو روش درمانی برای خود به همراه داشته باشید.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو:

تعداد جلسات مزوتراپی مو و برنامه درمانی کاملاً به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد.

تعداد جلسات مزوتراپی می‌تواند بین ۸ تا ۱۵ جلسه متغیر باشد که بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعداد جلسات مشخص خواهد شد.

یکی از برنامه‌های درمانی برای مزوتراپی به اینگونه است که یک بار در هفته برای ماه اول و سپس دو هفته یک بار برای ماه دوم و در نهایت ماهی یک بار در دو ماه بعدی مزوتراپی هم انجام می‌گیرد که در این حالت به طور کلی هر جلسه درمان  خواهد کرد .

اگر شما برای درمان ریزش مو در دوران شیردهی می‌خواهید از مزوتراپی استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی  شاه گلی تبریز زیر  نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نتیجه گیری :

شیردهی به دورانی گفته می‌شود که نوزاد متولد می‌شود و از شیر مادر خود تغذیه می‌کند.
اما  شیر مادر تغذیه می‌کنند می‌تواند مشکلاتی را برای مادر به همراه داشته باشد ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در دوران شیردهی برای مادر به وجود می آید  که علت اصلی آن می تواند به هم ریختن و تعادل بین هورمون ها باشد.
معمولاً زمان آغاز ریزش مو در دوران شیردهی در همه افراد یکسان نیست خانم‌هایی که وارد مرحله شیردهی می‌شود باید به این موضوع اهمیت دهند که این امر می‌تواند  ریزش مو را در این دوران برای آنها افزایش دهد و حتماً باید به درمان مناسب بپردازد.

اگر شما هم جزو بانوانی هستید که در دوران شیردهی دچار ریزش مو شده اید و به دنبال درمان مناسب برای جلوگیری از آن هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک درمان مناسبی را بسته به شرایط و مشکل خود انتخاب کنید و به آن بپردازید تا هر چه سریعتر بهبودی کامل برای شما انجام گیرد.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشکی متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

درباره کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شاه گلی تبریز خدمات زیبایی پوست و مو با بهترین تجهیزات و برندها و کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متخصصین کارآمد و حرفه ای و همچنین پرسنل دوره دیده انجام می شود.
روش‌های  متعددی برای رفع مشکلات پوست و مو در این کلینیک انجام می‌شود که موفقیت های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است  .

تمام خدمات مربوط به این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است موقعیت مناسب و استفاده از تجهیزات به روز  باعث شده که خدماتی که در این کلینیک انجام می‌گیرد اطمینان افراد متقاضی را جلب کرده و نتایج خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد .

انجام تمام خدمات مشاوره توسط متخصصین و کارشناسان برجسته بوسه کشور در این کلینیک برای شما فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید روش مناسبی را برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود انتخاب کنید و باعث بازگشت زیبایی و اعتماد به نفس خود شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/zc4w

لینک آپارات: https://aparat.com/v/mPxgJ

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/bdf5izUa

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir