مرکز برای انجام لیفت بینی کجاست؟

مرکز برای انجام لیفت بینی کجاست؟

مرکز برای انجام لیفت بینی کجاست؟

لیفت بینی با نخ یکی از روش های مدرن و جدید برای دست یافتن به نتایجی طبیعی و فوری برای تغییر فرم بینی و اصلاح معایب آن می باشد.  این تکنیک زیبایی غیر تهاجمی بسیار موثر و با مزایای بی نظیر باعث تغییر شکل و لیفت بینی خواهد شد.  این تکنیک زیبایی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و دوری از فعالیت های اجتماعی ندارد.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا کنیم و به بررسی مواردی از قبیل مراحل،  مزایا و کاربرد ها ، معایب و مراقبت های آن بپردازیم.

همچنین توضیحات کاملی در مورد تاثیرات و نتایج آن برای شما ارائه دهیم .

پس پیشنهاد می کنیم برای انجام لیفت بینی به بهترین مرکز برای انجام لیفت بینی مراجعه  نمایید که پیشنهاد  ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز  می باشد.

شما به کمک  این تکنیک زیبایی در این کلینیک می توانید به نتایج مد نظرتان نزدیک تر  و با تغییراتی در نوک بینی و همچنین هموار کردن سطح آن زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.

پس این فرآیند می تواند مشکلات زیادی را برطرف کند و به عنوان مناسب ترین جایگزین عمل جراحی معرفی  شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

لیفت بینی با نخ چیست ؟

در چند سال گذشته  تنها راهی که متقاضیان می توانستند فرم بینی خود را زیبا  و اصلاح کنند عمل جراحی بینی بود اما این جراحی با ریسک ها و خطرات زیادی همراه است و برای بهبودی باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر گذاشت و حتی برخی افراد به دلیل نداشتن پرداخت هزینه های بالای آن مجبور بودند که با مشکلات و معایب ظاهری بینی خود کنار بیایند از انجام این عمل منصرف می شدند.  . اما خوشبختانه امروزه روش های مدرن و پیشرفته ای جایگزین مناسبی به جای عمل جراحی بینی قرار گرفته است و زیبا جویان می‌ تواند در فرصتی کم و با هزینه مناسب معایب و نواقص بینی خود را برطرف کنند.  این تکنیک زیبایی نیاز به بی هوشی ندارد و شما به هیچ وجه ریسک پس از عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد.  پس اگر با مشکلاتی مانند افزایش سن،  فشار خون،  بیماری‌ هایی مانند دیابت و قلبی مواجه  هستید می توانید به راحتی از این تکنیک زیبایی بهره مند شوید.  در این روش متخصصین با اصلاح و بلند کردن نوک بینی زیبایی چهره را چندین برابر می کنند . لیفت با نخ جزء روش های کم تهاجم،  سریع و شگفت انگیز است که مراحل انجام آن به صورت بی حسی خواهد بود.  متخصصین در این روش از نخ های قابل تجزیه استفاده می کنند.  این مقام نخ ها  با بدن سازگاری دارند و به نوعی،  نخ بخیه محسوب می شوند که بر اساس شرایط پوست  و نوع ماندگاری آن ها یک تا سه سال خواهد بود . با جایگذاری نخ ها  در بافت بینی و ایجاد کشش در این ناحیه نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود و به پل بینی وصل می شوند.  زیبا جویان می توانند پس از مرحله جایگذاری نخ ها  اثرات اولیه آن را مشاهده کنند . پس از این تکنیک زیبایی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد و نخ ها  به گونه ای محکم در جای خود قرار می گیرند که به عنوان یک لنگر عالی عمل می کند.  با این عملکرد شما تغییری در استخوان و غضروف بینی ایجاد نمی کنید و فقط تغییرات در شکل ظاهری بینی اتفاق می افتد.  همراه با کشیدگی پوست توسط نخ ها  به مرور زمان و افزایش تولید کلاژن سازی یک رباط  فیبری طبیعی جایگزین آن ها  می‌ شود و زیبایی چهره را چندین برابر خواهد کرد.  پس اگر شما به دنبال روشی با هزینه مناسب و خطرات و عوارض بسیار کم هستید لیفت با نخ روشی موثر و بی نظیر می باشد.

 

مراحل انجام لیفت بینی با نخ :

پس از انتخاب کلینیک معتبر و اطمینان کامل از مهارت پزشک شما در جلسه مشاوره شرکت می کنید.  پزشک در این جلسه همه شرایط جسمانی شما را بررسی می‌ کند و بر اساس مشکلات و آسیب های بینی نوع نخ و تعداد آن را تعیین می کند.  همچنین پزشک در این جلسه محل دقیق عبور نخ ها را  مشخص خواهد کرد.  پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه لیفت با نخ ،  این تکنیک زیبایی به صورت عملی در طی چند مرحله انجام خواهد شد.

پزشک برای پیشگیری از ایجاد عفونت،  بینی و نواحی اطراف آن را ضد عفونی می‌ کند و فرایند بی حسی به صورت موضعی و یا تزریق انجام خواهد شد.  شما به گونه ای بر روی تخت دراز می کشید که سوراخ های بینی به سمت بالا و سر به سمت عقب خمیده باشد.  نخ ها  با استفاده از سوزن بسیار ظریفی از نوک بینی وارد بافت بینی خواهد شد.  پزشک برای جای گیری صحیح نخ ها  از سوزن مخصوص استفاده می کنند نخ ها  پس از عبور از نوک بینی به پل آن  وصل می شوند و  این ناحیه سفت و محکم خواهد شد.  پزشک با ایجاد فشار بسیار خفیفی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می‌ دهد و معایب ظاهری بینی برطرف خواهد شد.  تعداد نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد به خواسته و اهداف متقاضیان بستگی دارد .

 

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ :

شما با این تکنیک زیبایی می توانید نتایجی بهتر است تزریق فیلر،  تزریق بوتاکس حتی جراحی بینی حاصل کنید.  زیرا این روش غیر تهاجمی است و ایمنی بالایی دارد و می تواند تاثیرات طولانی مدتی به همراه داشته باشد.

در این تکنیک فرم دهی و کشیدگی در بینی بهتر ایجاد می شود و ظاهر آن را بهبود می بخشد.  همچنین می‌ تواند زیبایی ظاهری و  بخش‌ های دیگر صورت را نیز تقویت کند .

در این تکنیک زیبایی می‌ توانید انحنا و خمیدگی بینی را رفع کنید تا بینی صاف و زیبایی داشته باشید.

برای لیفت با نخ نیاز نیست که زمان زیادی را صرف کنید و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است به طوری که می توانید پس از لیفت با نخ فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

نتایج حاصل از این فرآیند کاملا پایدار و طبیعی است به صورتی که حتی خانواده یا اطرافیان شما متوجه لیفت بینی شما  نشوند و فقط تغييرات ظاهری چهره شما آن ها را شگفت زده می‌ کند.

به دلیل جذب شدن نخ ها  در بافت بینی نتایجی کاملا پایداری دارد و با تحریک کلاژن سازی در پوست شما پوستی سفت و محکم خواهید داشت که در نگه داشتن نخ ها  نیز موثر خواهد بود.

لیفت با نخ را می‌ توان برای بخش های مختلف صورت و حتی بدن مورد استفاده قرار داد بر خلاف تکنیک های دیگر که فقط به بینی محدود می شود .

مراحل انجام این فرآیند نیاز به بیهوشی ندارد و به صورت سر پایی و بی‌ حسی موضعی خواهد بود.  بنابراین زیبا جویان در حین درمان هیچ دردی احساس نمی کنند.

نخ های  جایگذاری شده بر خلاف فیلر های تزریقی در زیر پوست جا به جا نمی شوند و با فشار کوچک اتفاقی برای این ناحیه نمی افتد .

تکنیک زیبایی لیفت با نخ می تواند معایب پس از عمل جراحی و یا تزریق فیلر را برطرف کند.  در حدود ۹۵ درصد از کسانی که برای زیبایی بینی خود لیفت با نخ را انتخاب کرده اند از نتایج آن رضایت کامل حاصل کرده اند.

هزینه‌ ای که شما برای لیفت با نخ پرداخت  می کنید قطعاً نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا در این روش  هزینه ای  برای بی هوشی،  اتاق جراحی و مراقبت های ویژه پرداخت نمی کنید.

 

کاربرد ها

  • تغییر و اصلاح فرم بینی
  • از بین بردن پهنی و باز شدن پره های باز بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • از بین بردن نا همواری ها،  فرو رفتگی ها و بر آمدگی های سطح بینی
  • جوان سازی و استحکام پوست بینی
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت
لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – لیفت بینی

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

یکی از مهم ترین گرایش زیبا جویان نسبت به تکنیک های غیر جراحی مانند لیفت با نخ هزینه مناسب و مقرون به صرفه می باشد.  زیرا برخی افراد به دلیل شرایط مالی خود توانایی پرداخت عمل جراحی را ندارند و نتایجی که با لیفت با نخ حاصل می شود به نسبت به عمل جراحی نزدیک می باشد.

زیبا جویانی که از این تکنیک زیبایی بهره مند  می شوند باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج آن داشته باشند.

این فرایند برای افرادی که در سنین جوانی هستند و پوست آن ها  حالت انعطافی خود را حفظ کرده است گزینه مناسب تری خواهد بود .

متاسفانه کسانی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ضخامت لایه درم پوستشان را از دست داده اند کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ نمی باشند زیرا ، پس از جایگذاری نخ ها ، نخ ها بر سطح پوست مشاهده می شوند و لایه درم  ضخامت کافی برای تحمل ضخامت نخ  ها را نخواهد داشت.

یکی دیگر از کاندیدای مناسب لیفت با نخ کسانی هستند که پس از انجام عمل جراحی از نتایج آن رضایت کافی حاصل نکرده اند و می خواهند با روشی مناسب به اصلاح معایب پس از جراحی بپردازند.

افرادی که نسبت به نخ های تزریقی و مواد بی حس کننده حساسیت دارند و یا مستعد عفونت یا التهاب فعال هستند  کاندیدای مناسبی نمی باشند.

خانم هایی که در دوران بار داری و شیردهی قرار دارد نیز  کاندیدای مناسبی محسوب نمی‌ شوند و باید این فرایند زیبایی را به دوران پس از بارداری و شیردهی موکول کنند.

کاندیدای مناسب دیگری که می توان برای تکنیک زیبایی لیفت با نخ معرفی کرد کسانی هستند که به دنبال تغییراتی جزئی و طبیعی در بینی خود هستند.

برخی  افراد پس از انجام عمل جراحی از نتایج حاصل از آن رضایت کامل ندارند بنابراین می‌ تواند با کمک فرایند لیفت با نخ خواسته ها و اهداف خود را دنبال کنند.

کسانی که در بینی خود با مشکل افتادگی نوک بینی و  پشت بینی فرو رفته مواجه هستند می‌ تواند با این فرآیند تغییرات لازم را در بینی خود ایجاد کنند و بدون نیاز به عمل های سنگین جراحی و بی هوشی به مدل ایده آل بینی خود دست یابند .

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیفت بینی با نخ نمی باشند؟

به دلیل غیر جراحی بودن این فرآیند معمولا محدودیتی در این تکنیک زیبایی وجود ندارد.  اما برخی افراد شرایط مناسبی برای انجام لیفت با نخ  نخواهند داشت.

کسانی که دارای پوستی ضخیم یا پوست بسیار نازک هستند .

کسانی که با افتادگی شدید پوست مواجه هستند.

کسانی که دائما سیگار می کشند  و مشروبات الکلی مصرف می کنند و برای ترک آن ها اقدامی نمی کنند.

کسانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارد . متخصصین به این افراد توصیه می کنند که این تکنیک زیبایی را پس از پایان دوران بارداری و شیردهی انجام دهند.

کاندیدای مناسب تکنیک زیبایی لیفت با نخ بر اساس شرایط پوست و شرایط جسمانی متقاضیان توسط پزشک تعیین می شوند.  این روش  برای برخی افراد پاسخگوی بسیار خوبی خواهد بود اما برای برخی افراد نیز تاثیر چندانی ندارد‌.  بنابراین بهتر است که در حین معاینه به نظر پزشک خود احترام بگذارید و در صورت مناسب نبودن شرایط تان راه کار های زیبایی دیگر را انتخاب کنید.  همچنین شما پس از لیفت با نخ نباید انتظار نتایج پس از جراحی را داشته باشید چون این تکنیک زیبایی می تواند تاثیرات محدودی بر بینی شما داشته باشد و ساختار داخلی بینی شما هیچ تغییری نمی کند.  پس اگر که قصد دارید تغییرات زیاد و اساسی در بینی خود ایجاد کنید لیفت با نخ پاسخ گوی مناسبی برای شما نخواهد بود.  متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز  قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی شرایط جسمانی و بدنی و همچنین خواسته های شما را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس نیاز ها و شرایط شما بهترین تکنیک زیبایی و درمانی را ارائه خواهند داد.

 

عوارض و خطرات پس از لیفت بینی با نخ چیست ؟

مهمترین موضوع در پیشگیری و کنترل عوارض پس از لیفت با نخ مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و مطمئن شدن از مهارت پزشک می باشد.  همچنین توصیه می‌ شود که مراقبت های قبل و بعد از لیفت به خوبی انجام شود تا بتوانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  بدون شک شما عوارضی که پس از لیفت با نخ  تجربه می کنید در مقابل عوارض پس از جراحی قابل مقایسه نمی باشد.  ممکن است پس از جایگذاری نخ ها  با درد خفیف و کشیدگی جزئی در ناحیه بینی مواجه شوید که در زمان کوتاهی رفع می شود.  از عوارض  این تکنیک می‌ توان به کمی کبودی ، تورم،  قرمزی و سوزش اشاره کرد که در طی دو تا سه روز به طور کامل رفع می شود.  اگر شما در انتخاب پزشک و یا کلینیک مورد نظر دقت و حساسیت کافی نداشته باشید با عوارضی مانند

  • جا به جایی نخ ها
  • پارگی نخ ها
  • عفونت
  • کبودی و تورم گسترده
  • سرگیجه
  • حالت تهوع

مواجه خواهید شد و فرم بینی شما نا متقارن،  موج دار و بد شکل می شود.  پس برای پیشگیری از هدر رفتن هزینه های پرداخت شده و  زمانی که برای لیفت اختصاص داده اید و همچنین حفظ سلامتی خود از رفتن به مراکز نا معتبر خودداری کنید.  در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز لیفت  با نخ برای اجزاء مختلف صورت و بدن به صورت کاملا حرفه ای توسط متخصصین با تجربه انجام می‌ شود . این خدمات در محیطی کاملا استریل و تمیز انجام خواهد شد و زیبا جویان شاهد هیچ عارضه خطرناکی پس از این تکنیک زیبایی نخواهند بود.

 

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

بدون شک شما با انجام تکنیک زیبایی لیفت بینی با نخ هزینه کمتری نسبت به عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) پرداخت خواهید کرد.  زیرا این تکنیک زیبایی بدون نیاز به اتاق عمل،  مراقبت های ویژه،  بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت انجام می شود . البته،  عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد .

  • میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی
  • تعداد نخ های جایگذاری شده
  • نوع نخ های مورد استفاده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • مدت زمان انجام لیفت بینی
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.  لیفت بینی جزء روش های زیبایی محسوب می شود بنابراین هیچ کدام از شرکت‌ های بیمه هزینه های این فرایند زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند و همه هزینه ها بر عهده زیبا جویان خواهد بود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات لیفت بینی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز  با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

 

انواع نخ برای لیفت

نخ Mono filament

این نخ ها  که به اختصار نخ های PDO معرفی می شوند نخ هایی  تک رشته ای هستند که تاثیر چندانی بر لیفت بینی نخواهند داشت.

نخ – GOG

نخ  های گاگ نیز جزء نخ های تک  رشته ای هستند که دارای خار های بسیار ظریفی خواهند بود.  برجستگی هایی که بر سطح این نخ ها وجود دارد سبب افزایش سطح تماس  با بینی می شود و التهاب پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی را افزایش می‌ دهد . همچنین با کمک این نخ و قلاب شدن آن به پوست کشیدگی و لیفت این ناحیه سریعتر اتفاق می افتد.  نخ های  گاگ به عنوان گرانترین نخ های لیفت شناخته می شوند .

نخ Polyglycolide

نخ های  پلیکولید  دارای دو ویژگی منحصر به فرد خواهند بود.  این نخ ها به صورت چند رشته ای هستند و التهاب بیشتری در پوست ایجاد می کنند . همچنین به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید شدت کلاژن سازی با سرعت بالاتری انجام می شود.  پس می توان گفت که این نوع نخ ۱۰ درصد بیشتر از  نخ  های دیگر باعث التهاب می شود و نتایج موثری به همراه دارد.

  • نخ Hurricane

نخ های  هوریکان به صورت مارپیچی هستند به همین دلیل طول بیشتری از این نخ ها  در بافت بینی قرار می گیرد و التهاب و کلاژن سازی را افزایش می دهد.  این نخ ها در بیشتر مواقع در کنار نخ های  گاگ برای اثر گذاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند  که با افزایش التهاب و کلاژن سازی و همچنین جریان خون رسانی می توانند  تاثیرات بیشتری داشته باشند.

متخصصین ضخامت و نوع نخ ها را  بر اساس  ناحیه جایگذاری آن ها انتخاب می‌ کنند

 

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید.
  • انتظارات و خواسته های خود را بدون تعارف خجالت کشیدن بیان کنید.
  • از پزشک بخواهید تا نمونه کار های خود را به شما نشان دهد تا بتوانید به مهارت و تخصص پزشک مطمئن شوید و همچنین درک واقع‌بینانه ای نسبت به نتایج لیفت پیدا کنید.
  • اگر نسبت به دارو های بی حسی و نخ های  لیفت حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید پزشک را مطلع کنید.
  • چند روز قبل از لیفت با نخ از لایه برداری،  برنزه کردن اپیلاسیون و وکس کردن پوست خودداری کنید .
  • دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف سیگار،  قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • مصرف انواع دارووهای رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها و هر ماده غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود را  کنار بگذارید .
  • چند روز قبل از انجام لیفت بینی با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • وعده  های غذایی خود را به طور کامل دریافت کنید.

 

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ

متخصصین برای رسیدن به نتایج مطلوب و سرعت بهبودی توصیه می کنند برخی از نکات را پس از لیفت با نخ جدی بگیرید. این مراقبت ها بسیار ساده و عمومی خواهند بود.

  • پس از انجام این تکنیک زیبایی سعی کنید تغذیه مناسبی داشته باشید.  بهتر است در روز های اول پس از لیفت سبزی ها و میوه  های تازه را در سبد غذایی خود قرار دهید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.
  • توصیه می شود تا دو روز از فعالیت های اجتماعی دوری کنید.  قرمزی و تورم پس از انجام لیفت با نخ  جزو عوارض رایج است که می‌ توانید با کمک کمپرس سرد شدت آن را کاهش دهید.
  • توصیه می شود تا دو روز از برخورد ناحیه درمان با آب خود داری کنید و برای پاک سازی پوست  از  پاک کننده های مناسب استفاده کنید.
  • متخصصین برای افزایش سرعت بهبودی و  پیشگیری از عفونت دارو هایی را برای شما تجویز می کنند دارو ها را باید با دوز معین و به موقع مصرف کنید.
  • توصیه می شود تا بهبودی کامل از ایجاد هرگونه فشار به بینی از  آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی پوست  بپرهیزید چون احتمال بروز حساسیت و عفونت را  افزایش خواهد داد .
  • تا بهبودی کامل از رفتن به جکوزی،  سونا ، حمام داغ و  محیط‌ های گرم بپرهیزید.
  • برای شست و شو از دوش آب با فشار بالا خودداری کنید.
  • پس از انجام لیفت با نخ در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی و دود دخانیات و گرد و خاک قرار نگیرید.
  • توصیه می شود تا بهبودی کامل به مدت دو تا سه هفته از انجام انواع فعالیت های ورزشی،  جا به جایی اشیا سنگین،  ورزش های مربوط به توپ مانند بسکتبال،  والیبال و فوتبال بپرهیزید. زیرا با اصابت توپ با صورت شما بینی دچار آسیب دیدگی خواهد شد.
  • از خم شدن پس از انجام لیفت خودداری کنید.
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار را جایگزین لباس های تنگ و چسبان کنید  تا هنگام عوض کردن لباس به بینی  شما فشاری وارد نشود.
  • در هنگام استراحت کمی زیر سر خود را بلند نگه دارید تا بتوانید کبودی و تورم ایجاد شده را کاهش دهید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض و یا احساس تغییر نا خوشایند در  چهره پزشک خود را مطلع کنید.

 

اثرات و نتایج :

لیفت بینی با نخ یکی از  روش های نیمه دائمی و موقتی است که در طی یک تا سه سال تاثیرات آن از بین می رود.  پس از پایان این دوره توصیه می شود برای ماندگار کردن نتایج  برای تمدید مجدد  اقدام کنید.  شما با چند بار تمدید کردن این فرایند زیبایی،  می توانید نتایج آن را ماندگار و پایدار تر کنید.  البته عوامل مختلف دیگر مانند نوع و جنس نخ،  شرایط پوستی و سن شما بر  مدت ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود.  در حال حاضر متخصصین با نخ های  متنوعی این تکنیک زیبایی را انجام می‌ دهند . متخصصین بر اساس خواسته ها و انتظارات شما نوع نخ را مشخص می کنند.  بر اساس تجربیات حاصل شده به این نتیجه رسیده اند که با تمدید مکرر در طی دوره های مختلف می توان مدت ماندگاری این فرایند را افزایش داد.
پس از انجام لیفت با نخ می توان بلافاصله تاثیرات اولیه آن را بر بینی مشاهده کرد و نتایج قطعی آن پس از،  از بین رفتن تورم و کبودی در طی یک تا دو هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد.  تغییراتی که پس از لیفت با نخ در چهره مشاهده می کنید بسیار شگفت انگیز خواهد بود که  به واسطه این فرآیند شما بینی سر بالا و خوش فرم خواهید داشت.  همچنین افتادگی نوک  بینی برطرف می شود و باعث جمع شدن پره های باز بینی خواهد شد.  از تغییرات پس از  این عمل  می توان به مواردی از قبیل

  • محکم و صاف شدن ساختار بینی
  • طبیعی بودن نتایج و رفع معایب ظاهری بینی
  • داشتن بینی سر بالا و خوش فرم
  • ظریفی و باریک شدن بینی
  • کوتاه شدن قد بینی

اشاره کرد.

انتخاب این تکنیک زیبایی به شرایط پوستی و سنی متقاضیان بستگی دارد.  این فرآیند برای برخی افراد نتایجی رضایت‌ بخشی به دنبال دارد و برخی دیگر نمی توانند نتایج موثری حاصل کنند . متخصصین در جهت جلب رضایت شما بهترین تکنیک های زیبایی را برای لیفت بینی به شما معرفی خواهند کرد  پس بهتر است که در این شرایط به نظر پزشک احترام بگذارید.  در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز لیفت بینی با تکنیک های مختلفی از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی،  پلاسما جت و لیفت با جراحی با متد های مختلف انجام خواهد شد.  متخصصین بر اساس نیاز ها و انتظارات شما یکی از روش های موثر را پیشنهاد خواهند داد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – لیفت بینی

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم همه مراحل لیفت با نخ به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد بنابراین شما شاهد عوارض نا خوشایند پس از لیفت  نخواهید بود و مراقبت هایی که در این دوره انجام می دهید دشوار و سخت نمی باشد. زیبا جویان می توانند در دو روز اول فعالیت های سبک و روزانه خود را آغاز کنند حتی برخی افراد به  دلیل نداشتن مرخصی می توانند به محل کار خود باز گردند.  از عوارض رایج این فرآیند می‌ توان به کمی تورم و کبودی اشاره کرد که این عارضه ها به جنس پوست و شرایط بدنی هر فرد بستگی دارد و میزان آن برای همه افراد متفاوت است حتی برخی افراد این عوارض را تجربه نمی کنند . اعمال مراقبت ها نیز به نتایج پس از لیفت مرتبط خواهد بود و با عدم توجه به این موضوع احتمال بروز خطراتی مانند   جا به جایی و  همچنین پارگی نخ ها را  افزایش می یابد . بنابراین تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه بینی پس از ۴ تا ۵ روز رفع می شود.  در این دوره توصیه می شود برخی از فعالیت ها را متوقف کنید  و از ماساژ دادن و فشار دادن بینی بپرهیزید.  از انجام فعالیت هایی که باعث افزایش فشار خون و یا جریان خون رسانی می شود خودداری کنید.  استفاده از محصولات آرایشی باعث تحریک و ایجاد عفونت خواهد شد از حرکات زیاد صورت مانند گریه کردن ، خنده و عصبانیت خودداری کنید . در هنگام استراحت بر روی صورت نخوابید و زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید .  به هیچ وجه در معرض دود سیگار و قلیان قرار نگیرید و از مصرف آن ها نیز  بپرهیزید.  از انجام برخی از فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری،  وزنه برداری یا دویدن خودداری کنید.  در معرض نور خورشید و آلودگی ها قرار نگیرید.  متخصصین برای پیشگیری از عفونت و کاهش عوارض دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند که باید در مصرف آن ها دقت داشته باشید.

 

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

یکی از اقدامات مهم در جهت تکنیک زیبایی لیفت با  نخ حضور در جلسات مشاوره می باشد.  در این جلسه پزشک همه جوانب این تکنیک زیبایی را برای شما شرح خواهد داد و شما اطلاعات کامل و دقیق در مورد این فرایند کسب می کنید.  سپس این فرآیند  زیبایی در طی یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود.  این مدت زمانی به مشکلات ظاهری بینی،  انتظارات و خواسته های شما،  مهارت و تخصص پزشک و تعداد نخ ای جایگذاری شده بستگی دارد.  پس از انجام این تکنیک زیبایی شما بلافاصله از کلینیک مرخص می شوید و به منزل یا محل کار خود باز می گردید . همان طور که می دانید این فرآیند روشی موقتی است و پس از یک دوره زمانی تاثیرات آن از بین می‌ رود . متخصصین توصیه می‌ کنند پس از ۱۲ ماه برای تمدید مجدد لیفت با نخ به کلینیک مراجعه کنید تا بتوانید نتایج این تکنیک زیبایی را ماندگار تر کنید.

 

پرسش و پاسخ:

. لیفت با نخ چه بخش هایی از بینی را تحت تاثیر قرار می دهد ؟

با این تکنیک زیبایی می توان زاویه،  نوک بینی،  پل بینی و پره های آن را تغییر داد همچنین باعث کشیدگی و لیفتینگ پوست در این ناحیه خواهد شد.

. آیا تکنیک لیفت با نخ خطرناک است ؟

این فرایند زیبای جزء روش های ایمن و بی خطر می باشد.  از عوارض احتمالی این فرآیند می توان به عفونت پس از لیفت اشاره کرد  که البته به ندرت اتفاق می افتد و در صورت استریل نبودن  محیط کلینیک و رعایت نکردن اصول بهداشتی ایجاد می‌ شود.  همچنین شرایط بدنی شما یکی از دلایل دیگر  در بروز این عارضه خواهد بود.  این که بدن شما نسبت به جسم خارجی چه واکنشی نشان می دهد اهمیت بالایی دارد.  متخصصین برای جلوگیری از بروز عارضه عفونت آنتی بیوتیک های مناسب را تجویز می‌ کنند که باید به اندازه کافی و سر وقت مصرف شوند ‌ اگر می خواهید میزان عوارض پس از لیفت را به حداقل برسانید حتماً به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید نتایج مطلوب و رضایت بخشی حاصل کنید در غیر اینصورت ممکن است فرم بینی شما نا متقارن و بد فرم شود  و تا پایان تجزیه نخ ها  در بافت پوست و بازگشت بینی به فرم طبیعی شرایط روحی شما را سخت تر کند.

. آیا لیفت بینی با نخ دردناک است ؟

خیر ، همان طور که در طی مطلبی اشاره کردیم این فرایند زیبایی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود.  شما در حین انجام این فرآیند هیچ دردی احساس نخواهید کرد . ممکن است پس از،  از بین رفتن اثرات بی حسی کمی احساس فشار و  کشیدگی در سطح بینی داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

. آیا می توانم پس از لیفت با نخ ناحیه درمان را شست و شو دهم ؟

متخصصین توصیه می کنند  تا ۲۴ ساعت پس از انجام لیفت با نخ  ناحیه درمان را با آب تماس ندهید و برای پاک سازی پوست از پاک کننده ها استفاده کنید.  پس  از دو روز می توانید برای شست و شوی این ناحیه با آب ولرم و شوینده‌ های ملایم اقدام کنید.  اما تا دو هفته توصیه می شود از ماساژ دادن و ایجاد هرگونه فشار به بینی خودداری کنید.

. قیمت لیفت با نخ چقدر است ؟

هزینه این تکنیک زیبایی برای همه افراد متفاوت است  پس نمی توان هزینه ثابت و  مشخصی را اعلام کرد.

  • نوع نخ
  • تعداد نخ های  جایگذاری شده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • کلینیکی که با آن مراجعه می‌ کنید

از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

. آیا پس از لیفت با نخ می توانم ورزش کنم ؟

پس از این تکنیک زیبایی شما به مدت ۲ تا ۳ هفته باید از فعالیت‌ های ورزشی دوری کنید.  زیرا با شدت یافتن  جریان خون رسانی میزان عوارض مانند کبودی و تورم افزایش خواهد یافت.  اما ۲ تا ۳ روز پس از لیفت می توانید فعالیت های سبک و روزانه خود را مانند پیاده روی را ادامه  دهید اما فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، شنا کردن،  وزنه برداری و ورزش های دیگر ممنوع می باشد.

. تفاوت بین لیفت بینی با ژل و  لیفت با نخ در چیست ؟

لیفت با نخ در جهت تغییر فرم نوک بینی موثر است و می تواند نوک بینی را بلند تر و تیز تر  کند.  در صورتی که با استفاده از فیلر های تزریقی دستیابی به این نتایج سخت تر و کمتر خواهد بود.

لیفت با نخ عوارض جانبی کمتری نسبت به فیلر های پوستی خواهد داشت همچنین  پس از جایگذاری نخ ها  امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد اما پس از تزریق ژل با فشار کوچکی ژل ها جا به جا می شوند .

مدت ماندگاری لیفت با نخ نسبت به فیلر های پوستی بیشتر است.  معمولاً پس از جایگذاری نخ ها  تاثیرات آن ۱ تا ۳ سال ماندگار می باشد اما پس از تزریق فیلر های پوستی در فاصله ۹ تا ۱۸ ماه تاثیرات آن از بین می رود.

در برخی مواقع متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب، هر دو تکنیک زیبایی را به طور همزمان انجام می دهند.  این دو فرایند جزء کم تهاجمی ترین روش ها برای دستیابی به نتایج مطلوب و دلخواه خواهد بود.

. لیفت با نخ چه بخش هایی از بینی را اصلاح می‌ کند ؟

این تکنیک زیبایی بر شکل بینی،  زاویه بینی،  نوک بینی و پل بینی و پره های  موثر می باشد و همچنین باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست خواهد شد.

. آیا نتایج لیفت با نخ دائمی است ؟

این  تکنیک زیبایی روشی موقتی است و پس از تجزیه نخ ها  در بافت پوست تاثیرات آن از بین می‌ رود و مدت ماندگاری نخ های جایگذاری شده در حدود یک تا سه سال می باشد و پس از پایان این دوره برای پایدار کردن نتایج باید برای تمدید مجدد اقدام شود.

. آیا نخ های لیفت بینی برای ما خطری به همراه دارد ؟

خیر،  نخ هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند کاملاً بی خطر هستند و مورد تاییدیه قرار گرفته اند و در انواع رشته های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند .

. مدت ماندگاری لیفت با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ از چه روش های نسبتا طولانی مدت است اما نتایج آن مادام ‌العمر خواهد بود پس از جایگذاری نخ ها به مرور زمان در بافت پوست تجزیه می شوند و تاثیرات آن از بین میرود مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا سه سال خواهد بود و زیباجویان برای ادامه دار کردن نتایج باید برای تمدید مجدد اقدام کند

در چه موقع پس از لیفت با نخ می توانیم عمل های زیبایی مشابه را انجام دهیم ؟

اگر می خواهید  پس از انجام لیفت با نخ،  تکنیک های زیبایی دیگری مانند تزریق ژل و  درمارولر و … را انجام دهید باید در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.  معمولاً  دو هفته  پس از لیفت با نخ می‌ توانید برای درمان‌ های دیگر اقدام کنید  اما انجام  تکنیک های زیبایی لیزر درمانی پس از ۱۰ تا ۱۲ هفته امکان پذیر خواهد بود.  اگر که نسبت به این زمان عجله کنید  باعث می شود که تجزیه نخ ها  سریعا  اتفاق بیفتد و شما تاثیرات اولیه لیفت با نخ را خنثی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

نتیجه گیری:

لیفت بینی با نخ   یکی از روش های بدون جراحی برای اصلاح فرم بینی خواهد بود که مدت ماندگاری آن در حدود یک تا سه سال می باشد.  پس از این دوره زمانی باید برای ترمیم مجدد آن  اقدام کنید.  در این فرآیند متخصصین با استفاده از نخ های کوچک و بسیار ظریفی در بافت بینی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می دهند‌.

نتایج حاصل از این فرآیند بسیار طبیعی است به طوری که پس از لیفت دوستان و آشنایان شما  متوجه این موضوع نخواهند شد و فقط تغییرات ظاهری شما آن ها را شگفت زده خواهد کرد . در  این روش از نخ  های متفاوتی استفاده می‌ شود که شامل نخ های PDO،  GOG، پلیکولید و هوریکان  می باشد . متخصصین از این نخ ها  بر اساس خواسته ها و انتظارات متقاضیان و محل لیفت استفاده می کنند.  نوع و تعداد نخ های جایگذاری شده هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد.  شما برای این که بتوانید نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنید باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید . هزینه لیفت با نخ در مراکز و کلینیک های معتبر با تعرفه استاندارد ارائه خواهد شد. پس هزینه بالای بسیار بالا و یا پایین دلیل بر کیفیت خدمات آن ها نمی باشد پس حتما باید در این زمينه تحقیق کنید.  زمانی که برای این فرایند صرف می کنید  در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می باشد.  سپس از کلینیک مرخص می شوید و به منزل باز می گردید. پس دیگر نیاز نیست که هزینه ای  برای اتاق جراحی،  بی هوشی و مراقبت های ویژه پرداخت کنید.
.  بنابراین نتایج حاصل از آن با موفقیت بالایی همراه می باشد.  البته،  در برخی از موارد به دلیل آسیب دیدگی های شدید بینی مانند شکستگی یا انحراف استخوان بینی این تکنیک زیبایی کارساز نمی باشد.  قطعاً شما می توانید با انتخاب لیفت با نخ نتایج آن را زود تر از جراحی مشاهده کنید و دوره نقاهت پس از آن به مراتب آسان تر از  جراحی بینی  خواهد بود.  همچنین هزینه ای که  برای این فرایند پرداخت می کنید مقرون به صرفه تر  می باشد . کلینیک‌ بین المللی پوست و مو و زیبایی شاه گلی تبریز یکی از کلینیک های شناخته شده و معتبر در کشور و همچنین خاورمیانه می باشد.  به همین دلیل حتی از کشور های همسایه متقاضیانی به این کلینیک مراجعه می‌ کنند و از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره‌ مند می‌ شوند و قطعاً خاطره ای شیرین و ماندگار در ذهن ها باقی می ماند . در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه و با  استفاده  از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک ارائه بهترین خدمات زیبایی و  درمانی،  جلب رضایت زیبا جویان و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

درباره کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز  با بهترین و تجهیزات و بهترین متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دور دیده می توانید از روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوستی و مو استفاده کنید.
انواع خدمات به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد و قابل اطمینان تمام متقاضیان و زیبا جویان عزیز می باشد.

در این کلینیک دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روشهای درمانی و صحیح ترین درمان ها را برای رفع مشکلات پوست و موی شما در نظر می گیرد تا به راحتی بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ایی  به صورت کاملاً رایگان برای شما مشاوره در نظر گرفته می شود تا  به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفت بینی با نخ چگونه است؟

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی /ژل و نخ

مهمترین مزایای لیفت صورت با نخ

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahgoli.ir/2za2

لینک آپارات: https://aparat.com/v/DfgjO

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/QQjP8vek

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtube.com/shorts/f-pBsecWj7s

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

یوگای صورت برای جوانسازی
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir