هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپرترکیبی

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپرترکیبی

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپرترکیبی

در میان افرادی که دچار طاسی شده اند، برخی از آنها دارای نواحی وسیع تری نسبت به بقیه افراد هستند. این موارد که بیشتر آقایان هستند که دارای الگوی ریزش یکسان هستند و برای افزایش تراکم در موهای خود نیاز دارند تا حجم بیشتری از فولیکول مو برداشته شده و در ناحیه طاس قرار گیرد. افرادی که با موارد فوق تقاضای کاشت مو دارند روش های زیادی برای انجام این عمل وجود دارد.

با این حساب که کاشت مو یک عمل جراحی محسوب میشود باید در نظر داشت که روشهای زیادی دارد، یکی از این تکنیک ها ، روش کاشت مو به صورت سوپر ترکیبی است. در این مقاله مفصلا به بحث کاشت مو به صورت سوپر ترکیبی پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا در مورد تمامی جوانب آن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کاشت مو

پزشکان برای افرادی که به دنبال روش حتمی و دائمی برای جلوگیری از مشکل ریزش شدید مو و درمان طاسی خود هستند روش کاشت مو به صورت سوپر ترکیبی را پیشنهاد می کنند زیرا در این روش می توان از چند روش و تکنیک به صورت یکجا بهره برده و به نتیجه ایده آل خود رسید. کلینیک پوست مو و زیبایی یکی از مراکز زیبایی مطرح کشور در حوزه کاشت مو است .

ابتدا به این بحث می پردازیم که به روش ترکیبی که جزئی از روش و تکنیک سوپر ترکیبی است از تکنیکهای FUT و  FIT استفاده می شود که در این تکنیک ابتدا در یک مرحله FUT روی فرد متقاضی انجام شده و سپس در همان روز یا روز بعد با استفاده از روش FIT تراکم موها بیشتر می شود.

متخصصین و پزشکان با افزودن روش BHT به روش ترکیبی و روش سوپر ترکیبی را برای افزایش حداکثری تراکم موها به کار می برند این روش که تحت عنوان روش سوپر ترکیبی شناخته می شود کامل تر با کیفیت تر و خیلی با تراکم تر از روش های دیگر عمل می‌کند. هدف از انجام روش سوپر ترکیبی به منظور تراکم زیاد در موهای ناحیه طاس انجام می‌گیرد. در این روش از پیوند موی بدن نیز به منظور اهدا استفاده می شود که حدود هزار گرافت مو به مجموعه گرافت های برداشت شده از دو روش قبلی اضافه میشود.

مراحل کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

در این روش نیز مانند سایر روش ها و عملکردهای تقریباً یکسانی دارد ، برای مثال لازم است که در ابتدا معاینات و بررسی‌های اولیه انجام شود و سپس کاشت مو به روش‏ ‏FUT انجام گیرد. بعد از انجام روش FUT لازم است که تکنیک FIT و BHT انجام گیرد، تا تراکم به حد ایده‌آل خود برسد. در ادامه نیز سعی داریم هر کدام از مراحل را به تفصیل شرح داده و شما را آگاه سازیم.

انجام معاینات اولیه و تجزیه و تحلیل پوست سر

در اولین مرحله از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی نیاز به معاینات و بررسی های اولیه می باشد که معمولاً این مرحله در تمامی روش های کاشت مو یکسان است، همچنین در این مرحله مشورت های لازم بین فرد متقاضی و پزشک متخصص انجام می گیرد تا در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل اطلاع کسب کند.

متخصص پوست و مو نیز با بررسی بانک مو او و وسعت منطقه برداشت را بررسی می کند تا میزان تقریبی نیاز به فولیکول ها را به صورت تقریبی محاسبه کند علاوه بر این بهترین خط مو برای بیمار طراحی میگردد. معمولاً در بررسی های اولیه انتظارات فرد و بهترین روش برای او مورد مقایسه قرار می گیرد و مشخص شود که آیا فرد نیاز به استفاده از روش سوپر ترکیبی دارد یا خیر.

کاشت مو به روش FUT

بعد از اینکه متخصص پوست و مو تشخیص می دهد که برای انجام کاشت نیاز به روش سوپر ترکیبی میباشد، وضعیت بانک موی فرد بررسی و محل ایجاد برش مشخص می شود. سپس با استفاده از مواد بی حسی، پوست سر بی حس شده و ضدعفونی نیز انجام می گیرد. علاوه بر این در مرحله بعد یک برش یک الی دو سانتی متری در پوست ایجاد شده و بعد از برداشت پوست سر را بخیه میزنند.

جداسازی فولیکول ها از نوار

بعد از این که متخصصین نواری را از روی بانک موی فر جدا کردند نیاز است که فولیکول های مو از نوار برداشته شود و سپس فولیکولهای جدا شده را برای کاشت آماده می‌کنند، آماده‌سازی فولیکول‌ها مسئله بسیار مهمی در کاشت مو است و نیاز به تخصص و مهارت بسیار زیادی دارد زیرا معمولاً در مرحله نگهداری فولیکول‌ها ۲۰ الی ۳۰ درصد آنها از بین می‌رود، اما در کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز، برای نگهداری فولیکول ها از دستگاه های مخصوص استفاده می شود که سبب حفاظت از فولیکول ها تا حد امکان می‌شود.

کاشت مو به روش FIT  و BHT

هنگامی که حجم زیادی از گرافت ها با استفاده از روش FUT جدا شده و بعد از جداسازی فولیکول ها به منطقه کاشت انتقال پیدا می کنند متخصصین با استفاده از روش اف آی تی از نواحی دیگر نیز برای تامین فولیکول ها استفاده می کنند که برای برداشت گرافت های دیگر از پارچه های مخصوص با سری های یکبار مصرف استفاده می شود.

روش BHT نیز مانند FIT بوده و برای پیوند مو از سایر قسمت های بدن به منظور ایجاد تراکم بیشتر استفاده می شود در این روش از موهای ریش و یا سینه استفاده می‌شود، زیرا ماندگاری بالاتری داشته و شباهت بیشتری با موهای سر دارند. برای برداشت مو از ریش معمولاً از قسمت زیر چانه استفاده شده که در زیبایی فرد هیچ خللی ایجاد نکند.

کاشت مو به روش سوپرترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – کاشت مو به روش سوپرترکیبی

چه کسانی میتوانند کاشت مو به روش ترکیبی را انجام دهند؟

افرادی که دارای نواحی طاسی وسیع در سر خود هستند نیاز به تعداد گراف های بیشتری برای اهدا دارند تامین مقدار زیاد تنها با روش سوپر ترکیبی امکان پذیر است و این روش در یک جلسه انجام نمی گیرد بلکه نیاز به دو جلسه کاشت دارد. باید توجه داشت که تمام افرادی که میخواهند تراکم زیادی از موهای طبیعی در نواحی طاسی خود داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند اما بعضی از موارد امکان استفاده از این روش برای آنها منع شده است. این دسته از افراد به دلیل خشکی پوست سر امکان کاشت مو با روش  FUTرا ندارند یا افرادی که بسیار سالخورده و دارای سن بالا هستند زیرا نیاز است که بیمار یک ساعت بی وقفه روی شکم بخوابد و در این حالت فرد متقاضی باید از لحاظ فیزیولوژی در موقعیت خوبی باشد. همچنین افرادی که دچار بیماری های آسم یا بیماری‌های تنفسی هستند یا دچار چاقی زیاد هستند امکان پذیر نیست.  نکاتی که در صورت دارا بودن فرد میتواند از روش سوپر ترکیبی استفاده کنند:

  1. بهترین متقاضیان کسانی هستند که دارای وسعت زیادی در الگوی ریزش موی خود هستند، و طبق صلاحدید پزشک به روش سوپر ترکیبی نیاز دارند.
  2. افرادی که به بیش از 4000 گرافت مو نیاز دارند و برای اینکه موها تراکم بهتری پیدا کنند نیاز به روش سوپر ترکیبی دارند.
  3. درمتقاضیانی با داشتن کم پشت ترین موها در کناره سر یا پشت آن داشته باشند نیز این کار امکان پذیر است. و با استفاده از تکنیک سوپر ترکیبی میتوانند با برداشت نواری برای روش SUT به میزان تراکم دلخواه خود برسند.
  4. متقاضیان آقایی که دارای الگوهای ریزش مردانه یکسان هستند و این الگو دارای وسعت زیادی باشد.

در بخش زیر به مواردی اشاره میکنیم که در صورت دارا بودن بهتر است از روش سوپر ترکیبی صرف نظر نمایید اما بهتر است ابتدا با پزشک متخصص در ای باره صحبت و مشورت کنید:

  1. در روش FUT برداشت مو از بانک های موی بدن همراه با بخیه و جای زخم همراه است که ممکن است برای افرادی خوشایند نبوده یا زخم های آن ها به کندی ترمیم شود.
  2. اگر فرد متقاضی در صورت بخیه زدن دارای سابقه ی زخم های کلوییدی باشد، یعنی زخم ها با گوشت هایی با ظاهر نامناسب ترمیم شوند.
  3. فرد اگر دچار بیماری های خونی و انعقاد خون مانند هموفیلی باشد.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، میتوانید با شماره های مشاوران کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز که در انتهای مقاله آورده شده است، تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کاشت مو به روش سوپرترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – کاشت مو به روش سوپرترکیبی

مزایا کاشت به روش سوپر ترکیبی

ترکیب روش های مختلف برای افزایش تراکم مو و افزایش کیفیت کاشت در نهایت موجب ایجاد مزایای بسیار زیادی می شود این مزایا را در زیر شرح داده ایم:

  • در این روش گاهی حتی امکان برداشت ۴۰۰۰ گرافت وجود دارد. (چیزی حدود ۱۲ هزار الی ۱۸ هزار تار مو)
  • تراکم حداکثری کاشت مو با توجه به اینکه از دو یا سه روش استفاده می شود
  • رفع مشکل ریزش موی ژنتیکی در افرادی که کاشت مو را با استفاده از روش های سوپر ترکیبی استفاده کردند.
  • نیاز به زمان زیادی نداشته و در این زمانه کم می تواند کیفیت و تراکم مناسبی ایجاد کند که در یک جلسه می توان آن را انجام داد.

کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز از جمله مراکزی است که افراد متقاضی کاشت مو نتایج فوق العاده ای از آن گرفته اند، برای دریافت مشاوره ریاگان و شرکت در قرعه کشی های کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز، میتوانید با شماره هایی که در انتهای مقاله وجود دارد تماس حاصل فرمایید.

معایب کاشت سوپر ترکیبی

معایب کاشت مو به روش سوپر ترکیبی ، دارای همان محدودیت هایی است که برای روش های FUT, FIT و HBT بیان می‌شود برخی از این معایب در زیر ذکر شده است:

  • ممکن است جای اسکار و زخم برداشت نواری از بانک مو برای افراد ایجاد احساس ناخوشایند داشته باشد.
  • دردهای موضعی که در صورت مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک برطرف میشوند.
  • دوران نقاهت تقریبا طولانی.
  • تراشیدن سر برای دقت بیشتر متخصص و پزشک که ممکن است برای بعضی ناخوشایند باشد.
  • در موارد خیلی کم و رعایت نکردن موارد بعد از کاشت امکان ایجاد کیست و التهاب فولیکول ها .
  • خون ریزی ، تورم و بی حسی بعد از کاشت که به تدریج بهبود می یابد.
  • ایجاد عفونت در صورت رعایت نکردن بهداشت یا خطای پزشکی.

در صورتی که از خدمات کلینیم پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز استفاده میکنید، در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با مشاوران این مرکز تماس حاصل فرمایید و راه حل عارضه خود را دریابید.

کاشت مو به روش سوپرترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – کاشت مو به روش سوپرترکیبی

مرکز منتخب برای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

یک کلینیک معتبر برای انجام کاشت مو به روش سوپر ترکیبی باید دارای کادر مجرب و توانا باشد، زیرا برای انجام کاشت سوپر ترکیبی باید به سه روش FUT، FIT وHBT تسلط کافی داشته باشند. علاوه بر این کلینیک باید دارای تجهیزات بروز و مدرن برای نگهداری فولیکول ها باشد.

همچنین کلینیک باید دارای مشاورانی در زمینه عمل های زیبایی بوده، تا فرد متقاضی بتواند به هر اطلاعاتی که نیاز دارد دست یابد و این مشاوره به صورت رایگان باشد. با توجه به نکات گفته شده ، ما کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز   را به شما معرفی میکنیم، این مرکز دارای متخصیین پوست و موی تواناست که با مشاوره رایگان میتوانند بهترین راه تکنیک را به شما معرفی نمایند. همچنین با داشتن تجهیزاتی قدرتمند و مدرن، فولیکول های مو را به بهترین شکل نگهداری و ترمیم می کنند.

هزینه کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه ای که کاشت مو ممکن است برای شما رقم بزند بستگی به میزان تراکمی است که از پزشک خود انتظار دارید و مهم تر از آن میزان تبحر و تجربه پزشک است که پزشک خوب هزینه ای در قبال انجام کاشت حرفه ای و خوب دریافت میکند.

در بین لازم به ذکر است که کلینیک انتخابی شما نیز هزینه های متفاوتی دارد، یک کلینیک معتبر با برگزاری جلسه های مشاوره قبل و بعد از کاشت شما را راهنمایی کرده تا بهترین تصمیم را گرفته و بهترین  مراقبت را از موهای خود انجام دهید.

بنابراین توصیه میشود با انتخاب یک کلینیک خوب که با پزشک متخصص و با تجربه همکاری میکند در ازای خدمات با ارزش خود هزینه ای معقول به شما اعلام میکند.

کاشت مو به روش سوپرترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز – کاشت مو به روش سوپرترکیبی

تعداد جلسات کاشت

همانطور که در متن اشاره کردیم این بحث بستگی به نظر پزشک دارد، در صورتی که تشخیص دهد ابتدا روش FUT انجام گیرد و سپس در روز بعد یا جلسه ای دیگر تکنیک BHT و FIT انجام شود یا تشخیص دهد که میتوان هر سه تکنیک را در یک روز انجام داد. بنابراین میتوان گفت که تعداد جلسات بین ۱ تا۲ جلسه است. همچنین زمان لازم برای انجام این تکنیک از ۶ تا ۱۰ ساعت بوده که بهتر است یک روز کامل را برای انجام جلسات اختصاص دهید.

تاکید میکنیم که تشخیص پزشک به عوامل فردی شما بستگی دارد ، بنابراین تعداد جلسات به شرایط شما و میزان ناحیه طاسی سرتان بستگی دارد. در صورتی که میخواهید از مشاوره رایگان کلینیک شاه گلی تبریز استفاده کنید، میتوانید با شماره های انتهای متن تماس حاصل کنید.

نکات قبل از از کاشت مو

این بخش بسیار دارای اهمیت است زیرا در صورت رعایت نکردن موارد ممکن است در هنگام کاشت با مشکلات جدی رو به رو شوید ،‌ ممکن است نکاتی مختص به شما وجود داشته باشد که در این بخش ذکر نشده باشد. بنابراین بهتر است که در جلسات معاینه ی پزشکی قبل از کاشت شرکت کنید.

  • در روز جراحی موهای خود را شست و شو دهید زیرا این روش به پوستی تمیز نیاز دارد.
  • در صورتی که به دارویی حساسیت دارید با پزشک خود در میان بگذارید.
  • لازم است که موی سرتان تا حد زیادی کوتاه شده یا تراشیده شود.
  • در روز جراحی لباس راحت با یقه گشاد و دکمه دار بر تن داشته باشید.
  • اگر از لنزهای تماسی استفاده میکنید، نیاز است که آن ها را در آورده باشید.
  • سعی کنید از مصرف داروهایی به جهت رقیق کردن خون خودداری کنید.
  • لازم است که به مدت یک یا دو هفته قبل از کاشت نوشیدنی الکلی مصرف نکرده باشید.
  • تا سه روز قبل از انجام کاشت نوشیدنی کافیین دار مصرف نکنید.
  • در صورتی که از ویتامین B یا E استفاده میکنید به علت رقیق کردن خون ، مصرف آن را متوقف کنید.
  • در روز کاشت مو به هیچوجه از حالت دهنده یا لوسیون مو استفاده نکنید.
  • تا یک هفته قبل از جراحی فعالیت های سنگین مانند ورزش را متوقف کنید.
  • در روز انجام جراحی و کاشت زیور الات فلزی به همراه نداشته باشید.

نکات لازم برای مراقبت های بعد از عمل

مهم ترین نکاتی که لازم است در طی دوران نقاهت خود و مدت زمانی که موها خود را با شرایط جدید تطبیق بدهند در زیر آورده شده است.

نکاتی که لازم است طی سه روز اول رعایت کنید:

  1. استراحت کافی داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  2. مسکن و داروی ضد دردی که پزشک برای شما تجویز کرده است را سر ساعت مصرف کنید.
  3. موهای هنوز مقاوم نیستند بنابراین اطمینان حاصل کنید در زیر فشار نباشند.
  4. مصرف مایعات مهم مانند آب را جدی بگیرید.
  5. از تماس پوست سر با نور مسقیم خورشید جلوگیری کنید.
  6. در سه روز اول موهای خود را شست و شو ندهید.
  7. تا یک هفته اول از انجام فعالیت هایی مانند ورزش (حتی سبک) و یا مقاربت جنسی خودداری کنید.
  8. نوشیدن الکل و مصرف قهوه و سیگار در این مدت ممنوع است.
  9. رقیق کننده های خون حتی گیاهی را مصرف نکنید.

روزهای چهارم تا پانزدهم بعد از کاشت این نکات را رعایت کنید:

  1. میتوانید راه بروید اما همچنان فعالیت سنگین ممنوع است.
  2. به هیچوجه موهارا کوتاه یا رنگ نکنید. مو هنوز آسیب پذیر است.
  3. از لباسهایی با یقه گشاد یا دکمه دار استفاده کنید تا فشار به روی موها نباشد.
  4. با آب داغ حمام نکنید و از سونا یا سولاریوم نیز دوری کنید.
  5. میتوانید مو را شست و شو دهید اما هیچ فشاری به روی مو نباید باشد مانند خشک کردن مو با حوله.
  6. در هفته اول همچنان داروهایی که خون را رقیق میکنند مصرف نکنید.
  7.  در روزهای شانزدهم تا سی ام این نکات را رعایت کنید:
  8. هنگام انجام فعالیت یا ورزش از برخورد جسم با سر محافظت کنید.
  9. در زمان خواب از بالشت نرم با درجه 45 به سمت بالا استفاده کنید.
  10. مصرف سیگار را میتوانید ۲ تا ۳ نخ در روز بکشید اما نوشیدن الکل همچنان ممنوع است.

دوران نقاهت

میزان دوره نقاهت گفته شده برای تکنیک کاشت ترکیبی به مدت 12 ماه میباشد که در دوره مو با محیط جدید خود در سر تطبیق پیدا میکند و حالت طبیعی تری به خود میگیرد و بلند تر و نرم تر میشود. علاوه بر آن تمامی زخم ها و اسکارهای باقی مانده از برداشت نوار مو تقریبا محو میشوند.

مراقب های شدید تا یک ماه همچنان ادامه دارد ولی میتوانید این مراقبت هارا همچنان ادامه دهید تا نتیجه بهتری از کاشت موی خود کسب کنید و توجه داشته باشید که در صورتی که یک کلینیک خوب برای انجام کاشت موی خود به روش ترکیبی انتخاب کنید، پزشک متخصص روند بهبود کیفیت مو را ارزیابی میکند و توصیه های مناسبی برای شما خواهد داشت. همچنین بعد از دوران نقاهت شما دارای موهایی با طبیعی ترین حالت و حجمی متراکم هستید.

نتایج و اثرات روش سوپر ترکیبی

روش سوپر ترکیبی برای انجام پیوند مو دارای مزایای زیادی است که سبب میشود نتیجه آن حجم و تراکم زیادی از موهای طبیعی باشد. زیرا گرافت های زیادی از قسمت های بدن برداشته شده و بعد از دوران نقاهت فولیکول ها میتوانند خود را با شرایط جدید تطبیق بدهند. بنا بر این بلندتر و صافتر میشوند.

در صورتی که میخواهید از روش سوپر ترکیبی برای انجام کاشت مو استفاده کنید بهتر است با پزشک و یا متخصص در میان بگذارید، تا رد صورتی که واحد شرایط انجام این باشید پزشک بتواند بهترین میزان تراکم را برای شما فراهم آورد. برای دریافت نوبت از کلینیک پوست مو و زیبایی شاه گلی تبریز استفاده نمایید ، میتوانید از شماره های زیر برای دریافت نوبت اقدام کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

علل سفید شدن مو ها و راهکارهایی برای درمان

جلوگیری از ریزش مو – راهکار های موثر در درمان ریزش مو

نتیجه گیری از کاشت به روش سوپر ترکیبی

روش سوپر ترکیبی روشی است که سه تکنیک در آن بکار میروند تا تراکم موها را تا 5000 هزار گرافت افزایش دهند و برای افرادی که دارای ناحیه طاس زیادی هستند این روش میتواند پاسخگوی انتظارشان باشد. برای انجام یک کاشت خوب باید یک کلینیک معتبر را انتخاب نمود و با دریافت مشاوره و نوبت ویزیت با پزشک متخصص به این نتیجه برسد که آیا کاندید مناسبی برای انجام روش سوپر ترکیبی بوده یا روش جایگزین را از پزشک درخواست کند.

همچنین با ذکر توصیه های قبل و بعد از کاشت میتوانید دوران نقاهت را به آسانی پشت سر بگذارید و یا در صورت هر گونه عارضه میتوانید علت بروز آن را یافته و برطرف نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04191010407

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 20 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicshahgoli

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شاه گلی تبریز توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahgoli.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicshahgoli.ir/6bam

لینک آپارات: https://aparat.com/v/GkHuK

لینک نماشا: https://aparat.com/v/GkHuK

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahgoli

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/CShahgoli/status/1486221241493368835?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/EJPWnGNsOzQ

تلگرام: https://t.me/clinicshahgoli

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
بهترین کراتین مو
زاویه سازی صورت کشیده با ژل
استاندارد زیبایی در کره جنوبی
تفاوت فیشیال و پاکسازی
مدت ماندگاری بوتاکس دور چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی شاه گلی تبریز
  • 09120043630-04191010407
  • info@clinicshahgoli.ir